Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tekst op de muur, boven het bed..

+16
Dennenappel
Zininzon
Ella
minoessepoes
Océane
JD
Mizz_S
Summerlovin
Kreeftje
Angela_1986
Beachgirl
Zwerver
Moon
Pien
VeryCherry
Error
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Tekst op de muur, boven het bed..  - Pagina 2 Empty Re: Tekst op de muur, boven het bed..

Bericht  Zininzon wo 16 maa 2011 - 7:02

Moon schreef:Wij gaan een wit hart boven ons bed ophangen met links de letter van mijn vriends naam en rechts die van mij.
We hebben alleen een wat ongelukkige combi wat eerste letters betreft.. Ik hoop dat als het hart er hangt dit niet als afkorting gezien wordt.

Zeker SM? Nouja MS wil je ook niet!
Mijn voor- en achternaam beginnen ook met S en M. Jee, wat ben ik daar mee gepest
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tekst op de muur, boven het bed..  - Pagina 2 Empty Re: Tekst op de muur, boven het bed..

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 9:01

wij hebben een sticker met welterusten boven ons bed. online besteld weet alleen even niet meer bij welke site. hij was 30,- vonden het wel lastig nog omdat hij in een stuk is dus dat was lastig plakken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tekst op de muur, boven het bed..  - Pagina 2 Empty Re: Tekst op de muur, boven het bed..

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 11:14

Door dit topic ga ik in de slaapkamer ook een muursticker plaatsen met een eigen tekst.

Het heeft een dubbele betekenis. 1) Ook al zie je het leven niet meer zitten, het komt altijd weer goed. 2)Het is nu donker, morgen is het weer licht. :P

En omdat ik uit het noorden komt, komt de tekst in het Gronings op de muur. En ook omdat het uit een liedje van Ede Staal komt. Gisteravond heb ik RTV Noord gemaild en vandaag om 08.59u had ik de juiste tekst al binnen. Toppers! smile

"'t Het nog nooit, nog nooit zo donker west
Of 't wer altied wel weer licht"


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tekst op de muur, boven het bed..  - Pagina 2 Empty Re: Tekst op de muur, boven het bed..

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 23:43

Bij ons komt er Welterusten boven het bed in zwarte letters.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tekst op de muur, boven het bed..  - Pagina 2 Empty Re: Tekst op de muur, boven het bed..

Bericht  Dennenappel do 17 maa 2011 - 0:13

minoessepoes schreef:Hahah ja dat zou bij ons ook wel toepasselijk zijn, mijn vriend benadrukt elke keer weer dat het geen praatbedje is angel
Ik ga naar bed toe om te slapen, niet om wat anders. Praten kan je ook beneden.
Rolling Eyes

Herkenbaar dus!

Er zijn best veel sites waar je stickers kan bestellen of je eigen tekst kan doorgeven, even googelen.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tekst op de muur, boven het bed..  - Pagina 2 Empty Re: Tekst op de muur, boven het bed..

Bericht  Oasis do 17 maa 2011 - 1:10

Ik wil zoiets ook al heel lang! Even mijn vriend overtuigen haha Wink

Weet iemand of zo'n sticker ook houdt op hout, of moet ik dan een andere soort kopen? Wij hebben namelijk in de hal een niet meer te gebruiken deur 'weggewerkt' door er een grote houten plaat tegenaan te timmeren, maar wil daar dus ook graag zo'n tekst op. Iemand een idee?
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tekst op de muur, boven het bed..  - Pagina 2 Empty Re: Tekst op de muur, boven het bed..

Bericht  Zwoesj do 17 maa 2011 - 1:28

Ik ga toevallig dit weekend aan de slag, heb een beamer van een vriend geleend waarmee ik de letters er zelf op ga tekenen. Wij hebben ook fijne korrel op de muur, dus kunnen ook geen stickers. En ach, nu wordt het een eigen creatie, ook leuk smile
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tekst op de muur, boven het bed..  - Pagina 2 Empty Re: Tekst op de muur, boven het bed..

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 5:53

Ik heb witte houten letters van Karwei, waarmee ik "love" boven mijn bed ga hangen op een grijze muur. Op de badkamer wil ik ze ook tegen de grijze muur, maar dan de tekst "dolce far niente" (het zoete nietsdoen).
In een ander huis had ik "notte & giorno, noi siam vigili" ('s nachts en overdag zijn we waakzaam). Ik vind Italiaans zo'n mooie taal!
Tekst op de muur, boven het bed..  - Pagina 2 Images?q=tbn:ANd9GcSv1JpYjz5iWmpf9G9t-qGmxoiDyeohqH0Nf-oJp_lEbTo93hnV

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tekst op de muur, boven het bed..  - Pagina 2 Empty Re: Tekst op de muur, boven het bed..

Bericht  mickey do 17 maa 2011 - 10:46

Zwoesj schreef:Ik ga toevallig dit weekend aan de slag, heb een beamer van een vriend geleend waarmee ik de letters er zelf op ga tekenen. Wij hebben ook fijne korrel op de muur, dus kunnen ook geen stickers. En ach, nu wordt het een eigen creatie, ook leuk smile
Dit wilde ik dus ook al zeggen. Is misschien ook nog wel goedkoper als wanneer je zo'n sticker besteld. Helemaal als je lange teksten wilt.
Een collega heeft op deze manier op de babykamer een muurschildering gemaakt. Is erg mooi geworden.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tekst op de muur, boven het bed..  - Pagina 2 Empty Re: Tekst op de muur, boven het bed..

Bericht  *Rainbow vr 18 maa 2011 - 6:31

IrmaLaPoes schreef:Ik wil zoiets ook al heel lang! Even mijn vriend overtuigen haha Wink

Weet iemand of zo'n sticker ook houdt op hout, of moet ik dan een andere soort kopen? Wij hebben namelijk in de hal een niet meer te gebruiken deur 'weggewerkt' door er een grote houten plaat tegenaan te timmeren, maar wil daar dus ook graag zo'n tekst op. Iemand een idee?
Yep dat kan! Ik heb hem namelijk op Mdf, plank eerst ook geschilderd...

Dit is die van mij Very Happy (op hout gedaan omdat de muur niet mooi egaal is)
Tekst op de muur, boven het bed..  - Pagina 2 3e158f13
*Rainbow
*Rainbow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 75
Punten : 93
Registratiedatum : 23-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tekst op de muur, boven het bed..  - Pagina 2 Empty Re: Tekst op de muur, boven het bed..

Bericht  Error vr 18 maa 2011 - 7:50

Ooh die is ook erg mooi Rainbow! Zelf geschilderd?
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Tekst op de muur, boven het bed..  - Pagina 2 Empty Re: Tekst op de muur, boven het bed..

Bericht  Angela_1986 vr 18 maa 2011 - 10:50

Zwoesj schreef:Ik ga toevallig dit weekend aan de slag, heb een beamer van een vriend geleend waarmee ik de letters er zelf op ga tekenen. Wij hebben ook fijne korrel op de muur, dus kunnen ook geen stickers. En ach, nu wordt het een eigen creatie, ook leuk smile

Dat zal nog wel 'n gepriegel worden, als je muur niet glad is... laughcry

Wat ga je er op zetten? Foto van 't resultaat? bounce

Veel succes!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Tekst op de muur, boven het bed..  - Pagina 2 Empty Re: Tekst op de muur, boven het bed..

Bericht  Oasis vr 18 maa 2011 - 23:06

@ Rainbow: Wow heeeel mooi zeg! En thanks voor de tip, ik ga eens zoeken naar leuke teksten dan! Very Happy
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tekst op de muur, boven het bed..  - Pagina 2 Empty Re: Tekst op de muur, boven het bed..

Bericht  Moon za 19 maa 2011 - 1:32

Zininzon schreef:
Moon schreef:Wij gaan een wit hart boven ons bed ophangen met links de letter van mijn vriends naam en rechts die van mij.
We hebben alleen een wat ongelukkige combi wat eerste letters betreft.. Ik hoop dat als het hart er hangt dit niet als afkorting gezien wordt.

Zeker SM? Nouja MS wil je ook niet!
Mijn voor- en achternaam beginnen ook met S en M. Jee, wat ben ik daar mee gepest

Haha ja!! Wat grappig dat jij het in 1 keer raad..
Moon
Moon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tekst op de muur, boven het bed..  - Pagina 2 Empty Re: Tekst op de muur, boven het bed..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum