Dagcafé
+21
Moezie
Serena
Kabouter
Zwerver
Inge
mzcharlotte
Phileine
Snoes
Lynn_
Qiara
Roze Roos
VeryCherry
Tullow
Gizmo
May
Caramba
Jordana
Merai
Toet
Chocolate Cookie
sonly
25 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Gefeliciteerd met je neefje Donna!
Ik moet op gaan staan, vandaag een drukke dag maar pfffff, ik word nu al moe van het idee!
Ik moet op gaan staan, vandaag een drukke dag maar pfffff, ik word nu al moe van het idee!
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Rauwe paprika? Daar is mijn zoontje ook gek op, als ik die in huis heb eet hij er stiekem steeds hapjes van en zit ik met zo'n afgeknaagd ding.
Nee niet rauw. Ik heb gewoon altijd een wok op zak
Gast- Gast
Reva schreef:VeryCherry schreef:Rauwe paprika? Daar is mijn zoontje ook gek op, als ik die in huis heb eet hij er stiekem steeds hapjes van en zit ik met zo'n afgeknaagd ding.
Ieder z'n fetisch
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Reva schreef:VeryCherry schreef:Rauwe paprika? Daar is mijn zoontje ook gek op, als ik die in huis heb eet hij er stiekem steeds hapjes van en zit ik met zo'n afgeknaagd ding.
Ieder z'n fetisch
Heerlijk rauwe paprika..hmmmm!!! (L) ben dr ook gek op
Goedemorgen trouwens
Gast- Gast
Nooooooo, nu heb ik weer de hele dag Nein Mann in mijn hoofd!!
Ook ik vind rode paprika erg lekker rauw
en Donna gefeliciteerd met je neefje. Fruit ben ik de laatste tijd af en toe aan het eten (en dat is al heel wat voor mij)
en Donna gefeliciteerd met je neefje. Fruit ben ik de laatste tijd af en toe aan het eten (en dat is al heel wat voor mij)
Gast- Gast
Mijn dochter is ook gek op paprika! Die hapt het zo af Kind naar m'n hart.
Reev, ik ben ook jaloers op de bedliggers. Have fun met je stagegeval
Donnaa, gefeliciteerd met je neefje!
Ik heb allemaal lekkere hapjes uitgezocht voor vanavond, ga ik tussen de middag vast inslaan en een beginnetje maken met klaarmaken, vandaag om half 6 gelijk weg en de oven aanzetten, dan ben ik hopelijk om zes uur klaar als de eters komen.
Reev, ik ben ook jaloers op de bedliggers. Have fun met je stagegeval
Donnaa, gefeliciteerd met je neefje!
Ik heb allemaal lekkere hapjes uitgezocht voor vanavond, ga ik tussen de middag vast inslaan en een beginnetje maken met klaarmaken, vandaag om half 6 gelijk weg en de oven aanzetten, dan ben ik hopelijk om zes uur klaar als de eters komen.
Gast- Gast
Oh komt vandaag die grote groep eten Lexie?
Kabouter schreef:Gefeliciteerd Donnaa! Wat heerlijk fruit..heb ik ook zin in, straks maar eens naar de winkel.
Wanneer heb je je scriptie ingeleverd Serena?
Dinsdag en was gister dus ook al zo moe haha
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Thanks iedereen voor de felicitaties..Lily schreef:Ook ik vind rode paprika erg lekker rauw
Ik eet ook echt maar sporadisch fruit. Maar ik ga maar eens 2 mandarijntjes per dag meenemen naar m`n werk, dat is toch iets!
Gast- Gast
Een bakje druiven meenemen naar je werk is ook lekker, dat hoeft ook niet in 1 keer op.
VeryCherry schreef:Oh komt vandaag die grote groep eten Lexie?
Yes, maar die grote groep is de helft kleiner geworden Ik maak nu gewoon hapjes voor 10 personen ongeveer, dan weet ik zeker dat ik genoeg heb (en eventueel eten over voor de rest van de week )
Ik heb besloten om een pastasalade te maken, gevulde bladerdeeghapjes, zalmwraps, hamwraps, crabwraps, quiche. En als toetje doe ik kaneelijs met een kletskop en een brownie met slagroom.
Zou dat in de smaak vallen?
Laatst aangepast door Alex167 op wo 16 maa 2011 - 22:03; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dat klinkt heerlijk Waarom is de groep de helft kleiner geworden dan?
Ik eet dan af en toe een banaan, en druiven vind ik alleen die witte pitloze lekker maar dan moeten ze nog superhard staat en meestal zijn ze al zacht en dan hoef ik ze niet meer :p
wat ga je allemaal voor hapjes maken alex?
edit: het staat hierboven al :p
wat ga je allemaal voor hapjes maken alex?
edit: het staat hierboven al :p
Laatst aangepast door Lily op wo 16 maa 2011 - 21:34; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Dat klinkt heerlijk Waarom is de groep de helft kleiner geworden dan?
Afzeggingen, er komen 2 stellen niet en de 4 kinderen van een ander stel komen niet mee, dus dat zijn al 8 mensen minder Nu komen er dus nog ongeveer 8. Scheelt wel dat ik dan voor iedereen plaats heb aan tafel, 16 mensen had ik echt niet kwijt gekund, denk ik.
Gast- Gast
dat is dan wel fijn alex als je hutjemutje op elkaar moet zitten is ook niet fijn. En je hapjes klinkt super lekker hoor vooral het nagerecht
Laatst aangepast door Lily op wo 16 maa 2011 - 21:37; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Alex167 schreef:VeryCherry schreef:Dat klinkt heerlijk Waarom is de groep de helft kleiner geworden dan?
Afzeggingen, er komen 2 stellen niet en de 4 kinderen van een ander stel komen niet mee, dus dat zijn al 8 mensen minder Nu komen er dus nog ongeveer 8. Scheelt wel dat ik dan voor iedereen plaats heb aan tafel, 16 mensen had ik echt niet kwijt gekund, denk ik.
Dus dat komt eigenlijk nog wel goed uit. Maarreh, je hebt me wel op een idee gebracht, ik heb nu onwijs veel zin in pastasalade
Reva schreef:Wie is er ook zielig aan t werk en jaloers op de bedliggers..
Oh op mij hoef je niet jaloers te zijn hoor, ik had veel liever gewerkt
Gast- Gast
Dat lijken me heerlijke hapjes wat je gaat maken Alex..!
Waarom is die heerlijke zon eigenlijk weer weg ??
Waarom is die heerlijke zon eigenlijk weer weg ??
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Dat klinkt echt super lekker Alex. Je hebt me wel op ideeën gebracht voor mijn lunch en avond eten.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Giacomo schreef:Reva schreef:Wie is er ook zielig aan t werk en jaloers op de bedliggers..
Oh op mij hoef je niet jaloers te zijn hoor, ik had veel liever gewerkt
Ik wil wel ruilen hoor
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Alex167 schreef:Hahahaha lekker he Ik ga vandaag echt 7 kilo aankomen
Dan kom ik bij je eten, kan die kilo's wel gebruiken..
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: