Restaurant week! Wie doet er aan mee?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Restaurant week! Wie doet er aan mee?
En dan bedoel ik eigenlijk wie er in een restaurant werkt wat er aan mee doet!
Ik werk er bij een, vandaag gaat het weer beginnen, een leuke mogelijkheid voor mensen die niet zo vaak uit eten kunnen/gaan toch te laten proeven van heerlijke gerechten voor een mooie prijs!
Onze gereserveerde plaatsen voor de komende week zitten allemaal vol, alleen voor de lunch hebben we nog plaats, dus kan er tegenaan deze week!
En voor diegene die ergens gaan eten, smakelijk!!!
Ik werk er bij een, vandaag gaat het weer beginnen, een leuke mogelijkheid voor mensen die niet zo vaak uit eten kunnen/gaan toch te laten proeven van heerlijke gerechten voor een mooie prijs!
Onze gereserveerde plaatsen voor de komende week zitten allemaal vol, alleen voor de lunch hebben we nog plaats, dus kan er tegenaan deze week!
En voor diegene die ergens gaan eten, smakelijk!!!
Kreeftje- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Re: Restaurant week! Wie doet er aan mee?
Ik werk dan wel niet in een restaurant maar heb vanavond wel heerlijk gegeten bij Kaatje bij de Sluis in Blokzijl (1 ster). Alles met elkaar wel veel meer uitgegeven dan alleen het restaurantweek menu ivm als aperitief een glas champagne, een extra gang met kazen en een wijnarrangement inclusief koffie. Maar was zonder meer de moeite waard en super lekker en ik ben weer een ervaring rijker.
Waar hebben jullie deze week gegeten? Nog aanraders om een keer naar toe te gaan?
Waar hebben jullie deze week gegeten? Nog aanraders om een keer naar toe te gaan?
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Wij gaan vandaag eten bij de Jonge Dikkert in Amstelveen! Heb er heel veel zin in!
Mizzie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10
ik heb op woensdag middag gegeten bij MERLET in schoorl ( 1 ster )
en zaterdag avond bij Red Chili in winkel.
het was beide keren erg lekker en gezellig. al was MERLET eenmalig. vind het toch leuker als de sfeer wat losser is.
en zaterdag avond bij Red Chili in winkel.
het was beide keren erg lekker en gezellig. al was MERLET eenmalig. vind het toch leuker als de sfeer wat losser is.
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Restaurant week
» Restaurant week
» Restaurant week 2011: 14 t/m 20 maart 2011
» Goed restaurant
» Restaurant Delft
» Restaurant week
» Restaurant week 2011: 14 t/m 20 maart 2011