Vraagje
+5
Cow
loura
smooch
TukTuk
Jeanette
9 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Vraagje
Ja ik zou niet zo snel zoiets netjes aan doen voor een zomaar dag. Maar als je het leuk vindt..Waarom niet.
Ik zou denk ik inderdaad ook voor het vestje gaan. Dat is een goede tussenweg.
Ik zou denk ik inderdaad ook voor het vestje gaan. Dat is een goede tussenweg.
Gast- Gast
Ik vind het bloesje niet zo leuk staan. Het zwarte vestje kan wel, maar ik zou hem ook eerder open dragen. Het colbert vind ik heel erg leuk. Ik draag heel vaak colbertjes in mijn vrije tijd, als je het zo combineerd is dat toch niet te sjiek!
Een brede taille riem vind ik ook niet mooi, ik draag weleens een heel dun (gevlochten) of zo'n heel lang dun riempje die je 2 keer om kan doen, dat breekt het een beetje als je er verder niks bij draagt. Zelf ben ik niet zo van de oorbellen, dan doe ik er eerder een paar mooie (grote) armbanden bij om. Of een lange ketting (a la mi moneda, dus niet met kralen ed, maar een lange zilvere ketting met iets eraan)
Een brede taille riem vind ik ook niet mooi, ik draag weleens een heel dun (gevlochten) of zo'n heel lang dun riempje die je 2 keer om kan doen, dat breekt het een beetje als je er verder niks bij draagt. Zelf ben ik niet zo van de oorbellen, dan doe ik er eerder een paar mooie (grote) armbanden bij om. Of een lange ketting (a la mi moneda, dus niet met kralen ed, maar een lange zilvere ketting met iets eraan)
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het het leukste staan met het zwarte vestje.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Storm schreef:Ik vind het colbertje wel leuk staan.
+1
Je kan het colbertje ook open laten, dan staat het wat minder netjes.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Met het colbertje staat leuk hoor!
En die sjaal is ook leuk! Kan je die ook ergens online bstellen?
En die sjaal is ook leuk! Kan je die ook ergens online bstellen?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Met dat colbertje staat het erg leuk!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Jasje staat idd veel leuker!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind het met de blouse en vest absoluut niet leuk maar met het colbertje kan het wel. En als je netter moet, kun je gewoon een netter jasje aandoen en ziet het er meteen heel anders uit. Ook met een mooie gilet is het volgens mij echt leuk. Die sjaal is ook leuk alleen ben wel benieuwd of die niet wat rommelig staat.
Gast- Gast
ik vind de zwarte met het colbertje het leukste. Maar voel me dan zo netjes.. Maar jullie vinden het dus wel kunnen gewoon zo?
Bedankt voor alle reacties. Heb er echt veel aan Aangezien ik zelf niet zo modieus ben.. Maar wel graag wil worden
Bedankt voor alle reacties. Heb er echt veel aan Aangezien ik zelf niet zo modieus ben.. Maar wel graag wil worden
Gast- Gast
We zitten een beetje in hetzelfde schuitje, ik ben me ook vrouwelijker aan het kleden en heb soms echt zoiets kan dit.. Maar ik vind het met het colbertje heel leuk staan
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
May schreef:We zitten een beetje in hetzelfde schuitje, ik ben me ook vrouwelijker aan het kleden en heb soms echt zoiets kan dit.. Maar ik vind het met het colbertje heel leuk staan
Jij liep eerder ok altijd gewoon in spijkerbroeken enzo?
Soms best lastig om vrouw te zijn Maar ik vind het wel heel leuk om me vrouwelijk te kleden. Jurkjes enzo. Mis alleen een oog :cyclops: ervoor haha..
Gast- Gast
Ik vind het allemaal goed staan met jouw figuurtje :p maar giletje staat het allernetste!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Dolcis_ schreef:ik vind de zwarte met het colbertje het leukste. Maar voel me dan zo netjes.. Maar jullie vinden het dus wel kunnen gewoon zo?
Gewoon denken 'It's always better to be overdressed then to be underdressed.'
(Is t trouwens than of then?? Kom daar nooit uit..)
Ik kom liever ergens opgetut en te netjes ergens dan dat ik in mn oude jeans en n t-shirt ergens binnenstap.
Gast- Gast
Danku! In het Nederlands heb ik ook nog moeite met als en dan.
En ja, ik schaam me diep!
En ja, ik schaam me diep!
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: