Zomerjas
+18
Ezzer
Mama_1987
Happydobby
mauwmauw
Susan
*Lookie*
Flip Fluitketel
Limburg85
Diese
Parisienne
PiP
Printje
-Ieniemienie-
SarahKey
sabje
Wennes
Annie24
Nana
22 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Zomerjas
Ik ben op zoek naar een leuke zomerjas voor ons zoontje, maar kan niets leuks vinden...
Welke zomerjas hebben jullie?
Welke zomerjas hebben jullie?
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Re: Zomerjas
Deze:
Kan ook andersom, maar dat gaat denk ik niet gebeuren w.b.t. de kleur:
Kan ook andersom, maar dat gaat denk ik niet gebeuren w.b.t. de kleur:
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Nog geen, ik moet nog op zoek.
Ik hou dit topic even in de gaten.
Ik hou dit topic even in de gaten.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Vanaf maandag komen er 2 bij de hema in actie. Heb er een achter gehangen (werk er). Een met grote ruiten met groen en grijs. Kan nu nog geen plaatje plaatsen omdat de folder nog niet uit is.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Ik heb er ook nog geen 1 voor de kleine man. Morgen gaan we de stad even in.
Maar wat voor maat moet ik dan nemen? Hij heeft nu nog maatje 50 aan maar zal niet lang meer duren voor hij in 56 zit. Maar de zomer is nog uhh ver weg.
Maar wat voor maat moet ik dan nemen? Hij heeft nu nog maatje 50 aan maar zal niet lang meer duren voor hij in 56 zit. Maar de zomer is nog uhh ver weg.
SarahKey schreef:Ik heb er ook nog geen 1 voor de kleine man. Morgen gaan we de stad even in.
Toen Y. zo klein was had hij geen jasjes aan, maar gewoon vestjes. Als het kouder was een wat dikkere en in de zomer gewoon een dun katoenen vestje. Ook makkelijk met aan-en uittrekken en ligt prettig in de MC en/of wandelwagen
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Annie24 schreef:SarahKey schreef:Ik heb er ook nog geen 1 voor de kleine man. Morgen gaan we de stad even in.
Toen Y. zo klein was had hij geen jasjes aan, maar gewoon vestjes. Als het kouder was een wat dikkere en in de zomer gewoon een dun katoenen vestje. Ook makkelijk met aan-en uittrekken en ligt prettig in de MC en/of wandelwagen
Ik gebruik nu ook vesten, heb 3 winterjasjes (maat 50 en 56 want ja je weet van te voren niet hoe groot je kind word en nog 1 van maat 56 een jongensjas gekregen) maar die zitten hem te warm. Meneer zweet zich kapot in de winterjassen. Dus nu doe ik hem vesten aan.
Maar wou wel een stoere jongens zomerjasje kopen, gewoon omdat het zo leuk staat Maar heb ook vesten dus die kan ik idd ook gebruiken. Heb ook een bodywarmer zit ik me te bedenken.
Heb gisteren een jasje bij de zeeman gekocht voor ons zoontje, die was in de aanbieding voor 9 euro. En wie weet loop ik nog tegen een ander jasje aan, maar vond deze in ieder geval al best leuk, zeker voor dat geld!
Gast- Gast
Nee heb nog niks.
Voor allebij niet.
Voor allebij niet.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Hier ook nog geen zomerjas. Zelf heb ik er sowieso geen, trek dan een vest ofzo aan.
Voor R wil ik nog op pad voor een leuke jas.
Voor R wil ik nog op pad voor een leuke jas.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik twijfel nog of ik een echt newbornjasje neem of een vest.
Ik ben 11 juli uitgerekend.
Heb nu deze op het oog:
Voor onze dochter heb ik wel wat leuks gezien, maar heb nog niet verder gekeken.
Misschien past ze haar jasje van vorig jaar ook nog wel en koop ik er een spijkerjasje bij.
Ben meteen maar even gaan kijken
Ik ben 11 juli uitgerekend.
Heb nu deze op het oog:
Voor onze dochter heb ik wel wat leuks gezien, maar heb nog niet verder gekeken.
Misschien past ze haar jasje van vorig jaar ook nog wel en koop ik er een spijkerjasje bij.
Ben meteen maar even gaan kijken
Laatst aangepast door PiP op vr 24 feb 2012 - 20:59; in totaal 1 keer bewerkt
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
SarahKey schreef:Annie24 schreef:SarahKey schreef:Ik heb er ook nog geen 1 voor de kleine man. Morgen gaan we de stad even in.
Ik gebruik nu ook vesten, heb 3 winterjasjes (maat 50 en 56 want ja je weet van te voren niet hoe groot je kind word en nog 1 van maat 56 een jongensjas gekregen) maar die zitten hem te warm. Meneer zweet zich kapot in de winterjassen. Dus nu doe ik hem vesten aan.
Maar wou wel een stoere jongens zomerjasje kopen, gewoon omdat het zo leuk staat Maar heb ook vesten dus die kan ik idd ook gebruiken. Heb ook een bodywarmer zit ik me te bedenken.
Ik gebruikte bij mijn zoontje de 1e zomer ook een vest, en als het wat kouder was een bodywarmer er bij aan. Hij is ook van februari.
Gast- Gast
Deze pas gekocht:
http://www.kixx-online.nl/artikel/40498_ikks-zomerjas-boy-va104/
http://www.kixx-online.nl/artikel/40498_ikks-zomerjas-boy-va104/
Gast- Gast
Ik heb ook twee jassen op het oog. Wel een meisjesjas, maar te leuk om toch even te showen!
Dit zouden 'nette' jassen worden. Ga ook nog op zoek naar een 'buitenspeel-jas'.
Dit zouden 'nette' jassen worden. Ga ook nog op zoek naar een 'buitenspeel-jas'.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Oeh die van BFC zijn leuk Pip!
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
Deze komen voor L in aanmerking
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
Voor R. had ik vorige zomer een new born jasje, dat is eigenlijk een vestje.
Voor dit jaar heb ik voor beide nog geen jas, weet even niet zo goed welke maat ik voor R. moet nemen, hij zit nu in maat 74 maar hoe hard groeit hij nog en jassen vallen altijd erg groot bij hem.
S. past zijn jas en spijkerjas van vorig jaar denk ik nog wel.
Voor dit jaar heb ik voor beide nog geen jas, weet even niet zo goed welke maat ik voor R. moet nemen, hij zit nu in maat 74 maar hoe hard groeit hij nog en jassen vallen altijd erg groot bij hem.
S. past zijn jas en spijkerjas van vorig jaar denk ik nog wel.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Parissiene Wat een leuke jasjes!!! Waar heb je die gespot??
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
@ Flip Fluitketel: bij de Zara
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
@ Parisienne Dat dacht ik al. Dan gaan we daar ook maar eens kijken.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Die blauwe van BFC vind ik inderdaad ook heel leuk! Ik hou het in de gaten!
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Aangezien het weer lekker weer word, wil ik deze even uppen.
Ik kan namelijk nergens leuke zomerjasjes voor de kids vinden.
Dus welke hebben jullie?
Ik kan namelijk nergens leuke zomerjasjes voor de kids vinden.
Dus welke hebben jullie?
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Voor Yrsa heb ik deze, voor Ezra moet ik er nog eentje vinden.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ze heeft ook nog deze:
http://www.kleertjes.com/fh.html?fh_view_size=12&fh_start_index=12&omitxmldecl=yes&fh_secondid=2000063879_15685_0&fh_lister_pos=17&fh_location=%2f%2fkleertjes%2fnl_NL%2fis_available%3E{true}%2fassortment%3E{regular}%2fbrand_group%3Eseven_one_seven%2fbrand%3Esevenoneseven_girls_445%2fcategories%3C{kleertjes_type_jassen_3%2c+kleertjes_type_jacksbodywarmers_15}&fh_eds=%C3%9F&fh_refview=lister
http://www.kleertjes.com/fh.html?fh_view_size=12&fh_start_index=12&omitxmldecl=yes&fh_secondid=2000063879_15685_0&fh_lister_pos=17&fh_location=%2f%2fkleertjes%2fnl_NL%2fis_available%3E{true}%2fassortment%3E{regular}%2fbrand_group%3Eseven_one_seven%2fbrand%3Esevenoneseven_girls_445%2fcategories%3C{kleertjes_type_jassen_3%2c+kleertjes_type_jacksbodywarmers_15}&fh_eds=%C3%9F&fh_refview=lister
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: