Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+15
Serena
Jeanette
VeryCherry
May
Suus
Burn
Tullow
Toet
Mida4you
Lejow
Qiara
Merai
Snoes
Chocolate Cookie
Jordana
19 plaatsers

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 2:27

TNMN: het is voor begin juni. Mijn man moet alleen nog akkoord krijgen, maar dat duurt me een beetje lang en ik zie de prijs van het hotel waar we naartoe willen alleen maar stijgen. Erg vervelend. Ik wil er zo graag heen! En eerder op vakantie gaat niet ivm 2 bruiloften en een vrijgezellenfeest en na juni kunnen we niet meer omdat mijn collega's dan op vakantie zijn. Leuk he, vakantie? Wink

Hoi Isabella! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 2:27

TNMN schreef:
_Donnaa schreef:Iemand toevallig €5000 over ongeveer?

Had ik dat maar!! Kan je geen goede maar goedkopere auto vinden? Mijn neef heeft vorig jaar een auto van 300 euro gekocht, echt een super ding. Hij had gewoon erg geluk met zoeken geloof ik. Maar je bent aan het sparen voor je huisje natuurlijk. Sta je nog ergens hoog op de lijst?

Ik heb wel een auto, haha..

Maar ik ben inderdaad aan het sparen voor m`n huisje.. Ik sta tweede op de lijst nu!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 2:28

Wie schopt me, ik ben te lui voor woorden. Echt, de luiaard is ontwerpen nav mij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Jordana wo 16 maa 2011 - 2:28

Alex167 schreef:
Jordana schreef:Mannen kunnen daar zo makkelijk in zijn. Zeg gewoon ja of nee en gelijk dan kan jij boeken.
Gelukkig dat Tullow je wilt helpen.

@Tullow: Ben jij een oude met een nieuwe naam?

Ja inderdaad, maar goed er is een hoop stress en blabla en dan denkt hij er weer niet aan. Maar kom op ... moet je er dan 2 maanden over doen?

Ik snap je gevoel, 2 maanden is wel heel lang om over na te denken maar kom op, ja nee of ik wil daar naar toe. Gewoon antwoord geven

Donnaa: Wat voor auto zou jij willen gaaan halen? Ik wil ook een andere maar ik weet niet wat.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 2:30

Jordana schreef:
Donnaa: Wat voor auto zou jij willen gaaan halen? Ik wil ook een andere maar ik weet niet wat.
Dan zou ik een Golf4 willen, maar ik ga denk ik eerst m`n huidige auto verlagen zodat die wat steviger op de weg ligt..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 2:30

May schreef:
_Donnaa schreef:Iemand toevallig €5000 over ongeveer?

Nee over helaas niet, was het maar zo'n feest hahaha
€2000 dan? Hahaha :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 2:31

Jordana, dat is wel heel zwart-wit natuurlijk. Ik denk dat de man van Alex zelf ook graag wil, maar je hebt wel rekening te houden met het werk en je collega's, dus wellicht dat het werk nog geen accoord heeft gegeven?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Toet wo 16 maa 2011 - 2:31

Ik heb zojuist een sollicitatie verstuurd om deze zomer in het buitenland te gaan werken! cheers
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 2:32

toetje_ schreef:Ik heb zojuist een sollicitatie verstuurd om deze zomer in het buitenland te gaan werken! cheers

Wat leuk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 2:33

toetje_ schreef:Ik heb zojuist een sollicitatie verstuurd om deze zomer in het buitenland te gaan werken! cheers

oe spannend, als wat en waar?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 2:34

Isabella schreef:Jordana, dat is wel heel zwart-wit natuurlijk. Ik denk dat de man van Alex zelf ook graag wil, maar je hebt wel rekening te houden met het werk en je collega's, dus wellicht dat het werk nog geen accoord heeft gegeven?

Klopt helemaal! Maaaar hij had het wel al veeeel eerder kunnen vragen op zijn werk, dat blijft een feit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé

Bericht  TNMN wo 16 maa 2011 - 2:34

Alex167 schreef:TNMN: het is voor begin juni. Mijn man moet alleen nog akkoord krijgen, maar dat duurt me een beetje lang en ik zie de prijs van het hotel waar we naartoe willen alleen maar stijgen. Erg vervelend. Ik wil er zo graag heen! En eerder op vakantie gaat niet ivm 2 bruiloften en een vrijgezellenfeest en na juni kunnen we niet meer omdat mijn collega's dan op vakantie zijn. Leuk he, vakantie? Wink

Hoi Isabella! Very Happy

Ohh ja, vakanties boeken is natuurlijk altijd best een gestress! Denk je dat je het vandaag nog kunt boeken? Ga je gewoon voor een zon en strand vakantie naar Gambia?
Ik ga deze zomer ook begin Juni weg, mijn vriend en ik hebben van de week 3uur lang gekibbeld over welk hotel waar enzo hehe, we zijn er uiteindelijk uit gekomen Wink

@Donnaaa: bofkont, kan je die auto niet even aan mij lenen Wink Ik moet vanmiddag boodschappen doen! Oeh, nummer 2, denk je dat een kans maakt of weet je dat nooit?
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé

Bericht  TNMN wo 16 maa 2011 - 2:35

toetje_ schreef:Ik heb zojuist een sollicitatie verstuurd om deze zomer in het buitenland te gaan werken! cheers

Leuk! Waar ga je naar toe?
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Toet wo 16 maa 2011 - 2:36

Lily schreef:
toetje_ schreef:Ik heb zojuist een sollicitatie verstuurd om deze zomer in het buitenland te gaan werken! cheers

oe spannend, als wat en waar?

In de horeca (overdag bediening, 's avonds bar) op kreta. Maar ik wil er nog niet te veel over kwijt omdat er natuurlijk nog niets zeker is.
Maar ik moet er nog veel meer gaan versturen dus ik ben druk bezig!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé

Bericht  May wo 16 maa 2011 - 2:36

_Donnaa schreef:
May schreef:
_Donnaa schreef:Iemand toevallig €5000 over ongeveer?

Nee over helaas niet, was het maar zo'n feest hahaha
€2000 dan? Hahaha :P

Nee helaas ook niet over, heb het wel op mijn spaar staan, maar ik ben net als jij aan het sparen voor een huisje, dus het heeft een heel goed doel Very Happy
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Jordana wo 16 maa 2011 - 2:37

Alex167 schreef:
Isabella schreef:Jordana, dat is wel heel zwart-wit natuurlijk. Ik denk dat de man van Alex zelf ook graag wil, maar je hebt wel rekening te houden met het werk en je collega's, dus wellicht dat het werk nog geen accoord heeft gegeven?

Klopt helemaal! Maaaar hij had het wel al veeeel eerder kunnen vragen op zijn werk, dat blijft een feit.

je hebt gelijk Isabella, Maar alex heeft ook weer gelijk.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 2:37

TNMN schreef:

@Donnaaa: bofkont, kan je die auto niet even aan mij lenen Wink Ik moet vanmiddag boodschappen doen! Oeh, nummer 2, denk je dat een kans maakt of weet je dat nooit?
Boodschappen doe je maar op de fiets, heeft m`n moeder ook eeuwen gedaan :P. Ik wil gewoon een auto met een betere wegligging, maar ik ga eerst wel verlagen om te kijken of dat invloed heeft..

Ik maak wel kans, maar dan moet er eerst wel een woning leeg komen te staan..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Tullow wo 16 maa 2011 - 2:37

toetje_ schreef:
Lily schreef:
toetje_ schreef:Ik heb zojuist een sollicitatie verstuurd om deze zomer in het buitenland te gaan werken! cheers

oe spannend, als wat en waar?

In de horeca (overdag bediening, 's avonds bar) op kreta. Maar ik wil er nog niet te veel over kwijt omdat er natuurlijk nog niets zeker is.
Maar ik moet er nog veel meer gaan versturen dus ik ben druk bezig!

Oh wat leuk zeg! Hoe lang moet je stage lopen?
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 2:37

May schreef:
_Donnaa schreef:
May schreef:
_Donnaa schreef:Iemand toevallig €5000 over ongeveer?

Nee over helaas niet, was het maar zo'n feest hahaha
€2000 dan? Hahaha :P

Nee helaas ook niet over, heb het wel op mijn spaar staan, maar ik ben net als jij aan het sparen voor een huisje, dus het heeft een heel goed doel Very Happy
Ja, ik heb ook genoeg staan.. Ik kan wel een mooie auto kopen, maarja m`n woning gaat voor straks...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 2:37

toetje_ schreef:
Lily schreef:
toetje_ schreef:Ik heb zojuist een sollicitatie verstuurd om deze zomer in het buitenland te gaan werken! cheers

oe spannend, als wat en waar?

In de horeca (overdag bediening, 's avonds bar) op kreta. Maar ik wil er nog niet te veel over kwijt omdat er natuurlijk nog niets zeker is.
Maar ik moet er nog veel meer gaan versturen dus ik ben druk bezig!

Leuk joh, heb ik ook gedaan Very Happy Amneeeesssiiiaaaaaaaaaaaaaaaaa Cool

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé

Bericht  TNMN wo 16 maa 2011 - 2:38

_Donnaa schreef:
TNMN schreef:

@Donnaaa: bofkont, kan je die auto niet even aan mij lenen Wink Ik moet vanmiddag boodschappen doen! Oeh, nummer 2, denk je dat een kans maakt of weet je dat nooit?
Boodschappen doe je maar op de fiets, heeft m`n moeder ook eeuwen gedaan :P. Ik wil gewoon een auto met een betere wegligging, maar ik ga eerst wel verlagen om te kijken of dat invloed heeft..

Ik maak wel kans, maar dan moet er eerst wel een woning leeg komen te staan..

Ja maar ik heb geen fiets Sad
Mijn moeder deed dat vroeger ook altijd, boodschappen op de fiets, 5 van die giga AH tassen aan het stuur en achterop hihi Very Happy
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Jordana wo 16 maa 2011 - 2:38

_Donnaa schreef:
Jordana schreef:
Donnaa: Wat voor auto zou jij willen gaaan halen? Ik wil ook een andere maar ik weet niet wat.
Dan zou ik een Golf4 willen, maar ik ga denk ik eerst m`n huidige auto verlagen zodat die wat steviger op de weg ligt..

Heb je ook al van die strutbar is de auto? Boven en onder? Dat wilt ook helpen.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 2:42

TNMN schreef:
Alex167 schreef:TNMN: het is voor begin juni. Mijn man moet alleen nog akkoord krijgen, maar dat duurt me een beetje lang en ik zie de prijs van het hotel waar we naartoe willen alleen maar stijgen. Erg vervelend. Ik wil er zo graag heen! En eerder op vakantie gaat niet ivm 2 bruiloften en een vrijgezellenfeest en na juni kunnen we niet meer omdat mijn collega's dan op vakantie zijn. Leuk he, vakantie? Wink

Hoi Isabella! Very Happy

Ohh ja, vakanties boeken is natuurlijk altijd best een gestress! Denk je dat je het vandaag nog kunt boeken? Ga je gewoon voor een zon en strand vakantie naar Gambia?
Ik ga deze zomer ook begin Juni weg, mijn vriend en ik hebben van de week 3uur lang gekibbeld over welk hotel waar enzo hehe, we zijn er uiteindelijk uit gekomen Wink

We gaan naar Turkije Wink Maar inderdaad voor een zon en strandvakantie. We hebben een resort uitgezocht wat ons erg leuk lijkt voor onze dochter, die is het belangrijkste en zij moet het vooral naar haar zin hebben!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 2:42

Boodschappen op de fiets is irritant, in de stad wel in ieder geval, want iedereen probeert DOOR mij heen te rijden Evil or Very Mad Gelukkig heb ik maar een klein beetje hoeven halen; en gaan we vanavond met de auto voor de zware dingen, ga ik echt niet op de fiets doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 2:43

Jordana schreef:
_Donnaa schreef:
Jordana schreef:
Donnaa: Wat voor auto zou jij willen gaaan halen? Ik wil ook een andere maar ik weet niet wat.
Dan zou ik een Golf4 willen, maar ik ga denk ik eerst m`n huidige auto verlagen zodat die wat steviger op de weg ligt..

Heb je ook al van die strutbar is de auto? Boven en onder? Dat wilt ook helpen.
Nee en die wil ik ook niet hebben, haha.. Hij staat gewoon veel te hoog op de poten.. Eerst maar 3,5 cm laten zakken denk ik..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum