Dagcafé
+15
Serena
Jeanette
VeryCherry
May
Suus
Burn
Tullow
Toet
Mida4you
Lejow
Qiara
Merai
Snoes
Chocolate Cookie
Jordana
19 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Pff... met gemak. Lekker wachten!Merai schreef:Anousch schreef:Ah dat is wel lief van je Merai
Hoe laat komtie thuis?
Ondertussen zijn we gewoon weer een kwartier verder, woei Hij is er denk ik rond kwart over twaalf, nu kan ik net zo goed opblijven
Gast- Gast
@ Merai Nee, de S staat nu voor SCRIPTIE, die binnen 8 weken af moet :affraid: misschien. Nou ja, nog even de planning doorspreken met de studieadviseur. Ik MOET nu echt!
*aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh*
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Qiara schreef:@ Merai Nee, de S staat nu voor SCRIPTIE, die binnen 8 weken af moet :affraid: misschien. Nou ja, nog even de planning doorspreken met de studieadviseur. Ik MOET nu echt!
Ooh stom dat had ik kunnen weten. Heb je die bijeenkomst al gehad?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Zal ik mijn adres PM'n?Alex167 schreef:Ik wil nu wel eens heel snel Licor 43 proberen!
Gast- Gast
Alex167 schreef:Ik wil nu wel eens heel snel Licor 43 proberen!
Dat is echt een enorme aanrader!
Merai- Ratel
Smikkell schreef:Pff... met gemak. Lekker wachten!Merai schreef:Anousch schreef:Ah dat is wel lief van je Merai
Hoe laat komtie thuis?
Ondertussen zijn we gewoon weer een kwartier verder, woei Hij is er denk ik rond kwart over twaalf, nu kan ik net zo goed opblijven
I will
Merai- Ratel
Alex167 schreef:Ik wil nu wel eens heel snel Licor 43 proberen!
Het is lekker :-) !
Ik moet nog steeds bellen , MORGEN
Ja, ik heb de eerste bijeenkomst gehad en de planning is volgende week het eerste hoofdstuk af te hebben en heb inmiddels ook weer eens contact met mijn scriptiebegeleidster gehad.
Qiara- Ratel
Smikkell schreef:Zal ik mijn adres PM'n?Alex167 schreef:Ik wil nu wel eens heel snel Licor 43 proberen!
Mag ik dan ook komen
Qiara- Ratel
Qiara schreef:Alex167 schreef:Ik wil nu wel eens heel snel Licor 43 proberen!
Het is lekker :-) !
Ik moet nog steeds bellen , MORGEN
Ja, ik heb de eerste bijeenkomst gehad en de planning is volgende week het eerste hoofdstuk af te hebben en heb inmiddels ook weer eens contact met mijn scriptiebegeleidster gehad.
En ga je die planning redden? Heb je al literatuur? Moet jouw scriptie ook in de vorm van een wetenschappelijk artikel ingeleverd worden? Dan heb ik nog wel een hele fijne format voor je.
Laatst aangepast door Merai op di 15 maa 2011 - 11:58; in totaal 1 keer bewerkt
Merai- Ratel
Smikkell schreef:Zal ik mijn adres PM'n?Alex167 schreef:Ik wil nu wel eens heel snel Licor 43 proberen!
Ja, doe dat. Kom ik het binnenkort bij jou drinken.
Gast- Gast
Qiara schreef:Smikkell schreef:Zal ik mijn adres PM'n?Alex167 schreef:Ik wil nu wel eens heel snel Licor 43 proberen!
Mag ik dan ook komen
En ik
Merai- Ratel
Smikkell schreef:Smikkell wil graag een licoortje 43 drinken met de dames uit het dag/nachtcafé.
I'll take that as a yes
Merai- Ratel
Jullie zijn al geweest... maar zie mijn laatste (2 ) posts...Merai schreef:Qiara schreef:Smikkell schreef:Zal ik mijn adres PM'n?Alex167 schreef:Ik wil nu wel eens heel snel Licor 43 proberen!
Mag ik dan ook komen
En ik
Gast- Gast
Smikkell schreef:Jullie zijn al geweest... maar zie mijn laatste (2 ) posts...Merai schreef:Qiara schreef:Smikkell schreef:Zal ik mijn adres PM'n?Alex167 schreef:Ik wil nu wel eens heel snel Licor 43 proberen!
Mag ik dan ook komen
En ik
Daarom moet je het juist als een extra groot compliment opvatten dat we (weer) willen komen
Merai- Ratel
Merai schreef:
En ga je die planning redden? Heb je al literatuur? Moet jouw scriptie ook in de vorm van een wetenschappelijk artikel ingeleverd worden? Dan heb ik nog wel een hele fijne format voor je.
Niet als ik op deze manier door ga en blijf uitstellen, maar ik kan er fulltime aan werken dus kwa tijd moet het nog kunnen, maar dan moet ik er wel even vaart achter zetten. Ik heb deels literatuur en moet ook nog zoeken. Ik heb wel al een opzet en de inleiding.
Nee, het hoeft niet in de vorm van een wetenschappelijk artikel.
Yippie
Qiara- Ratel
Hallo allemaal!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Qiara schreef:Merai schreef:
Niet als ik op deze manier door ga en blijf uitstellen, maar ik kan er fulltime aan werken dus kwa tijd moet het nog kunnen, maar dan moet ik er wel even vaart achter zetten. Ik heb deels literatuur en moet ook nog zoeken. Ik heb wel al een opzet en de inleiding.
Nee, het hoeft niet in de vorm van een wetenschappelijk artikel.
Yippie
De format is wel in de vorm van een wetenschappelijk artikel Maar ik wil hem je toch wel mailen? Dan moet je even je mailadres pm'n.
Merai- Ratel
May schreef:Hallo allemaal!
Hallo!
Merai- Ratel
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40