Dagcafé
+15
Serena
Jeanette
VeryCherry
May
Suus
Burn
Tullow
Toet
Mida4you
Lejow
Qiara
Merai
Snoes
Chocolate Cookie
Jordana
19 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
dacht al is al een tijdje geleden dat ik haar gezien heb...
Oh ja dat zou wel eens kunnen ja!
Oh ja dat zou wel eens kunnen ja!
Gast- Gast
Waarom kan ik niet gewoon kijken waar ik loop?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Reva schreef:Alex167 schreef:Reva schreef:Okee. Wel mooi dat het in ieder geval 'fijn' was. Ik vind dat ook zo moeilijk -zoals je wel weet-. Kan gewoon simpelweg niet daar mezelf dan laten gaan. Als ik al een keer 'knak' zoals laatst een keer 's nachts, dan is dat totaal niet gepland en als ik het moet opdreunen gaat het me prima af, dan doe ik gewoon emotieloos verslag. Lastig is dat he Smikk hoop voor je dat ze daar doorheen kunnen prikken, maar voor jezelf blijft het ook moeillijk.
Helemaal mee eens!
Ook met mn edit?
Nee, dat dan weer niet
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik ga een chocoladereep met hazelnoten halen straks, bij de BP.. Heb er zo`n zin in
daar heb ik ook wel trek in zeg, maar dan zonder hazelnoten. Maar ja ik moet van mezelf minder gaan snoepen. Geniet jij dan maar voor 2 van de reep
Laatst aangepast door Hoochie op wo 16 maa 2011 - 3:56; in totaal 1 keer bewerkt
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Ik wilde niet naar de keuken hier op mijn werk omdat ik dan werd geconfronteerd met de koekdoos. Maar ik ben wel geweest omdat ik dorst had en koffie moest halen voor de baas en toen heb ik zo druk gedaan dat ik niet eens tijd had om naar de koekdoos te kijken en nu ben ik best wel trots op mezelf.
Ennn ik kreeg de bevestiging dat mijn telefoons aangekomen zijn bij GMSLoket.nl en dat er € 60,00 op mijn rekening wordt gestort. Jeej!
Ennn ik kreeg de bevestiging dat mijn telefoons aangekomen zijn bij GMSLoket.nl en dat er € 60,00 op mijn rekening wordt gestort. Jeej!
Gast- Gast
Dat is weer een meevaller alex, en goed van je dat je de verleiding van de koekjesdoos hebt weerstaan ik zit (weer) aan de kinderchocolaatjes en die zijn me toch verslavend pffff.
Gast- Gast
Goed nieuws x2Alex167 schreef:Ik wilde niet naar de keuken hier op mijn werk omdat ik dan werd geconfronteerd met de koekdoos. Maar ik ben wel geweest omdat ik dorst had en koffie moest halen voor de baas en toen heb ik zo druk gedaan dat ik niet eens tijd had om naar de koekdoos te kijken en nu ben ik best wel trots op mezelf.
Gast- Gast
Ja, over een paaltje, en het is niet de eerste keer Het zag er vast komisch uit, want ik lag languit! Helaas doet het wel pijn en is mijn broek stukPatriesje schreef:Gestruikeld?Suus schreef:Waarom kan ik niet gewoon kijken waar ik loop?
Suus- Lady Post-a-lot
Dat is balen!
ik ben ook zo´n kneus hoor.
Dan zit ik weer eens totaal niet op te letten en bam lig ik weer
ik ben ook zo´n kneus hoor.
Dan zit ik weer eens totaal niet op te letten en bam lig ik weer
Gast- Gast
Goed idee! Ik ga mijn oude telefoon morgen ook even verzenden! Ik krijg er €14,50 voor, maar dat is beter dan niets. Hij ligt nu maar te verstoffen.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
het ergste is nog dat ik een keer mijn enkel heb gebroken over zo´n parkeerding stoepje..
zo´n rand..
jaja snap je?
zo´n rand..
jaja snap je?
Gast- Gast
Gelijk gebroken ook! Ik hou het tot nu toe altijd nog bij grote blauwe plekken, schaafwonden en kapotte broeken...
Suus- Lady Post-a-lot
Ja, reva, waarom heb jij zoveel kleding en schoenen?Reva schreef:Waarom heb ik een half kledingfiliaal
Gast- Gast
Reva schreef:Waarom heb ik een half kledingfiliaal
Daarom ruim ik elk jaar m`n kast op anders heb ik hetzelfde
Gast- Gast
Geen idee, Smikk. Weet jij het?
En het ergste is, dat zeker 80% met kaartje is (als het niet meer is).
En het ergste is, dat zeker 80% met kaartje is (als het niet meer is).
Laatst aangepast door Reva op wo 16 maa 2011 - 4:09; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Nou, vast omdat je 't zelf ooit nodig vond om te kopen, maar dat beantwoord niet echt de vraag. Ik weet niet waarom jij zoveel kleding en schoenen koopt. Zelf koop ik zelden kleding of schoenen.Reva schreef:Geen idee, Smikk. Weet jij het?
Gast- Gast
Ik heb altijd een schoenentic gehad, maar ik ga veel schoenen verkopen/weg doen en tegenwoordig koop ik veel meer kleding..
Gast- Gast
Wow, zoveel nog met kaartjes eraan? Ik wil nieuwe kleding juist altijd gelijk aan Maar heb vaak ook niet zoveel geld om te shoppen, dus als ik eindelijk weer eens geshopt heb, ben ik helemaal gelukkig met mijn nieuwe kleding
Suus- Lady Post-a-lot
Ik koop eigenlijk helemaal niet zoveel kleding/schoenen. Tenminste, het ligt er een beetje aan met wie ik het vergelijk, haha. Desalniettemin zou ik ook best eens mijn kledingkast kunnen opruimen...
Gast- Gast
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: