Dagcafé
+15
Serena
Jeanette
VeryCherry
May
Suus
Burn
Tullow
Toet
Mida4you
Lejow
Qiara
Merai
Snoes
Chocolate Cookie
Jordana
19 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Ik zou proberen of hij erin trapt
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen dames.
Anousch: succes!
Ik baal, want ik heb de wehkamp gemist Werd wakker van de bel en toen dacht ik tja nu is het toch te laat, haha.
Anousch: succes!
Ik baal, want ik heb de wehkamp gemist Werd wakker van de bel en toen dacht ik tja nu is het toch te laat, haha.
Gast- Gast
Succes Anousch!!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Mogge Reev
Balen dat je de Wehkamp hebt gemist, nu moet je wéér naar het postkantoor zeker?
Balen dat je de Wehkamp hebt gemist, nu moet je wéér naar het postkantoor zeker?
Gast- Gast
ow dat is balen, dat had ik vorig weekend ook. Kreeg de slimme thermostaat van essent en vrijdags waren ze al geweest mja toen moest ik werken, zouden ze de dag erop komen tussen 12.00 en 17.00 of zoiets en ik kwam om half 1 thuis zei de buurvrouw ja ze zijn net geweest maar ik mocht het niet aannemen. Ook balen
Gast- Gast
Gelukkig, mijn vriend drukte me niet weg. Het blijkt dat er iets mis was met zijn telefoon ofzo. Steeds als ie werd gebeld, kreeg ie een blauw scherm.
Of het is een smoesje
Maar we zijn in ieder geval niet meer boos op elkaar!
Of het is een smoesje
Maar we zijn in ieder geval niet meer boos op elkaar!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Ow, fijn dat hij niet boos is. Onze pakketjes worden eigenlijk altijd bij de buren twee huizen verder afgeleverd, en die brengen het dan langs zodra we thuis zijn. Volgens de bezorger mag het eigenlijk niet, maar hij vertrouwd die mensen en ons wel, haha. Erg makkelijk, want zo lopen we nooit wat mis (meestal is er daar wel iemand thuis).
Gast- Gast
May schreef:Ik zou proberen of hij erin trapt
Die van mij werd gelijk blij toen ik het vertelde
Tullow- Kletskop
Onze pakketjes worden altijd bij de receptie afgeleverd, dat scheelt. (We wonen op een vakantiepark).
Tullow- Kletskop
Ja mijn bovenbuurman pakt ook regelmatig wat aan. En de winkel die hiernaast zit ook en de winkel aan de andere kant ook Maar wehkamp doet dat niet denk ik.
Gast- Gast
Wij hadden laatst wel een pakketje van de buurvrouw van de wehkamp, ligt aan de bezorger denk ik!
Tullow- Kletskop
Gewoon stom dat je nog niet overal kan kiezen voor een kialapunt of iets in die richting. Die zit echt letterlijk tegenover mn huis.. Ideaal. Maar lang niet overal kan ik daarvoor kiezen. Dus ik sta nog gemiddeld 2-3 keer per week bij buren of het postkantoor
Gast- Gast
Pfffff vanmorgen had ik gekeken voor die vakantie en was de prijs onder de 1500 euro. Kijk ik net en is het gewoon 30 euro duurder geworden. Ik heb gebeld met D-reizen en dat heeft volgens Miep te maken met de prijs van de goedkoopste aanbieder. Die van vanmorgen was goedkoper maar is 'uitverkocht' en nu is dit dus de goedkoopste aanbieder. Wazig verhaal zeg.
Gast- Gast
Alex167 schreef:Pfffff vanmorgen had ik gekeken voor die vakantie en was de prijs onder de 1500 euro. Kijk ik net en is het gewoon 30 euro duurder geworden. Ik heb gebeld met D-reizen en dat heeft volgens Miep te maken met de prijs van de goedkoopste aanbieder. Die van vanmorgen was goedkoper maar is 'uitverkocht' en nu is dit dus de goedkoopste aanbieder. Wazig verhaal zeg.
Hoe heet het hotel ook al weer, dan wil ik ook wel even snel voor je kijken wie de goedkoopste aanbieder is. Ik werk op een reisbureau namelijk :-)
Tullow- Kletskop
Ik ga even boodschapjes doen meiden! Ben er vanavond sowieso weer!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Nah het scheelt dat het nog maar 30 euro is, voor hetzelfde geld was het 100 euro duurder.
Gast- Gast
Hebben ze niet zo'n regeling dat als je t zelf ergens goedkoper kan vinden dat je het gratis krijgt? Dat hadden wij een keer Hilarisch. Bewust overal gaan zoeken en ja hoor, gevonden. Gelijk met printscreen etc het hotel gemaild. Hele procedure met dingen invullen en werden gebeld door die en die. Kregen we het echt gratis en voor het ongemak een upgrade. Woei.
Gast- Gast
Tullow schreef:Alex167 schreef:Pfffff vanmorgen had ik gekeken voor die vakantie en was de prijs onder de 1500 euro. Kijk ik net en is het gewoon 30 euro duurder geworden. Ik heb gebeld met D-reizen en dat heeft volgens Miep te maken met de prijs van de goedkoopste aanbieder. Die van vanmorgen was goedkoper maar is 'uitverkocht' en nu is dit dus de goedkoopste aanbieder. Wazig verhaal zeg.
Hoe heet het hotel ook al weer, dan wil ik ook wel even snel voor je kijken wie de goedkoopste aanbieder is. Ik werk op een reisbureau namelijk :-)
Het is een andere dan die ik gisteren had geplaatst maar het hotel heet Doganay Beach Club in Konakli.
Gast- Gast
Lily schreef:Nah het scheelt dat het nog maar 30 euro is, voor hetzelfde geld was het 100 euro duurder.
Ook waar, maar van die 30 euro hadden we weer 2 visa kunnen kopen
Gast- Gast
Alex167 schreef:Tullow schreef:Alex167 schreef:Pfffff vanmorgen had ik gekeken voor die vakantie en was de prijs onder de 1500 euro. Kijk ik net en is het gewoon 30 euro duurder geworden. Ik heb gebeld met D-reizen en dat heeft volgens Miep te maken met de prijs van de goedkoopste aanbieder. Die van vanmorgen was goedkoper maar is 'uitverkocht' en nu is dit dus de goedkoopste aanbieder. Wazig verhaal zeg.
Het is een andere dan die ik gisteren had geplaatst maar het hotel heet Doganay Beach Club in Konakli.
Ik krijg een totaalprijs van €1110,50 vanaf AMS, heen op 06/06, voor 8 dagen. Dat was de bedoeling toch ook, 8 dagen? Ik kan eventueel ook wel even kijken vanaf een andere luchthaven?
Tullow- Kletskop
Alex167 schreef:Lily schreef:Nah het scheelt dat het nog maar 30 euro is, voor hetzelfde geld was het 100 euro duurder.
Ook waar, maar van die 30 euro hadden we weer 2 visa kunnen kopen
das waar
Gast- Gast
Ik ga er even tussenuit. Moet toch echt wat gaan eten zo, en ga zelf maar bellen. Wordt helemaal gek van dat wachten. Misschien tot later!
Gast- Gast
Weet iemand eigenlijk of VC al post had? Heb zo'n visioen in mn hoofd dat de postbode het onderschept
Gast- Gast
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: