Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doet een vrijgezel?

+2
Zininzon
mzcharlotte
6 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wat doet een vrijgezel? - Pagina 3 Empty Re: Wat doet een vrijgezel?

Bericht  Roze Roos ma 14 maa 2011 - 11:11

Ja vooral niet teveel praten met mensen, dat werkt nog wel eens verwarrend laughcry
Dingen doen waar jij blij van wordt, waar jij je beter bij voelt! Alle seizoenen van SATC zijn een aanrader Laughing
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 0:54

Als het dan toch een algemeen vrijgezellen topic is dan meld ik me ook !!!

1,5 maand geleden heb ik de relatie verbroken van 10 jaar. We hebben samen een zoon maar er is te veel gebeurd waardoor ik het niet meer trok.
Ik moet nu ff heel erg wennen maar eerlijk ik heb soms het idee dat ik tijd te kort kom haha.
Het stappen ben ik aan het inhalen van al die jaren, krijg weer contact met hele goede oude vrienden die ik jaren niet meer gezien of gesproken had.
En uuh dat sjansen dat lukt ook aardig hahaha.

Verder werk ik en heb ik als hobby scrappen. Ik vind het ook heerlijk om gewoon thuis op de bank te ploffen, voeten erop en tv aan en dan niks meer doen. (na een werkdag dan)
Verder plan ik mijn weekenden vol wanneer ik mijn zoon niet heb anders onderneem ik met hem heel veel.

Maar het is wel even afkikken ja dat klopt !

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 8:28

Roze Roos schreef:Ja vooral niet teveel praten met mensen, dat werkt nog wel eens verwarrend laughcry
Dingen doen waar jij blij van wordt, waar jij je beter bij voelt! Alle seizoenen van SATC zijn een aanrader Laughing
\ bol.com was lief ;-) Thanx

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 8:31

Nonnevot schreef:Als het dan toch een algemeen vrijgezellen topic is dan meld ik me ook !!!

1,5 maand geleden heb ik de relatie verbroken van 10 jaar. We hebben samen een zoon maar er is te veel gebeurd waardoor ik het niet meer trok.
Ik moet nu ff heel erg wennen maar eerlijk ik heb soms het idee dat ik tijd te kort kom haha.
Het stappen ben ik aan het inhalen van al die jaren, krijg weer contact met hele goede oude vrienden die ik jaren niet meer gezien of gesproken had.

Verder werk ik en heb ik als hobby scrappen. Ik vind het ook heerlijk om gewoon thuis op de bank te ploffen, voeten erop en tv aan en dan niks meer doen. (na een werkdag dan)
Verder plan ik mijn weekenden vol wanneer ik mijn zoon niet heb anders onderneem ik met hem heel veel.

Lijkt me heftig met een jong kind. Maar je staat er wel achter en bent nu wel gelukkig?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 8:57

Francaise_ schreef:
vruchtenhagel schreef:Ik ben ook zoekende. Ik ben dan wel weer wat langer single maar ik ben nu aan het leren hoe ik mezelf ook alleen kan vermaken. Ik heb ook niet echt speciale hobby's maar soms kom ik wel eens iets tegen waarvan ik denk 'daar zou ik graag heen willen of dat zou ik graag willen doen' maar het me tegen houdt omdat ik dan alleen moet gaan. Ik probeer mezelf nu te motiveren om dan toch gewoon te gaan want van op de bank zitten word je ook niet gelukkiger. En is het niks? Dan ben je ook zo weer weg.

Maar goed, ik heb ondervonden dat er een heel proces aan vooraf gaat dus gun jezelf de tijd ervoor. Laat alle keuzes binnenkomen, maar beslis pas als je je leven weer een beetje opnieuw vorm hebt gegeven of gewoon als de tijd daar rijp voor is.
GS was jij toch? Ik moet mezelf ook tijd gunnen maar het leven voelt gewoon best leeg. Ik ben al wel alleen naar Petticoat geweest en dat deed me wel goed maar er is dan weer zo'n moment van alleen thuiskomen.

Ja dat was ik smile . Ja dat moment van alleen thuiskomen is echt k*t om het zo maar te zeggen. Ik kon na een leuke avond alsnog helemaal in tranen uitvallen puur omdat ik alleen thuis was en er niemand was om mijn gedachtes en verhalen mee te kunnen delen. Maar door deze periode kom je ook weer heen. En het went op den duur. Leuk vind ik het nog steeds niet, maar ik heb het inmiddels geaccepteerd en het doet niet meer zo ongelooflijk pijn als eerst. Het slijt gelukkig, maar dat kost wel even tijd, dus leer dat ook te accepteren..

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 9:08

Ik ga mijn best doen!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 9:09

Wat rot om te lezen Nonnevot.. En van Francaise natuurlijk ook en de rest (okidoki geloof ik?). Ik kan de pijn nog zo terughalen, maar uiteindelijk komen jullie hier er ook uit.. Maar het kost wel tijd.

Al ben ik jaloers op dat gesjans van jullie haha! Dat wil mij niet echt lukken maar ja, daar moet ik ook gewoon zelfverzekerder voor worden..

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 9:24

Jij smst hem vast niet (meer) en dat doe ik soms wel :-(

Gast
Gast

Bericht  Okidoki di 15 maa 2011 - 9:44

@Vruchtenhagel Hoelang heeft het bij jou geduurd voordat je alles weer een beetje op de rit had qua emoties en je leven? Dat is natuurlijk voor iedere persoon verschillend maar ik ben daar wel benieuwd naar.

Ik voel op dit moment echt woede naar hem toe. Dit zorgt er bij mij voor dat ik nu echt het gevoel heb dat ik het allemaal wel aan kan. Maar waarschijnlijk zal er binnenkort wel weer iets gebeuren, of dat ik hem ergens tegenkom ofzo, waardoor ik vervolgens weer een terugval krijg.
Okidoki
Okidoki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 241
Punten : 257
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 9:46

inmiddels niet meer nee, maar die periode heb ik ook gehad smile . En dan weer even niet, maar dan ging ik weer dromen over hem en dan had ik toch weer iets van hoop want ja, hij was geen eikel, het was puur de omstandigheden waardoor we besloten hadden uit elkaar te gaan. Dus weer smsen, wel/niet opnieuw willen proberen... Die periode was echt een achtbaan van emoties. Gevoel en verstand die niet naar elkaar wilden luisten enzo.. Je kent het vast wel smile

Maar echt, als ik er uit kom, kom jij er al helemaal uit! Het heeft gewoon tijd nodig en laat ondertussen alle emoties en gevoelens toe. Vertel je verhaal tig keer aan mensen als je het kwijt wilt. Doe waar je je goed bij voelt, dat hoort ook gewoon bij je zoektocht naar wat je wilt en wie je ondertussen geworden bent. Verstandige keuzes mbt opleiding enzo komen later wel, je moet eerst hier doorheen. En als je hier door heen bent, heb je weer een duidelijker beeld gekregen van jezelf en van wat je wilt van/uit het leven. Deze fase is een rouwproces en tegelijkertijd een zoektocht. En aan het einde heb je een iets duidelijker beeld van jezelf/wensen en kun je de eerste stappen naar verstandige keuzes gaan maken.

Het sleutelwoord hierin is: geduld smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 10:03

Okidoki schreef:@Vruchtenhagel Hoelang heeft het bij jou geduurd voordat je alles weer een beetje op de rit had qua emoties en je leven? Dat is natuurlijk voor iedere persoon verschillend maar ik ben daar wel benieuwd naar.

Ik voel op dit moment echt woede naar hem toe. Dit zorgt er bij mij voor dat ik nu echt het gevoel heb dat ik het allemaal wel aan kan. Maar waarschijnlijk zal er binnenkort wel weer iets gebeuren, of dat ik hem ergens tegenkom ofzo, waardoor ik vervolgens weer een terugval krijg.

Ja dat heeft wel echt een tijd geduurd. Ik was ook nooit echt alleen geweest, dus dit was niet alleen dat het uitging na ruim 8 jaar, maar ook het leren alleen te kunnen zijn.

En eerlijk, met dat laatste heb ik nog steeds wel moeite nadat het nu 1,5 jaar over is.

Ik had op zich wel snel door dat verstandig gezien uit elkaar gaan gewoon de beste optie was. Maar het accepteren ervan en het loslaten ervan en de pijn die daarmee gepaard ging, dat heeft denk ik uiteindelijk een half jaar geduurd? Ook met vallen en opstaan hoor. Ik had ook leuke tijden in dat half jaar, maar ook terugvallen. Uiteindelijk ben ik in gaan zien dat ik meer verdien dan wat hij me kon of wilde geven in de relatie en dat was een gedachte waardoor ik tijdens een terugval wel weer sneller op kon krabbelen. Ik heb ook zo min mogelijk contact met hem gezocht en dat heeft wel echt geholpen met het loslaten.

Ik heb zelf niet echt woede gevoeld naar hem al zou het soms wel makkelijker zijn geweest denk ik :-). Ik kom hem ook niet echt meer tegen omdat ik de stad zo ongeveer uitgevlucht ben daar maar ik had nog wel contact met hem soms of hoorde wel eens via via dingen en ja, dan had ik zo weer een terugval. Maar ook dat slijt weer. Nu zit er nog zóveel gevoel voor hem bij/over de situatie/woede enz. Zodra dat steeds meer een plek krijgt, zal het weerzien met hem ook een stuk minder vervelend worden. Maar ja, ook dat heeft tijd nodig. Mocht je hem tegenkomen en je zit met al die emoties, accepteer dat van jezelf. Jank/raas even lekker uit bij een vriendin, je gaat slapen en morgen is er weer een nieuwe dag. Zoiets gaat gewoon met vallen en opstaan...

Maar goed, na 1,5 jaar ben ik nog bezig om te leren alleen te zijn en te leren mezelf te accepteren dus ik ben er ook nog niet haha! Maar dat heeft verder niets te maken met mijn ex, dus ik hoop dat jullie sneller weer gelukkig kunnen zijn smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 10:05

Oeps, beetje veel geschreven. Ik ben lang van stof vandaag smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 10:22

Francaise_ schreef:
Nonnevot schreef:Als het dan toch een algemeen vrijgezellen topic is dan meld ik me ook !!!

Lijkt me heftig met een jong kind. Maar je staat er wel achter en bent nu wel gelukkig?

Ja het is idd heftig en met name idd omdat er een kindje in het spel is. Hoe dan ook we blijven voor altijd met elkaar verbonden en door de boosheid nu zag ik dat liever anders maar goed. Mijn zoon mag niet de dupe worden van dit dus probeer je zo goed mogelijk door 1 deur te kunnen en dat lukt wel.
Ja ik sta er voor de volle 100% achter. Ik ben hier al een dik half jaar mee aan het vechten en eindelijk heb ik de keus voor mezelf kunnen maken. Er is een enorme last van me af gevallen waarvan ik nu denk "als ik dat eerder had geweten, had ik het eerder gedaan."
We zijn nu 1,5 maand uit elkaar en ik woon sinds 2 weken in mijn appartement. Dat is allemaal enorm snel gegaan maar ik voel me hier zo fijn en haast gelukkig ! En dat zegt meer dan genoeg !

Ik ga morgen even bij lezen. duik nu mijn bedje in smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 10:43

Lieve Francaise,

Nu pas zie ik je topic. Wat ontzettend verdrietig om te lezen dat je relatie na zoveel jaren over is. Wat ook enorm kut dat ik niet meer in Groningen zit, konden we samen gaan stappen.;-) In april ga ik er naartoe, dus als je het leuk zou vinden kunnen we altijd wat afspreken. Komt het er toch nog eens van.smile

Verbroken relaties zijn altijd verdrietig en helemaal als jij dit minder als enige optie zag dan je inmiddels ex. Dat voelt oneerlijk en frustreert. Tegelijkertijd doet het ook domweg pijn om iemand te verliezen waar je zoveel mee hebt gedeeld en het feit dat je elkaar nog tegenkomt op werk, maakt het natuurlijk vrij lastig afstand te nemen. Bluh, alle cliché-matige uitspraken weet je zelf ook wel, dus die gooi ik er nu niet in. Is er ook maar iets wat ik voor je kan doen? Ik vind het echt heel rot om te lezen.

Gast
Gast

Bericht  Okidoki wo 16 maa 2011 - 6:37

vruchtenhagel schreef:Oeps, beetje veel geschreven. Ik ben lang van stof vandaag smile

Ik vind het juist heel fijn dat je er zo over wilt vertellen. Ik weet dat ik niet de eerste en zeker niet de laatste ben die dit meemaakt. Maar het is voor mij wel heel goed om verhalen van anderen te horen en te weten hoe zij alles aangepakt hebben. Hierdoor kan ik zelf de kracht vinden om er weer bovenop te komen. Ik ben tot nu toe de dag zonder tranen doorgekomen, de eerste mijlpaal cheers
Okidoki
Okidoki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 241
Punten : 257
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Bolleke do 17 maa 2011 - 3:39

Francaise, wat jammer dat het nu toch definitief over is. Ik denk dat het per persoon verschillend is wat een vrijgezel doet, maar eerst moet je er gewoon aan wennen dat je alleen bent. En dan merk je vanzelf of je de behoefte hebt om veel weg te gaan, of dat je het ook lekker vind om alleen thuis te zijn.
Ik heb een kind dus kan niet altijd weg, maar ik had 2 avonden in de week repetitie en dan bleef ik ook altijd wat drinken, en dat vond ik echt heel erg fijn. Nu is dat nog maar een keer, en wijd ik de andere avonden aan mijn studie, of doe ik gewoon lekker niks.

Ik hoop dat je snel je draai gevonden hebt! Sterkte!
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 8:36

Guattari schreef:Lieve Francaise,

Nu pas zie ik je topic. Wat ontzettend verdrietig om te lezen dat je relatie na zoveel jaren over is. Wat ook enorm kut dat ik niet meer in Groningen zit, konden we samen gaan stappen.;-) In april ga ik er naartoe, dus als je het leuk zou vinden kunnen we altijd wat afspreken. Komt het er toch nog eens van.smile

Verbroken relaties zijn altijd verdrietig en helemaal als jij dit minder als enige optie zag dan je inmiddels ex. Dat voelt oneerlijk en frustreert. Tegelijkertijd doet het ook domweg pijn om iemand te verliezen waar je zoveel mee hebt gedeeld en het feit dat je elkaar nog tegenkomt op werk, maakt het natuurlijk vrij lastig afstand te nemen. Bluh, alle cliché-matige uitspraken weet je zelf ook wel, dus die gooi ik er nu niet in. Is er ook maar iets wat ik voor je kan doen? Ik vind het echt heel rot om te lezen.
Dan maar eens lekker op stap? In april heb ik ook weer weekenden vrij want die heb ik nu helemaal volgeboekt dus ik zou het wel even fijn vinden om te meeten, te kletsen en drankjes te doen..
Op dit moment is het vooral afscheid nemen van mijn oude leven en ook nog eens van mijn werk.. Voelt allemaal heel vervelend ook al wist dat mijn werk ook niet heel lang meer zou blijven.. Nu op zoek naar wat ik echt echt wil ;-). We pm-en over een date!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 8:38

kruimelje schreef:Francaise, wat jammer dat het nu toch definitief over is. Ik denk dat het per persoon verschillend is wat een vrijgezel doet, maar eerst moet je er gewoon aan wennen dat je alleen bent. En dan merk je vanzelf of je de behoefte hebt om veel weg te gaan, of dat je het ook lekker vind om alleen thuis te zijn.
Ik heb een kind dus kan niet altijd weg, maar ik had 2 avonden in de week repetitie en dan bleef ik ook altijd wat drinken, en dat vond ik echt heel erg fijn. Nu is dat nog maar een keer, en wijd ik de andere avonden aan mijn studie, of doe ik gewoon lekker niks.

Ik hoop dat je snel je draai gevonden hebt! Sterkte!
Dankje!
Ik ren nu heel erg van kroeg naar vriendin naar festival naar discotheek om maar afwisseling te vinden maar ik hoop mijn draai te vinden en ik heb hoop dat als ik hem straks niet meer hoef te zien het een stuk beter gaat.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 8:43

Joehoeee, leuk!smile Ik wilde rond Pasen gaan, maar laten we idd even via PM iets concreets plannen. Lijkt me (ondanks de situatie) erg leuk je eens te zien! Ik noem je al niet eens meer in die wie-wil-je-meeten-lijstjes, want ik dacht toch dat het er nooit van zou komen.;-)

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 8:54

Guattari schreef:Joehoeee, leuk!smile Ik wilde rond Pasen gaan, maar laten we idd even via PM iets concreets plannen. Lijkt me (ondanks de situatie) erg leuk je eens te zien! Ik noem je al niet eens meer in die wie-wil-je-meeten-lijstjes, want ik dacht toch dat het er nooit van zou komen.;-)
En nu is het ineens spannend dichtbij. En ondanks de situatie lijkt het me fijn je te ontmoeten want het is soms net of ik mensen die ik hier al zolang spreek toch een beetje 'ken'.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 10:34

Volgens mij gaan we een leuke avond hebben!smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: