Dagcafé
+21
Moezie
Serena
Kabouter
Zwerver
Inge
mzcharlotte
Phileine
Snoes
Lynn_
Qiara
Roze Roos
VeryCherry
Tullow
Gizmo
May
Caramba
Jordana
Merai
Toet
Chocolate Cookie
sonly
25 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Reva schreef:Patriesje schreef:Inderdaad!!_Donnaa schreef:Maten willen we weten Reva!
Er ligt van 40 t/m 46. En qua H&M en dat soort dingen vooral L.
Oeh Zien zien zien!!
Gast- Gast
Ahhhhh, arme Lexie, ik schat Reva niet zo gevaarlijk in..Reva schreef:Alex167 schreef:Jeej!
Ik zat echt met hartkloppingen en bibberhanden whahahaha. Alsof je me zo dwars door de telefoon zou trekken als je op zou nemen.
Idioot Ik klink heel lief.
Gast- Gast
Wow dames, het valt me op dat het nu al kwart voor 5 is, dan is deze middag toch redelijk snel gegaan nog een uur en kwartiertje
Gast- Gast
Reva schreef:Alex167 schreef:Jeej!
Ik zat echt met hartkloppingen en bibberhanden whahahaha. Alsof je me zo dwars door de telefoon zou trekken als je op zou nemen.
Idioot Ik klink heel lief.
Whahahaha dat geloof ik meteen. Maar ik had geen flauw idee wat ik tegen je moest zeggen als je opneemt. En ik klink stom, dus 100x thanks dat je niet opgenomen hebt
Gast- Gast
Reva, ik geloof dat er wat mensen zijn die jou wel van je kleding af willen helpen.
Gast- Gast
Ja ik ben foto's aan het maken. Nou moet ik zeggen dat 42 en vooral 40 zwaar in de minderheid is
Gast- Gast
Lily schreef:Alex167 schreef:Jeej!
Dat klinkt heel ja hoe moet ik het beschrijven :p
Nou, vertel het eens
Gast- Gast
Dat is niet waar. Jij hebt juist een heel mooie stem. En dat vinden de collega's van je man ook. Zo.
Gast- Gast
Alex167 schreef:Lily schreef:Alex167 schreef:Jeej!
Dat klinkt heel ja hoe moet ik het beschrijven :p
Nou, vertel het eens
Nah als een klein verlegen schoolmeisje
Gast- Gast
Geeft niks toch.. Wie weet zit er wat leuks bij, voor anderen danReva schreef:Ja ik ben foto's aan het maken. Nou moet ik zeggen dat 42 en vooral 40 zwaar in de minderheid is
Gast- Gast
Reva schreef:Dat is niet waar. Jij hebt juist een heel mooie stem. En dat vinden de collega's van je man ook. Zo.
Whahaha oh ja, dat heb ik ook al eens verteld.
Maar toen ik schor was mocht ik niet eens de voicemail van mijn man opnieuw inspreken omdat ik klonk als Kim Holland.
Wat prefereer jij?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Geeft niks toch.. Wie weet zit er wat leuks bij, voor anderen danReva schreef:Ja ik ben foto's aan het maken. Nou moet ik zeggen dat 42 en vooral 40 zwaar in de minderheid is
Ik pas met mijn dikke kont wel in de grotere maten
Gast- Gast
Ja, Smikk, aan de ene kant wel zonde maar aan de andere kant.. Tja, het doet me weinig. Veel kleding heb ik ook niet voor hoeven betalen moet ik zeggen. Mag altijd veel kleding uitzoeken ook bij huppelkutmeisjesdagjes. Veel kleding ook van Harley Davidson enzo, maar dat staat er dan niet erg aanwezig op of alleen op de achterkant ofzo. Of soms ook wel (denk aan reflecterende oranje steentjes )
Gast- Gast
Reva schreef:Een hele geile goeiedag natuurlijk.
Whahahahaha hoe kan het ook anders
Gast- Gast
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10
ik ga even een kwartier heel snel opruimen en alvast met het eten beginnen!
tot zo
tot zo
Gast- Gast
Patriesje schreef:sonly schreef:Werd net gebeld, heb vanavond een sollicitatiegesprek!
Ben stiekem nu al zenuwachtig
Spannend! Waarvoor?
Op deze manier kan je het minst lang zenuwachtig zijn.. je hoeft niet zo lang te wachten!
Ja! Dat is wel fijn
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10
Nou de helf van mn kledingkast is nu leeg. De MP stapel staat er niet op en mijn 'dagelijkse kleding' waar ik dus al maanden in loop staat hier natuurlijk ook niet op En er draait al een wasje met 'oh hee die zijn nog best wel leuk-dingen'
Kleurrijk typje he? Wat verdwaalde gekleurde theedoeken etc springen er gewoon uit
En op de grond, met de welbekende jellyfish en ja er ligt daar echt een paprika
Kleurrijk typje he? Wat verdwaalde gekleurde theedoeken etc springen er gewoon uit
En op de grond, met de welbekende jellyfish en ja er ligt daar echt een paprika
Gast- Gast
Ik ga denk ook eens een bende kleren op het forum gooien..
ow, en ik draag ook niet veel kleur. Zwart/grijs/blauw en beetje zalmroze en wit.
ow, en ik draag ook niet veel kleur. Zwart/grijs/blauw en beetje zalmroze en wit.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Welke kleuren?Lily schreef:Ik draag toch regelmatig wel een kleurtje
voornamelijk veel paars, en verder ligt er nog in m`n kast (moet ik ff nadenken:P) rose en oranje. En vast nog wel meer maar weet ik zo niet :p
enne ik zie geen jellyfish :S
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: