Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie weet waar ze deze sandaaltjes verkopen??

3 plaatsers

Ga naar beneden

Wie weet waar ze deze sandaaltjes verkopen?? Empty Wie weet waar ze deze sandaaltjes verkopen??

Bericht  Nathalie za 21 mei 2011 - 11:47

Ik kwam op Zalando leuke sandaaltjes tegen maar mijn maat is uitverkocht, inmiddels zelfs alle maten.

Het gaat om sandaaltjes van Scholl en ze heten Makira, ik zoek ze in het zwart in maat 40. Het liefst een winkel in de randstad maar eventueel in de omgeving van Zwolle / Nijverdal. Ik wil ze echt heel graag hebben maar op internet zijn ze niet te vinden :shock:

Wie weet waar ze deze sandaaltjes verkopen?? Thumb.php?pic=MAKIRA_4d6638aae8d80

Wie kan me helpen en weet waar deze sandaaltjes te koop zijn?

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet waar ze deze sandaaltjes verkopen?? Empty Re: Wie weet waar ze deze sandaaltjes verkopen??

Bericht  Mermaid zo 22 mei 2011 - 0:10

hmm die kleur vind ik via internet ook alleen maar bij zalando. Ik heb ze nog nooit ergens in een winkel zien staan (ook niet op gelet)
Maar misschien zoeken naar winkels waar ze dat merk verkopen? misschien kunnen ze het dan bestellen voor je?
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet waar ze deze sandaaltjes verkopen?? Empty Re: Wie weet waar ze deze sandaaltjes verkopen??

Bericht  kippiee zo 22 mei 2011 - 1:44

Lizardje schreef:hmm die kleur vind ik via internet ook alleen maar bij zalando. Ik heb ze nog nooit ergens in een winkel zien staan (ook niet op gelet)
Maar misschien zoeken naar winkels waar ze dat merk verkopen? misschien kunnen ze het dan bestellen voor je?

via google kon je zo deze site vinden waar ze gewoon nog te koop zijn

http://www.modetoday.nl/nederlands/mode-today/collectie/69/p2/1/3219/makira.html

ik vind ze ook leuk maar is de kleur fuchia Very Happy
kippiee
kippiee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 575
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet waar ze deze sandaaltjes verkopen?? Empty Re: Wie weet waar ze deze sandaaltjes verkopen??

Bericht  Nathalie zo 22 mei 2011 - 2:17

kippiee schreef:
Lizardje schreef:hmm die kleur vind ik via internet ook alleen maar bij zalando. Ik heb ze nog nooit ergens in een winkel zien staan (ook niet op gelet)
Maar misschien zoeken naar winkels waar ze dat merk verkopen? misschien kunnen ze het dan bestellen voor je?

via google kon je zo deze site vinden waar ze gewoon nog te koop zijn

http://www.modetoday.nl/nederlands/mode-today/collectie/69/p2/1/3219/makira.html

ik vind ze ook leuk maar is de kleur fuchia Very Happy

Dankje, ik kon ze echt niet vinden. Ga ze meteen bestellen Very Happy

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet waar ze deze sandaaltjes verkopen?? Empty Re: Wie weet waar ze deze sandaaltjes verkopen??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum