zomerjas
+16
Printje
Lindsya
Flip Fluitketel
duckie
Bruintje Beer
Susan
mauwmauw
Pien
Fiwen
PapillonRose
Meeko
knets
Limburg85
Parisienne
meisjesmama
L!ND@
20 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: zomerjas
Meisjesmama, ik had je vraag niet gezien. Ik heb maat 74 van het jasje gekocht, ze zit nu in maatje 74, soms 80. De jasjes van Vinrose vallen een ruime maat groter.
Gast- Gast
Oké dank je wel. Dan word het hier een 86 passen en anders een 80. Ik ga ook maar binnenkort eens op pad. Voor E. heb ik nog meerdere jassen van vorig jaar en die past ze nog wel. Maar de zomerjas van E. maat 86 is stuk. Ds een goede reden om te shoppen.Mama_van2 schreef:Meisjesmama, ik had je vraag niet gezien. Ik heb maat 74 van het jasje gekocht, ze zit nu in maatje 74, soms 80. De jasjes van Vinrose vallen een ruime maat groter.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10
Lieskuh schreef:Haha als ik die roze en drukke jasjes hier zie dan ben ik weer blij dat ik mennekes heb. Ik kan het gewoon echt niet mooi vinden. Ik moet er nog op uit voor zomerjasjes, laatst hadden ze nog niets. Binnenkorst maar eens gaan kijken.
Grappig, ik heb dat juist andersom! Vind de jongensjasjes ook altijd wel leuk hoor, maar die zijn natuurlijk niet roze
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
PapillonRose schreef:Ik heb deze jas een tijdje geleden alvast gekocht, ben er helemaal verliefd op!
Was wel even een klein gokje met de maat, maar zoals het er naar uitziet heb ik het goed ingeschat en kan ze hem straks met lekker weer mooi aan
Die is ook zo leuk!!! Ik ga zometeen lekker naar de prenatal, kan ik weer even genoeg jasjes en kleren spotten
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Hmmm....die jas staat niet op de site?! Zelfs niet van noppies...
L!ND@- Kletskop
voor mijn zoon heb ik deze gekocht
voor mijn dochter heb ik nog geen leuke jas gevonden
voor mijn dochter heb ik nog geen leuke jas gevonden
Gast- Gast
Die jas van Mara is echt geweldig. Heb voor Yrsa een winterjas in het lichtblauw in dezelfde stijl.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
L!ND@ schreef:Hmmm....die jas staat niet op de site?! Zelfs niet van noppies...
bedoel je die van papilon rose?
ik heb hem online gevonden, maar alleen nog in maat 68.
http://www.kleertjes.com/fh.html?fh_view_size=25&fh_start_index=125&omitxmldecl=yes&fh_secondid=2000028424_7418_0&fh_lister_pos=132&fh_location=%2f%2fkleertjes%2fnl_NL%2fis_available%3e%7btrue%7d%2fbrand_group%3enoppies%2fbrand%3enoppies_baby_7&fh_eds=%c3%9f&fh_refview=lister
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
S. heeft dit jasje van de Hema in maat 86. Ze past ook nog haar spijkerjasje van vorig jaar is deze te klein dan koop ik nog een spijkerjasje.
Ik hou in de zomer van effe jasjes omdat je dan al meestal bedrukte kleertjes hebt.
Voor de baby heb ik nog geen jasje maar dat zie ik dan wel weer want weet niet de maat van te voren natuurlijk. anders biets ik wel wat bij mn zus.
Ik hou in de zomer van effe jasjes omdat je dan al meestal bedrukte kleertjes hebt.
Voor de baby heb ik nog geen jasje maar dat zie ik dan wel weer want weet niet de maat van te voren natuurlijk. anders biets ik wel wat bij mn zus.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Hoe bepalen jullie de maat, op de gok? En kopen jullie 'm op de groei, of in het maatje waarin ze nu zitten? Ik twijfel nog, Y. zit nu in maat 74 (lengte is 70 cm, maar ze heeft het in de breedte meer dan nodig ), ik twijfel of ik in maat 80 of 86 wat zal kopen.. Zou het ook jammer vinden als ze 'm niet of nauwelijks aan kan, maar veel te groot ziet er ook niet uit..
Gast- Gast
Dromertje, in jou geval zou ik een 80 kopen. Aangezien ze nu nog echt in 74 zit en 80 dus eigenlijk al ruim is!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
maar ik vind het nu ook nog te koud voor een zomerjasje, die zal ze pas over een paar weken gaan dragen en ik hoop dat ie de hele zomer mee kan. Ze blijft maar groeien en ik vraag me af bij welke maat ze eens wat langzamer gaat groeien Ik neig nu zelf naar een 86 dat klein valt.
Gast- Gast
vanaf wanneer doe je een zomerjasje aan eigenlijk?
als k naar mezelf kijk loop ik nog vrij lang door in een winter jas maar mn dochtertje zit dan in de maxi cosi in een voetenzak of kinderwagenbak onder dekentje
als k naar mezelf kijk loop ik nog vrij lang door in een winter jas maar mn dochtertje zit dan in de maxi cosi in een voetenzak of kinderwagenbak onder dekentje
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
@ Dromertje Ik zou een maatje groter nemen in jou geval dan een 80. J. zit nu net in 62 en ben van plan om een jasje in maat 68 te kopen.
Ik heb een heel leuk jasje gezien bij de Zara en de V&D. weet alleen nog niet welke ik zal nemen. Kan geen plaatjes van de jasjes op internet vinden.
Ik heb een heel leuk jasje gezien bij de Zara en de V&D. weet alleen nog niet welke ik zal nemen. Kan geen plaatjes van de jasjes op internet vinden.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
@ Dromertje Ik zou ook een maatje groter doen. D.emi zit nu net tegen maatje 74 aan en ja ja....Ik heb een maatje 80 gekocht:
L!ND@- Kletskop
ik bekijk het in de winkel denk ik wel even..
Flip: als Y. nu in de maten van jouw J had gezeten, had ze dat hele zomerjasje ws. niet of nauwelijks kunnen dragen, ze heeft amper 4 weken maat 62 aan gehad, vandaar dat ik nu ook twijfel tussen 80 en 86. Ik weet dat de groei er op een gegeven moment wel uit is, maar ik ben bang dat 80 toch te klein is.
Flip: als Y. nu in de maten van jouw J had gezeten, had ze dat hele zomerjasje ws. niet of nauwelijks kunnen dragen, ze heeft amper 4 weken maat 62 aan gehad, vandaar dat ik nu ook twijfel tussen 80 en 86. Ik weet dat de groei er op een gegeven moment wel uit is, maar ik ben bang dat 80 toch te klein is.
Gast- Gast
Ik heb het jasje een tijdje geleden gekocht in maat 68, en ze zat toen in 56 (inmiddels 62). Ga er vanuit dat gezien het groeitempo tot nu toe die maat straks met lekker weer wel zal passen.
Lind@: als je mijn jasje bedoelde, die heb ik van kleertjes.com.
Lind@: als je mijn jasje bedoelde, die heb ik van kleertjes.com.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik heb deze voor mijn zoontje gekocht bij Name-it. Ik kan geen plaatje plakken dus ik zet de link maar neer.
http://nameit.bestsellershop.com/NL/buitenkleding/kids-maddox-nylon-jacket/311328/311337
http://nameit.bestsellershop.com/NL/buitenkleding/kids-maddox-nylon-jacket/311328/311337
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Ik koop eigenlijk nooit een zomerjas, ook niet voor mezelf. Draag gewoon een vest of een spijkerjasje ofzo. Heeft mijn zoontje vorig jaar ook gehad.
Ik vind die meidenjassen echt helemaal geweldig. Hoop dat dat er hier toch ook eens van mag komen!
Ik vind die meidenjassen echt helemaal geweldig. Hoop dat dat er hier toch ook eens van mag komen!
Gast- Gast
Ik heb nog geen zomerjas voor mijn dochter. Wel hebben mijn schoonouders een spijkerjasje (paars) voor haar gekocht, die staat haar zo geweldig. Die zal ze dan ook wel regelmatig dragen. Ik kijk nog wel verder voor een zomerjasje, die PapillonRose laat zien vind ik echt geweldig! Zoiets zoek ik voor A.
Gast- Gast
Dromertje schreef:Hoe bepalen jullie de maat, op de gok? En kopen jullie 'm op de groei, of in het maatje waarin ze nu zitten? Ik twijfel nog, Y. zit nu in maat 74 (lengte is 70 cm, maar ze heeft het in de breedte meer dan nodig ), ik twijfel of ik in maat 80 of 86 wat zal kopen.. Zou het ook jammer vinden als ze 'm niet of nauwelijks aan kan, maar veel te groot ziet er ook niet uit..
Mijn zoontje is 13 mnd en zit ook in maatje 74/80. Hij zit als sinds sept. in 74. kindjes gaan minder snel groeien na een paar maanden dus ik zou denk ik maatje 80 kopen als ik jou was
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Dromertje: Ik heb in de winkel haar de jas gepast en deze op de groei gekocht.
Hij zit haar nu dus goed ruim, maar niet dat ze er in verzuipt.
Ze heeft nu broeken 74 en shirtjes 80 en dacht dat ik dus wel een 86/92 jasje zou moeten kopen.
Het is uiteindelijk een 80 geworden Hij viel nogal groot! Wat wel mooi is aan dit jasje dat er in de mouwtjes een soort stiek(kan ff niet op de naam komen) zit waardoor hij mooi tegen haar handjes blijft hangen. En ook fijn tegen de wind.
Laatst aangepast door PiP op do 17 maa 2011 - 6:47; in totaal 2 keer bewerkt
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
ik heb toch maar voor een maatje 80 gekozen, wel van de H&M en mijn ervaring is dat de jasjes daar wel vrij groot vallen. Ben benieuwd!
Gast- Gast
Wij zijn afgelopen weekend op zoek gegaan naar een zomerjas voor ons zoontje, maar dat viel nog erg tegen.
We hebben alle winkels hier in de stad ongeveer gehad, maar nog niks gevonden.
1 jas van de WE vonden we wel leuk, maar die paste niet dicht :S.
En nog een jas van 's oliver die we leuk vonden en ook leuk stond, maar die was 56 euro en dat vonden we toch wat te duur. Nu dus nog even doorzoeken!
Voor wie nog een jongensjasje zoekt: Ik heb hier nog een zomerjas van Mexx van mijn zoontje in leger-groen (niet met van die vlekken ). Hij heeft hem vorig jaar gedragen en is nog helemaal mooi. Hij is maat 86, maar valt erg ruim (eerder als 92-98).
We hebben alle winkels hier in de stad ongeveer gehad, maar nog niks gevonden.
1 jas van de WE vonden we wel leuk, maar die paste niet dicht :S.
En nog een jas van 's oliver die we leuk vonden en ook leuk stond, maar die was 56 euro en dat vonden we toch wat te duur. Nu dus nog even doorzoeken!
Voor wie nog een jongensjasje zoekt: Ik heb hier nog een zomerjas van Mexx van mijn zoontje in leger-groen (niet met van die vlekken ). Hij heeft hem vorig jaar gedragen en is nog helemaal mooi. Hij is maat 86, maar valt erg ruim (eerder als 92-98).
Laatst aangepast door Dolphinne op ma 21 maa 2011 - 10:41; in totaal 1 keer bewerkt
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Pip; waar heb je deze jas vandaan?? (we hebben toch dezelfde smaak )
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: