zomerjas
+16
Printje
Lindsya
Flip Fluitketel
duckie
Bruintje Beer
Susan
mauwmauw
Pien
Fiwen
PapillonRose
Meeko
knets
Limburg85
Parisienne
meisjesmama
L!ND@
20 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: zomerjas
Bij Spruit in Stadshagenmoepie schreef:Pip; waar heb je deze jas vandaan?? (we hebben toch dezelfde smaak )
Daar moet je toch ècht even kijken hoor
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
stadshagen?! Dan wonen we in dezelfde stad hahaha!!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb gister voor een jas gekeken maar kon niks leuks vinden, binnenkort maar weer een poging doen.
Gast- Gast
Moepie en ik wonen beiden niet in ZL!ND@ schreef:stadshagen?! Dan wonen we in dezelfde stad hahaha!!
PiP- Ratel
Ik vind het nadeel dat de zomerjasjes van nu van dat synthetische stof gemaakt zijn. Dat is zo zweterig!
@ Bruintje beer (geloof ik) -> Dat rode jasje van de hema is die van gewoon katoen? Ik vind het wel leuk dat hele knalrode! En hoe duur was die?
Ik heb ook zoiets gezien van bfc geloof ik. Alleen dan meer richting het roze.
@ Bruintje beer (geloof ik) -> Dat rode jasje van de hema is die van gewoon katoen? Ik vind het wel leuk dat hele knalrode! En hoe duur was die?
Ik heb ook zoiets gezien van bfc geloof ik. Alleen dan meer richting het roze.
Bloempjuh23- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 193
Registratiedatum : 21-11-10
Bloemtjuh23: Klopt BFC heeft de ook in een rode variant die vond ik ook leuk maa toen zag ik deze hangen die er bijna op lijkt.
Hij is 100% van katoen. Officiel is hij 20 euro. Ik heb hem er 16 euro voor betaald met kortingsstickers.
Hij is 100% van katoen. Officiel is hij 20 euro. Ik heb hem er 16 euro voor betaald met kortingsstickers.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Bloempjuh23 schreef:
www.hema.nl
hij is 19 euro en van 100% katoen
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Bedankt voor de antwoorden meiden!
Ga ik van de week maar weer eens richting de hema!
En ook nog een leuk prijsje
Ga ik van de week maar weer eens richting de hema!
En ook nog een leuk prijsje
Bloempjuh23- Fluisteraar
PiP schreef:Bij Spruit in Stadshagenmoepie schreef:Pip; waar heb je deze jas vandaan?? (we hebben toch dezelfde smaak )
Daar moet je toch ècht even kijken hoor
Heb even op internet gekeken! Daar ga ik zéker gauw even heen! (misschien morgen wel )
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
PiP schreef:Moepie en ik wonen beiden niet in ZL!ND@ schreef:stadshagen?! Dan wonen we in dezelfde stad hahaha!!
Nou, dan in ieder geval in de buurt Grappig!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
mauwmauw schreef:ik heb deze voor V.
Die heb ik ook voor X. Ik ga m morgen voor het eerst aantrekken. Tis nog een beetje fris, maar ik doe er een overhemd+vest onder....moet kunnen denk ik.
Gast- Gast
FoolishSam schreef:Ik vind 'm ook wel schattig! Is 20 euro toch?
Geen idee, heb m gekregen
Moet eerlijk zijn, vind het echt verschrikkelijk lastig om een leuke jongensjas te vinden......elke keer sta ik bij de meisjesjassen te kijken 'ow kijk dit eens, wat schattig' 'ow en deze.....wat lief'
En stoere jongensjassen......ik weet niet maar ik kan ze niet vinden.
Gast- Gast
Moepie: Heb even op internet gekeken! Daar ga ik zéker gauw even heen! (misschien morgen wel )[/quote]
Alleen is maatje 80 er natuurlijk niet meer (aangezien onze meiden op het moment volgens mij in dezelfde maten zitten)
Ik zag vandaag trouwens bij de Hier ook nog een leuk jasje(zit ook schuin tegenover Spruit).
Deze was donkerblauw met witte bloemen van Bakkaboe. Ik mag alleen van mezelf nog geen 2e jas kopen, pas in de uitverkoop Als hij nou heel goedkoop was had ik hem gekocht, maar hij was nog €29,95.
Bloempjuh: Inderdaad veel van die jasjes, Noppies volgens mij alleen maar.. Ik had er zelf altijd al een hekel aan en vind het ook niet zo mooi, maar goed dat is mijn smaak
L!ND@: 30 minuutjes rijden! Maar ach, voor leuke kleertjes heb ik een hoop over
Alleen is maatje 80 er natuurlijk niet meer (aangezien onze meiden op het moment volgens mij in dezelfde maten zitten)
Ik zag vandaag trouwens bij de Hier ook nog een leuk jasje(zit ook schuin tegenover Spruit).
Deze was donkerblauw met witte bloemen van Bakkaboe. Ik mag alleen van mezelf nog geen 2e jas kopen, pas in de uitverkoop Als hij nou heel goedkoop was had ik hem gekocht, maar hij was nog €29,95.
Bloempjuh: Inderdaad veel van die jasjes, Noppies volgens mij alleen maar.. Ik had er zelf altijd al een hekel aan en vind het ook niet zo mooi, maar goed dat is mijn smaak
L!ND@: 30 minuutjes rijden! Maar ach, voor leuke kleertjes heb ik een hoop over
PiP- Ratel
ivax schreef:FoolishSam schreef:Ik vind 'm ook wel schattig! Is 20 euro toch?
Geen idee, heb m gekregen
Moet eerlijk zijn, vind het echt verschrikkelijk lastig om een leuke jongensjas te vinden......elke keer sta ik bij de meisjesjassen te kijken 'ow kijk dit eens, wat schattig' 'ow en deze.....wat lief'
En stoere jongensjassen......ik weet niet maar ik kan ze niet vinden.
Haha ik ken het inderdaad
Gast- Gast
Vanochtend even wezen shoppen en het is uiteindelijke deze jas geworden.
Hij is van Name-it, maar vind het plaatje veel minder leuk dan de jas in het echt is!
Ik had die rode van Hema ook nog gezien maar die viel erg breed bij mijn dochtertje.
Dan maar de link: Name-it Jas
De stof is een meer van dat stuggere spul en een heerlijke katoenen binnenkant.
Ook heeft deze van die boorden in de mouwen dus dat is wel fijn op de fiets.
Hij is van Name-it, maar vind het plaatje veel minder leuk dan de jas in het echt is!
Ik had die rode van Hema ook nog gezien maar die viel erg breed bij mijn dochtertje.
Dan maar de link: Name-it Jas
De stof is een meer van dat stuggere spul en een heerlijke katoenen binnenkant.
Ook heeft deze van die boorden in de mouwen dus dat is wel fijn op de fiets.
Laatst aangepast door Bloempjuh23 op za 19 maa 2011 - 3:08; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : plaatje weg gehaald)
Bloempjuh23- Fluisteraar
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: