Fototopic. Make-up verboden :P
+18
aniet
Guus
Juul
SoezieQ
Phileine
Laquisia
Caroow
Catwoman79
Jeanette
Blond
Burn
VeryCherry
Jerry
Snoes
JD
Toet
Zwerver
Chocolate Cookie
22 plaatsers
Pagina 2 van 6
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Fototopic. Make-up verboden :P
wolletjes schreef:Teatje, thx voor je complimenten! Lief van je! Maar toch draag ik soms wel make-up hoor, vooral als ik ernstige wallen heb
Haha me too, maar ben vandaag redelijk wallen-vrij dacht ik.
Gast- Gast
Dank je :-)
Ik vind van mezelf dat ik dan zo'n blote billen gezicht heb, buitenshuis ook nooit zonder make-up eigenlijk ...
Ik vind van mezelf dat ik dan zo'n blote billen gezicht heb, buitenshuis ook nooit zonder make-up eigenlijk ...
Gast- Gast
Wat is echt iedereen mooi zonder make-up. Aangezien ik zelf nog niet dood aangetroffen wil worden zonder make-up heb ik geen foto's waar ik make-up-loos opsta.
Gast- Gast
Birgit schreef:Dank je :-)
Laat ik dat nou ook van mezelf vinden
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
[quote="wolletjes"]Tea is zeker mooi!
Maar Alex, jij ook! Ook zonder make-up!
*poef*
Maar Alex, jij ook! Ook zonder make-up!
*poef*
Gast- Gast
Vinden jullie jezelf mooier met of zonder make up? En wordt mascara ook direct gezien als make up?
Gast- Gast
Twellie schreef:Wat is echt iedereen mooi zonder make-up. Aangezien ik zelf nog niet dood aangetroffen wil worden zonder make-up heb ik geen foto's waar ik make-up-loos opsta.
Hahahaha, wedden dat t reuze meevalt? Maar ik snap dat je zo denkt en je bent niet verplicht wat te plaatsen he
Birgit, je hebt helemaal geen blote billen gezicht zonder make-up hoor! Al ken ik t gevoel wel.
Gast- Gast
Trisha schreef:Vinden jullie jezelf mooier met of zonder make up? En wordt mascara ook direct gezien als make up?
Met. En ja, mascara is mijn nummer 1 make-up product. Haha jij wil zeker een foto plaatsen met alleen mascara?
Gast- Gast
+ 1Twellie schreef:Wat is echt iedereen mooi zonder make-up. Aangezien ik zelf nog niet dood aangetroffen wil worden zonder make-up heb ik geen foto's waar ik make-up-loos opsta.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Trisha schreef:Vinden jullie jezelf mooier met of zonder make up? En wordt mascara ook direct gezien als make up?
Met. En ja, mascara is mijn nummer 1 make-up product. Haha jij wil zeker een foto plaatsen met alleen mascara?
Haha nou ik gebruik niks anders dan mascara! Ben allergisch voor makeup Maar de foto die ik heb geplaatst is helemaal kaal
Gast- Gast
Twellie schreef:Wat is echt iedereen mooi zonder make-up. Aangezien ik zelf nog niet dood aangetroffen wil worden zonder make-up heb ik geen foto's waar ik make-up-loos opsta.
+ 2
Ik heb redelijk blonde wimpers dus zonder mascara zie ik eruit als een wandelend lijk..
Gast- Gast
Alex167 schreef:Trish, wat heb jij een leuk hoofd
Mijn beste 'Het is koud en ik ga zo slapen' hoofd
Gast- Gast
Trish, je bent schattig :face:
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Birgit schreef:Daar is helemaal niks mis mee hoor Trisha
Zeker niet! Leuk koppie!
Gast- Gast
En nu komt Mozz met een "ik ben make-up loos en proud to show it" foto....
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:En nu komt Mozz met een "ik ben make-up loos en proud to show it" foto....
Nopez....ik heb een pukkelbek en die is niet te showen helaas
Gast- Gast
mozzarella schreef:Tea-Leaf schreef:En nu komt Mozz met een "ik ben make-up loos en proud to show it" foto....
Aaw. Hormonen? Het topic staat er nog wel even, mocht je pukkelbek wegtrekken dan is je foto van harte welkom.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:mozzarella schreef:Tea-Leaf schreef:En nu komt Mozz met een "ik ben make-up loos en proud to show it" foto....
Aaw. Hormonen? Het topic staat er nog wel even, mocht je pukkelbek wegtrekken dan is je foto van harte welkom.
Ik was even aan het zoeken...heb wel een andere charmante...mag dat ook?
Gast- Gast
Ja! Mozz! Dat mag ook!
Mijn Halloweenfoto doet het ook goed, dus als het niet erger is dan dat.... Elke keer als ik een forumster lees die zegt dat ze nog geen lelijke foto heeft gezien, dan denk ik:"Leugenaar!"
Mijn Halloweenfoto doet het ook goed, dus als het niet erger is dan dat.... Elke keer als ik een forumster lees die zegt dat ze nog geen lelijke foto heeft gezien, dan denk ik:"Leugenaar!"
Gast- Gast
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Welke woorden moeten verboden worden?
» Feel good kiekjes! VERBODEN TE GLUREN
» Foto zonder make-up en foto met make-up
» Het moet verboden worden dat...
» Verboden voor Happy Meals
» Feel good kiekjes! VERBODEN TE GLUREN
» Foto zonder make-up en foto met make-up
» Het moet verboden worden dat...
» Verboden voor Happy Meals