Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie weet hoe deze H&M schoentjes vallen?

+6
Sneeuwvlok
Zwerver
Arwyn
Laquisia
Jeanette
Ringling
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wie weet hoe deze H&M schoentjes vallen? Empty Wie weet hoe deze H&M schoentjes vallen?

Bericht  Ringling ma 14 maa 2011 - 6:31

Ze hebben nu namelijk maat 41 bij H&M maar valt die klein/normaal/groot?
Heeft iemand deze schoenen al?

Wie weet hoe deze H&M schoentjes vallen? DXLA15_78604_95031_74_3496
Ringling
Ringling
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet hoe deze H&M schoentjes vallen? Empty Re: Wie weet hoe deze H&M schoentjes vallen?

Bericht  Jeanette ma 14 maa 2011 - 6:36

Geen idee, maar ze zijn wel leuk! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Wie weet hoe deze H&M schoentjes vallen? Empty Re: Wie weet hoe deze H&M schoentjes vallen?

Bericht  Laquisia ma 14 maa 2011 - 9:05

Ik heb geen idee hoe ze vallen. Maar ik weet wel dat ik ze wil hebben! angel
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 9:07

Ik vind ze truttig en lijken me lastig te combineren, maar daar vroeg je niet om, sorry.

Bij H&M zou ik een maatje kleiner nemen als het om zulk soort schoentjes gaat, het materiaal is niet van superkwaliteit en rekt vast wel wat uit.

Gast
Gast

Bericht  Ringling ma 14 maa 2011 - 9:08

Tea-Leaf schreef:Ik vind ze truttig en lijken me lastig te combineren, maar daar vroeg je niet om, sorry.

Bij H&M zou ik een maatje kleiner nemen als het om zulk soort schoentjes gaat, het materiaal is niet van superkwaliteit en rekt vast wel wat uit.

Als ik er niet om vraag waarom moet je dan toch zo nodig zeggen dat ze truttig zijn? Lijkt me overbodige informatie...
Ringling
Ringling
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 9:11

Omdat het hier een forum is?

Maar eh, als je online besteld zou ik gewoon meerdere maten bestellen en dan wat terug sturen.
Of anders even langs een winkel. Deze schoentjes liggen in zo goed als elk filiaal.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 9:14

Ringling schreef:
Tea-Leaf schreef:Ik vind ze truttig en lijken me lastig te combineren, maar daar vroeg je niet om, sorry.

Als ik er niet om vraag waarom moet je dan toch zo nodig zeggen dat ze truttig zijn? Lijkt me overbodige informatie...

Ik mag mijn mening wel geven lijkt me? Mag ik alleen zeggen wat jij wil horen? Dan ben je hier verkeerd denk ik, een forum is bedoeld voor iedereen. En niet iedereen denkt hetzelfde of heeft dezelfde smaak.

Sorry dat ik je beledigd heb, ik bedoelde het niet rot.

Gast
Gast

Bericht  Arwyn ma 14 maa 2011 - 9:25

Ik heb ze zelf niet, maar de schoenen die ik heb gepast van de H&M vond ik vaak klein vallen.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 9:47

Misschien kan je ze dan beter in de winkel aanschaffen? Kan je gelijk zien hoe leuk ze staan, of ze passen, en heb je geen gedoe met wachten op je pakketje of evt terugsturen.

Ik zou het fijn vinden als je nog op mijn post ingaat, je leek nogal beledigd en nogmaals, dat was niet de bedoeling. Gaf gewoon mijn mening. smile

Gast
Gast

Bericht  Ringling ma 14 maa 2011 - 10:03

Tea-Leaf schreef:
Ringling schreef:

Ik mag mijn mening wel geven lijkt me? Mag ik alleen zeggen wat jij wil horen? Dan ben je hier verkeerd denk ik, een forum is bedoeld voor iedereen. En niet iedereen denkt hetzelfde of heeft dezelfde smaak.

Sorry dat ik je beledigd heb, ik bedoelde het niet rot.

Om zo'n opmerking kan ik niet beledigd zijn. Echter, ik vraag iets over de maat van deze schoenen en vind het dan enigszins ongepast als iemand ongevraagd neerzet dat zij ze truttig vindt, tamelijk overbodig mijns inziens.

@rest: bedankt voor de reacties, ik ga ze wel passen dan als ik bij een h&m in de buurt ben.
Ringling
Ringling
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 10:26

Nou jammer dat je dat zo ziet. Ik ga niet nog een keer herhalen dat ik het niet verkeerd bedoelde. Shit, doe ik het toch. Nou ja. Als jij mijn excuses voor een, naar mijn idee milde opmerking niet accepteert ligt dat niet aan mij.

Ik heb zélf kleding die ik truttig vind en ook draag, het ligt maar net aan waarmee je het combineert. Ach waarom verdedig ik me ook? Je ziet mn goede bedoelingen blijkbaar niet.

Succes met je schoenen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 10:37

Ringling schreef:

Dat moet je ook de mensen die zeggen dat ze leuk zijn daar op aanspreken. Die beantwoorden ook niet je vraag Evil or Very Mad

Daarbij geeft ze ook gewoon antwoord op je vraag over hoe schoenen bij de H&M vallen..

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 10:46

Tea, ik kan me enigzins voorstellen dat ze je reactie niet zo leuk vindt Wink.

Ik vind het leuke schoentjes! Maar ik waag me niet aan de schoenen van de H&M smile

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 10:50

Schoenen bij de H&M vallen vaak kleiner is mijn ervaring, ik heb normaal 39-40 en bestel altijd 41, dat is meestal wel goed.

Gast
Gast

Bericht  Zwerver ma 14 maa 2011 - 10:50

Die schoentjes lopen inderdaad erg uit. Ze vallen wel redelijk normaal.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  Sneeuwvlok ma 14 maa 2011 - 12:18

Ik heb niet deze gympen, maar wel andere die ws van dezelfde stof zijn.. en die zitten gewoon normaal. Heb maat 40, en die dus ook in maat 40 besteld smile
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Juul di 15 maa 2011 - 2:25

Arwyn schreef:Ik heb ze zelf niet, maar de schoenen die ik heb gepast van de H&M vond ik vaak klein vallen.
+ 1
Juul
Juul
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 9:29

Giacomo schreef:Tea, ik kan me enigzins voorstellen dat ze je reactie niet zo leuk vindt Wink.

Jammer dan, ik krijg ook wel eens commentaar wat me niet bevalt. Ik snap ook wel dat ze het niet leuk vindt, maar ze reageert net alsof ik haar compleet de grond intrap en alleen maar leuk mag reageren, óf niet mag reageren. Dat vind ik kinderachtig. We hebben het over schoenen, niet over levensvragen

Laat ook maar.

Gast
Gast

Bericht  Blond di 15 maa 2011 - 21:37

Juul schreef:
Arwyn schreef:Ik heb ze zelf niet, maar de schoenen die ik heb gepast van de H&M vond ik vaak klein vallen.
+ 1

+1!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Bliss wo 16 maa 2011 - 9:10

Ik heb ze in het zwart, nog niet aan gehad, maar ik heb hier maat 40 van genomen, zoals ik bijna altijd heb. (echt ruim zitten ze niet volgens mij)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Makamba wo 16 maa 2011 - 21:31

wc-eend schreef:Die schoentjes lopen inderdaad erg uit. Ze vallen wel redelijk normaal.

+1

Heb ze in het grijs, in mijn normale maat.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 2:32

Nee he, wat een gezeur smile . Het is toch logisch dat schoenen niet bij iedereen in de smaak vallen, anders liep iedereen op dezelfde.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 2:37

Twellie schreef:Nee he, wat een gezeur smile . Het is toch logisch dat schoenen niet bij iedereen in de smaak vallen, anders liep iedereen op dezelfde.

Precies. Nu baal ik dat ik het heb gezegd, maar bedoelde het écht niet lullig. Ik dacht dat eerlijkheid wel gewaardeerd werd hier...

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 2:47

Tea-Leaf schreef:
Giacomo schreef:Tea, ik kan me enigzins voorstellen dat ze je reactie niet zo leuk vindt Wink.

Jammer dan, ik krijg ook wel eens commentaar wat me niet bevalt. Ik snap ook wel dat ze het niet leuk vindt, maar ze reageert net alsof ik haar compleet de grond intrap en alleen maar leuk mag reageren, óf niet mag reageren. Dat vind ik kinderachtig. We hebben het over schoenen, niet over levensvragen
Laat ook maar.

Haha, waarom streep je nou alles door? Volgens mij snap jij ook wel dat ze het best niet leuk kan vinden Wink. Als iemand tegen jou zegt dat jouw jurkje (bijv zeg maar wat hoor) lelijk is of truttig of whatever, dan vind jij dat ook niet leuk. Zo goed ken ik je ook nog wel smile.

Maar goed, back on topic!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 3:07

_Chance schreef:
Juul schreef:
+ 1

+1!

+2 ofzo.

Ik heb trouwens voor het eerst schoenen gevonden (eigenlijk sandalen) bij de H&M die ik pas! Normaal pas ik de schoenen daar niet en is zelfs maat 41 te klein Embarassed maar deze sandalen pas ik dus wel in die maat! Jeej! Ik heb gelijk 2 paar besteld, zwart en bruin.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: