Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+15
Serena
Jeanette
VeryCherry
May
Suus
Burn
Tullow
Toet
Mida4you
Lejow
Qiara
Merai
Snoes
Chocolate Cookie
Jordana
19 plaatsers

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 38 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 3:14

Oh schijt zeg, alweer kwart over drie :P Vandaag wilde ik echt mn kast gaan doen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 38 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 3:15

Reva schreef:Oh schijt zeg, alweer kwart over drie :P Vandaag wilde ik echt mn kast gaan doen :P

Heb je dat nou nog steeds niet gedaan? :shock:

Zegt iemand die al 3 weken de zolder moet opruimen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 38 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 3:16

Aight, geregeld.. Zaterdag m`n auto verlagen haha.. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 38 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 3:17

Alex167 schreef:
Reva schreef:Oh schijt zeg, alweer kwart over drie :P Vandaag wilde ik echt mn kast gaan doen :P

Heb je dat nou nog steeds niet gedaan? :shock:

Zegt iemand die al 3 weken de zolder moet opruimen.

Ik zie er echt ZO tegenop. De berg troep is gewoon écht hoger dan dat ik ben.. En de kast is ook nog eens heel diep enzo. En het licht is nog steeds stuk ook haha, dus het moet dan klaar zijn voordat het donker gaat worden (licht moet via de slaapkamer komen al, want geen raam in de hal). Ik zou opzich een beginnetje kunnen maken...maar heeft dat zin?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 38 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Suus wo 16 maa 2011 - 3:18

Natuurlijk heeft het zin om te beginnen, dan moet je morgen wel verder gaan smile Anders blijf je het uitstellen, zo werkt het bij mij in ieder geval Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 38 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 3:19

Tuurlijk heeft dat zin, maar je moet even zien waar je moet beginnen. Ik weet ook nog steeds niet waar ik moet beginnen op zolder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 38 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 3:20

Ja,maar ik moet morgen gewoon werken :P En de meest handige manier is denk ik ALLES eruit halen en dan de kast even schoonmaken en vervolgens uitzoeken wat erin moet en hoe etc. Dus laten liggen is geen optie, want dan kan de voordeur niet open Cool

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 38 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 3:20

Reva schreef:Oh schijt zeg, alweer kwart over drie :P Vandaag wilde ik echt mn kast gaan doen :P
Ja, kom die teringbende hier eens opruimen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 38 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 3:21

Okee, okee, ik ga al. Zit nu op de wc angel dus ben halverwege de gang angel Dan kan ik de laptop mooi op tafeltje in de gang zetten. Lalaala.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 38 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 3:21

Smikk, hoe ging het!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 38 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 3:22

Ja, Smikkie! Hoe is het gegaan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 38 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 3:24

Reva schreef:Smikk, hoe ging het!
Best fijn eigenlijk..
Ik bijf er bij dat ik veel te ´goed´ en positief overkom en dat heb ik ook weer teruggekregen.. Ik heb volgende week een vervolggesprek met nog iemand anders er bij. Ik ben wel open en eerlijk geweest en heb redelijk veel kunnen vertellen. Ik ga nu wat dingen opschrijven die me nog te binnen schieten of die ik wil toelichten en nog wil aanvullen.

Het contrast tussen hoe ik soms thuis ben en hoe ik daar zit en alles kan vertellen is gewoon zo groot.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 38 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 3:27

Okee. Wel mooi dat het in ieder geval 'fijn' was. Ik vind dat ook zo moeilijk -zoals je wel weet-. Kan gewoon simpelweg niet daar mezelf dan laten gaan. Als ik al een keer 'knak' zoals laatst een keer 's nachts, dan is dat totaal niet gepland en als ik het moet opdreunen gaat het me prima af, dan doe ik gewoon emotieloos verslag. Lastig is dat he Smikk Sad hoop voor je dat ze daar doorheen kunnen prikken, maar voor jezelf blijft het ook moeillijk.

Edit: ik besef het ook ook vooral als ik wel een keer breek en mensen dan echt verbaasd zijn en/of schrikken. Dan is het echt zo'n confrontatie van ja zo ben ik inderdaad nooit. Terwijl als het om een ander gaat ik wel gelijk zit te janken of het me wel zichtbaar raakt. Mensen zijn raar :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 38 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 3:29

Reva schreef:Okee. Wel mooi dat het in ieder geval 'fijn' was. Ik vind dat ook zo moeilijk -zoals je wel weet-. Kan gewoon simpelweg niet daar mezelf dan laten gaan. Als ik al een keer 'knak' zoals laatst een keer 's nachts, dan is dat totaal niet gepland en als ik het moet opdreunen gaat het me prima af, dan doe ik gewoon emotieloos verslag. Lastig is dat he Smikk Sad hoop voor je dat ze daar doorheen kunnen prikken, maar voor jezelf blijft het ook moeillijk.

Helemaal mee eens!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 38 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 3:30

Alex167 schreef:
Reva schreef:Okee. Wel mooi dat het in ieder geval 'fijn' was. Ik vind dat ook zo moeilijk -zoals je wel weet-. Kan gewoon simpelweg niet daar mezelf dan laten gaan. Als ik al een keer 'knak' zoals laatst een keer 's nachts, dan is dat totaal niet gepland en als ik het moet opdreunen gaat het me prima af, dan doe ik gewoon emotieloos verslag. Lastig is dat he Smikk Sad hoop voor je dat ze daar doorheen kunnen prikken, maar voor jezelf blijft het ook moeillijk.

Helemaal mee eens!

Ook met mn edit? Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 38 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 3:30

Bedenk me opeens dat ik Brennuss al een tijdje niet meer gezien heb.
Of is zij ook weg gegaan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 38 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Lotus wo 16 maa 2011 - 3:32

Wat goed dat je open en eerlijk bent geweest! En wat een goed idee om nog dingen op te schrijven voor het volgende gesprek. Volgens mij hebben heel veel mensen het probleem van het contrast tussen hoe het thuis gaat en hoe het bij zo'n gesprek gaat. Als het goed is houden ze daar wel rekening mee.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 38 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 3:36

Neeeee, Brennuss mag niet weg!

Ik heb trouwens besloten net dat het een verlorenkastdag is. Geeft niks. Maar ik zit nu in de slaapkamer op mn jellyfish, moed te verzamelen om aan mn kledingkast te beginnen!! Das ook echt nuttig, aangezien die al maanden niet open is geweest omdat euh ik mn gehele kledingverzameling een keer in vier pakketjes heb opgerold nadat ik een shirtje zocht, dat had gevonden en daarna alles weer in mn kast wilde doen. Dus ik leef momenteel van kleding die los in huis en overal stoelen hangt etc. Waardoor ik dus heel veel was ook :P Maar ja, gezien de dresscode voor NY niet 'naked party' is, moet ik toch even kleding zoeken en waarschijnlijk wassen etc omdat het niet meer draagbaar is. EN (!!) ik heb licht in de slaapkamer (jaja), dus ik ben niet gebonden aan de zon. Slim toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 38 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 3:37

*)


Laatst aangepast door Smikkell op wo 16 maa 2011 - 3:51; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 38 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 3:39

Ik ga een chocoladereep met hazelnoten halen straks, bij de BP.. Heb er zo`n zin in Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 38 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 3:39

Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen Smikk hug vind het in ieder geval heel knap dat je aan jezelf werkt en dat je hier in ieder geval heel eerlijk kan zijn. Komt wel goed, schatje :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 38 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Lotus wo 16 maa 2011 - 3:40

Heb je dat eerste ook aangegeven vandaag? Anders is dat misschien handig om alsnog te benoemen bij het volgende gesprek.

Dat laatste herken ik wel. Dat mensen over dingen die ik heb meegemaakt, zeggen dat dat heftig is en dat ik me dan afvraag of dat wel zo heftig was voor mij.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 38 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 3:42

Iedereen gaat er misschien ook op een andere manier mee om, en houdt zich dus 'groot' bij anderen terwijl ze ook gewoon veel moeite met de situatie hebben, maar dat gewoon niet graag aan anderen laten zien. Ik denk dat ze dat ook wel zullen begrijpen, als je dat vertelt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 38 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 3:43

Ik denk niet dat Brennuss weg is..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 38 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 3:44

Smikkell schreef:Ik denk niet dat Brennuss weg is..
Al is ze vanaf 1 maart niet meer online geweest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 38 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum