Restaurant Delft
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Restaurant Delft
Morgen ga ik samen met een ander koppel een dagje Delft ontdekken.
We gaan een stadswandeling doen, willen daarna lekker op een terras wat drinken en dan ergens een hapje eten.
Maar we zijn geen van allen bekend in Delft. Wie weet er daar een leuk restaurantje waar je lekker kunt eten?
We houden wel van tapas eten en van een gezellige eetcafé.
Alvast bedankt!
We gaan een stadswandeling doen, willen daarna lekker op een terras wat drinken en dan ergens een hapje eten.
Maar we zijn geen van allen bekend in Delft. Wie weet er daar een leuk restaurantje waar je lekker kunt eten?
We houden wel van tapas eten en van een gezellige eetcafé.
Alvast bedankt!
Pomodori- Fluisteraar
- Aantal berichten : 292
Punten : 303
Registratiedatum : 07-01-11
Re: Restaurant Delft
La cubanita natuurlijk!
http://www.lacubanita.nl/
*edit* die zit op de beestenmarkt. Geen idee waar dat is, maar geloof wel aardig centrum.
http://www.lacubanita.nl/
*edit* die zit op de beestenmarkt. Geen idee waar dat is, maar geloof wel aardig centrum.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
La Cubanita zit inderdaad op de Beestenmarkt. Dit is ook gelijk het plein waar alle cafeetjes zitten dus dan zit je goed
Ik heb er zelf een keer gegeten en vond het erg lekker. Naast dit restaurant zit een mexicaans restaurant met een hele ingewikkelde naam haha.. Die is ook erg lekker!
Als je bij La Cubanita gaat eten zou ik wel reserveren trouwens! Wij gingen een keer op maandag eten en toen was het ook megadruk.
Veel plezier in Delft. Ik kom er vandaan en het is opzich wel een leuk centrum. Voor mij natuurlijk erg gewoontjes
Ik ga ook met vrienden eten in Delft morgenavond, maar ergens anders hihi.
Ik heb er zelf een keer gegeten en vond het erg lekker. Naast dit restaurant zit een mexicaans restaurant met een hele ingewikkelde naam haha.. Die is ook erg lekker!
Als je bij La Cubanita gaat eten zou ik wel reserveren trouwens! Wij gingen een keer op maandag eten en toen was het ook megadruk.
Veel plezier in Delft. Ik kom er vandaan en het is opzich wel een leuk centrum. Voor mij natuurlijk erg gewoontjes
Ik ga ook met vrienden eten in Delft morgenavond, maar ergens anders hihi.
Miccie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 127
Punten : 134
Registratiedatum : 19-12-10
Ben er nooit geweest, het lijkt me een leuke stad en m'n broertje woont er sinds kort.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Soortgelijke onderwerpen
» Goed restaurant
» Restaurant Maastricht
» Restaurant in Hoofddorp
» Restaurant in Utrecht
» Restaurant in/bij Rotterdam
» Restaurant Maastricht
» Restaurant in Hoofddorp