Wie weet waar ze deze sandaaltjes verkopen??
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wie weet waar ze deze sandaaltjes verkopen??
Ik kwam op Zalando leuke sandaaltjes tegen maar mijn maat is uitverkocht, inmiddels zelfs alle maten.
Het gaat om sandaaltjes van Scholl en ze heten Makira, ik zoek ze in het zwart in maat 40. Het liefst een winkel in de randstad maar eventueel in de omgeving van Zwolle / Nijverdal. Ik wil ze echt heel graag hebben maar op internet zijn ze niet te vinden
Wie kan me helpen en weet waar deze sandaaltjes te koop zijn?
Het gaat om sandaaltjes van Scholl en ze heten Makira, ik zoek ze in het zwart in maat 40. Het liefst een winkel in de randstad maar eventueel in de omgeving van Zwolle / Nijverdal. Ik wil ze echt heel graag hebben maar op internet zijn ze niet te vinden
Wie kan me helpen en weet waar deze sandaaltjes te koop zijn?
Nathalie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wie weet waar ze deze sandaaltjes verkopen??
hmm die kleur vind ik via internet ook alleen maar bij zalando. Ik heb ze nog nooit ergens in een winkel zien staan (ook niet op gelet)
Maar misschien zoeken naar winkels waar ze dat merk verkopen? misschien kunnen ze het dan bestellen voor je?
Maar misschien zoeken naar winkels waar ze dat merk verkopen? misschien kunnen ze het dan bestellen voor je?
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Lizardje schreef:hmm die kleur vind ik via internet ook alleen maar bij zalando. Ik heb ze nog nooit ergens in een winkel zien staan (ook niet op gelet)
via google kon je zo deze site vinden waar ze gewoon nog te koop zijn
http://www.modetoday.nl/nederlands/mode-today/collectie/69/p2/1/3219/makira.html
ik vind ze ook leuk maar is de kleur fuchia
kippiee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 575
Registratiedatum : 02-01-11
kippiee schreef:Lizardje schreef:hmm die kleur vind ik via internet ook alleen maar bij zalando. Ik heb ze nog nooit ergens in een winkel zien staan (ook niet op gelet)
via google kon je zo deze site vinden waar ze gewoon nog te koop zijn
http://www.modetoday.nl/nederlands/mode-today/collectie/69/p2/1/3219/makira.html
ik vind ze ook leuk maar is de kleur fuchia
Dankje, ik kon ze echt niet vinden. Ga ze meteen bestellen
Nathalie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 431
Punten : 577
Soortgelijke onderwerpen
» Wie weet waar ze 'lange benen maillots' verkopen?
» Wie weet waar deze blouse vandaan komt?
» Wie weet waar je deze broeken kunt kopen?
» Waar verkopen ze leuke (nep)leren jasjes?
» Huis verkopen, waar let ik op?
» Wie weet waar deze blouse vandaan komt?
» Wie weet waar je deze broeken kunt kopen?
» Waar verkopen ze leuke (nep)leren jasjes?
» Huis verkopen, waar let ik op?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: