Wie weet hoe deze H&M schoentjes vallen?
+6
Sneeuwvlok
Zwerver
Arwyn
Laquisia
Jeanette
Ringling
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wie weet hoe deze H&M schoentjes vallen?
Giacomo schreef:Tea-Leaf schreef:Giacomo schreef:Tea, ik kan me enigzins voorstellen dat ze je reactie niet zo leuk vindt .Jammer dan, ik krijg ook wel eens commentaar wat me niet bevalt. Ik snap ook wel dat ze het niet leuk vindt, maar ze reageert net alsof ik haar compleet de grond intrap en alleen maar leuk mag reageren, óf niet mag reageren. Dat vind ik kinderachtig. We hebben het over schoenen, niet over levensvragen
Laat ook maar.
Haha, waarom streep je nou alles door? Volgens mij snap jij ook wel dat ze het best niet leuk kan vinden . Als iemand tegen jou zegt dat jouw jurkje (bijv zeg maar wat hoor) lelijk is of truttig of whatever, dan vind jij dat ook niet leuk. Zo goed ken ik je ook nog wel .
Maar goed, back on topic!
Nou dan vindt ze het maar niet leuk, het was niet gemeen bedoeld en heb zelfs nog advies gegeven.
En nee, op het forum kan me dat werkelijk niet schelen als iemand iets van mij niet leuk vindt.
IRL wel, zeker wel ja. Ik ben heel onzeker. En ik streepte het door omdat ik dacht dat er alleen maar gezeur van zou komen.
Gast- Gast
Tea-Leaf, houd nou maar gewoon op met doorgaan! Met jouw opmerking was helemaal niks mis, dus ga je nu niet lopen verdedigen joh!
On-topic: Mijn ervaring met H&M schoenen is dat de maat hetzelfde is als de maat die je meestal hebt.
On-topic: Mijn ervaring met H&M schoenen is dat de maat hetzelfde is als de maat die je meestal hebt.
Gast- Gast
Youandi schreef:Tea-Leaf, houd nou maar gewoon op met doorgaan! Met jouw opmerking was helemaal niks mis, dus ga je nu niet lopen verdedigen joh!
Haha oké, ik stop NU.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe vallen Dr. Visser schoentjes
» hoe vallen de schoentjes van Oxxy?
» Hoe vallen deze All Stars?
» Hoe vallen deze leren jassen?
» Wie weet waar ze deze sandaaltjes verkopen??
» hoe vallen de schoentjes van Oxxy?
» Hoe vallen deze All Stars?
» Hoe vallen deze leren jassen?
» Wie weet waar ze deze sandaaltjes verkopen??
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: