Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doet een vrijgezel?

+2
Zininzon
mzcharlotte
6 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat doet een vrijgezel? - Pagina 2 Empty Re: Wat doet een vrijgezel?

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 8:05

Maple schreef:'t Is eigenlijk best triest van me, maar de topictitel werkt me op m'n lachspieren Very Happy Ik zie helemaal beelden voor me: Wat doet een hondje? "Woef!!" Wat doet een kip? "Tok tok!" Wat doet een vrijgezel? "Ehhhh... ??"
Dat was natuurlijk niet wat ik bedoelde maar ik was even niet creatief ;-)

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 8:07

Smikkell schreef:Huu, die had ik niet zien aankomen (niet dat ik jou en je man verder ken), ik moest toch even drie keer lezen.
Ik miste je ook al hier op het forum.

Maar echt antwoord op je vraag heb ik niet. Ik ben vrijgezel, maar kan me niet echt indenken dat ik ander word of andere dingen ga doen als ik een relatie heb.
Om die reden was ik ook even weg.
Ik weet gewoon niet zo goed wat je wel en niet kan doe als vrijgezel en ik ben ook gewoon zoekende alsof ik nu weer keuzes kan maken die ik op mijn 18e anders zou hebben gedaan ofzo.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 8:12

Francaise_ schreef:
Bitterkoek_ schreef:Heb je ook genoten van de voorstelling? smile
Ja, gewoon een wijntje in de pauze en lekker gelachen en een traan gelaten!

Kijk aan, daar gaat het om. Ik vind het des al niet te min wel rot hoe het is gelopen en waarom jij dus nu vrijgezel bent. Maar dit is dus ook wat een vrijgezel doet. Genieten van het moment dat je vrijgezel bent en dat kan op alle mogelijke manieren.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 8:14

Francaise_ schreef:
Maple schreef:'t Is eigenlijk best triest van me, maar de topictitel werkt me op m'n lachspieren Very Happy Ik zie helemaal beelden voor me: Wat doet een hondje? "Woef!!" Wat doet een kip? "Tok tok!" Wat doet een vrijgezel? "Ehhhh... ??"

Haha, sorry, hij was ook flauw. Maar vervelend dat je relatie over is...

Gast
Gast

Bericht  Okidoki ma 14 maa 2011 - 8:32

Kunnen we dit niet bombarderen tot een vrijgezellen topic (of anders een nieuwe openen) ? Ik zit zelf nog midden in mijn verdriet na een verbroken relatie van 7 jaar.

Ik heb door de jaren heen mijn eigen contacten laten verwateren en ben meer samengesmolten met zijn vriendengroep. Met als gevolg dat hij nu lekker los gaat met zijn vrienden en ik alleen thuis zit met al mijn verdriet. Ik ben nu langzaamaan weer bezig om mijn eigen vriendengroep te creëren. Dit is moeilijk en heeft veel tijd nodig.

Hetgeen wat ik nu vooral doe is wandelen. Dit doe ik vaak alleen. Het helpt mij heel goed om al mijn gedachten op een rijtje te zetten. Verder wil ik gaan kijken of ik een leuke teamsport kan gaan doen of lid kan worden van een vereniging zodat ik daar weer leuke nieuwe contacten op doe.

Ik ben zelf dus eigenlijk ook nog erg zoekende hoe ik ermee om moet gaan. Vandaar dat een vrijgezellen topic me wel leuk lijkt zodat we onze tips en ervaringen kunnen delen.

Okidoki
Okidoki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 241
Punten : 257
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 8:40

Maple schreef:
Francaise_ schreef:

Tja, het is heel vervelend maar voor nu wel het enige echte beste. Hij zit gigantisch met zichzelf in de knoop (beide ouders binnen jaar vrij onverwachts overleden),zoekt het in het werk en bij mij komt mijn jeugd eruit. Hoe pijnlijk het ook is dat dit er bij komt het is wel beter... Al voelt het niet echt beter...

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 8:42

Okidoki schreef:Kunnen we dit niet bombarderen tot een vrijgezellen topic (of anders een nieuwe openen) ? Ik zit zelf nog midden in mijn verdriet na een verbroken relatie van 7 jaar.

Lijkt mij een heel goed plan! En met deze grappige titel kunnen we het wel in dit topic houden ;-)

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 8:44

Francaise, geeft het je ook niet een stoer gevoel als je die dingen zelf doet? Zoals in je eentje naar het theater?
Aan de ene kant vind ik dat soort dingen heel normaal en denk ik er al amper meer bij na, aan de andere voelt het soms ook best wel cool om zo onafhankelijk te zijn.
Natuurlijk zal je echt wel balen en heel verdrietig zijn, maar ik hoop dat je er ook iets van kracht uit kan halen, van ha, kijk mij eens, ik doe dit gewoon lekker in m'n eentje. Of ervaar je het niet zo?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 8:45

Francaise_ schreef:
Maple schreef:
Francaise_ schreef:

Tja, het is heel vervelend maar voor nu wel het enige echte beste. Hij zit gigantisch met zichzelf in de knoop (beide ouders binnen jaar vrij onverwachts overleden),zoekt het in het werk en bij mij komt mijn jeugd eruit. Hoe pijnlijk het ook is dat dit er bij komt het is wel beter... Al voelt het niet echt beter...
Oh bah, dat is echt heel naar en moeilijk allemaal, en ook allemaal nog eens tegelijk. Dat zijn dingen waar je de steun van je partner juist zo nodig hebt, maar in feite hebben jullie allebei al genoeg aan jullie eigen 'ding'. Vind het vervelend om te lezen en kan me voorstellen dat het nu inderdaad even niet 'beter' voelt. Dit is niet iets wat je er nog extra bovenop wilt hebben natuurlijk, een verbroken relatie... Maar uiteindelijk denk ik wel dat het beter is voor jezelf, om je even puur op jezelf te kunnen richten.
Is het echt definitief over-over, of houden jullie de deur nog wel op een kier voor als jullie op den duur in rustiger vaarwater lijken te komen?

Sterkte ermee, in elk geval.

Gast
Gast

Bericht  Okidoki ma 14 maa 2011 - 8:47

Francaise_ schreef:
Okidoki schreef:Kunnen we dit niet bombarderen tot een vrijgezellen topic (of anders een nieuwe openen) ? Ik zit zelf nog midden in mijn verdriet na een verbroken relatie van 7 jaar.

Lijkt mij een heel goed plan! En met deze grappige titel kunnen we het wel in dit topic houden ;-)

Haha, ja idd! "Bij deze verklaar ik het vrijgezellentopic voor geopend" cheers
Okidoki
Okidoki
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 8:50

Francaise_ schreef:Na 100 samen geweest te zijn met mij man ben ik nu weer vrijgezel en ik vraag me af wat je dan alleen onderneemt? Ik heb wel veel vrienden maar die hebben allemaal een leven opgebouwd en ik wil eigenlijk naast mijn werk ook weer dingen alleen oppakken maar ik weet niet zo goed wat ;-)

:shock: Wist ik niet.

Heb geen advies, ik zou me ook geen raad weten wat ik zou doen als ik nu vrijgezel zou raken, gezien ik 7 jaar en boel maanden samen ben.

Sjeez. Ben je al een beetje over de schok/keuze heen?

hug

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 8:50

Marin schreef:Francaise, geeft het je ook niet een stoer gevoel als je die dingen zelf doet? Zoals in je eentje naar het theater?
Aan de ene kant vind ik dat soort dingen heel normaal en denk ik er al amper meer bij na, aan de andere voelt het soms ook best wel cool om zo onafhankelijk te zijn.
Natuurlijk zal je echt wel balen en heel verdrietig zijn, maar ik hoop dat je er ook iets van kracht uit kan halen, van ha, kijk mij eens, ik doe dit gewoon lekker in m'n eentje. Of ervaar je het niet zo?
Ja, het voelt wel goed maar aan de andere kant deed ik dit 'vroeger' ook alleen. Maar het geeft me inderdaad wel het idee dat het goedkomt met mezelf. Dat lege gevoel bij het thuiskomen zal dan ook wel eens verdwijnen. Het is ook niet het einde van de wereld om niet meer met hem samen te zijn maar zo voelt het soms (lees: vaak) wel.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 8:59

Tea-Leaf schreef:
Francaise_ schreef:Na 100 samen geweest te zijn met mij man ben ik nu weer vrijgezel en ik vraag me af wat je dan alleen onderneemt? Ik heb wel veel vrienden maar die hebben allemaal een leven opgebouwd en ik wil eigenlijk naast mijn werk ook weer dingen alleen oppakken maar ik weet niet zo goed wat ;-)

Heb geen advies, ik zou me ook geen raad weten wat ik zou doen als ik nu vrijgezel zou raken, gezien ik 7 jaar en boel maanden samen ben.

hug

En ik was nog iets langer met hem samen.
Volgens mij moet de schok nog komen nadat de keuze echt weloverwogen was alhoewel de keuze meer van zijn kant kwam.. Sta nu op standje overleven denk ik..

Gast
Gast

Bericht  Okidoki ma 14 maa 2011 - 9:04

Francaise_ schreef:
Tea-Leaf schreef:

hug

Volgens mij moet de schok nog komen nadat de keuze echt weloverwogen was alhoewel de keuze meer van zijn kant kwam.. Sta nu op standje overleven denk ik..

Dat heb ik ook gehad. Ik vond mezelf zo ontzettend sterk en dacht dat ik het allemaal wel aankon! Totdat ik hem een brief heb geschreven met mijn gevoelens en ik hier de reactie op kreeg van hem dat het echt over is van zijn kant. Toen ik dat zwart op wit zag staan ben ik echt helemaal gebroken. Sindsdien slaap ik slecht, krijg ik geen hap door mijn keel en voel ik me echt intens verdrietig. En nu ben ik er net achter dat hij afgelopen weekend met een ander heeft lopen rotzooien terwijl het net over. Hij is vrijgezel dus hij mag doen en laten wat hij wil. Maar toch vind ik het ook wel respectloos. Dat komt mijn gemoedstoestand dus ook niet echt ten goede.
Okidoki
Okidoki
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 9:12

Dat herken ik inderdaad wel. Ik slaap slecht, ik eet slecht en ga veel te veel op stap... Terwijl ik juist goed voor mezelf wil zorgen, wil sporten en wil bijslapen zodat hij ziet wat hij heeft laten gaan terwijl hij me echt niet heeft laten gaan omdat ik lelijk ben ofzo.. Zo frustrerend!!!
Wij hebben het overigens gelijk helemaal uitgesproken en alles loopt nu via de advocaat en ik zie hem soms nog op zijn werk maar dan zeggen we niet meer dan goedemorgen. Hij ziet er heel slecht uit en dat vind ik heel erg maar ergens doet het me ook goed...Lastig!

Gast
Gast

Bericht  Okidoki ma 14 maa 2011 - 9:25

Mijn ex (kan er nog niet aan wennen) zegt ook dat hij nog van me houdt en dat hij me mist. En de reden dat we uit elkaar zijn is dat we teveel uit elkaar gegroeid zijn. Ik weet ook niet waar het gedrag van afgelopen weekend vandaan komt...misschien vluchtgedrag. Eerst had ik geen reden om boos te zijn en was het voor mij moeilijk te accepteren. Maar door deze actie van hem heb ik vandaag besloten om nu echt voor mezelf te kiezen. En ik hoop stiekem dat hij zichzelf nog zo hard tegenkomt in de toekomst. Hij heeft echt geen besef hoeveel pijn het mij doet.

Ik heb ook het gevoel dat ik nu inderdaad wil laten zien dat ik mezelf echt wel kan redden zonder hem en stiekem hoop ik er dan ook op dat hij spijt krijgt!

Ik was gelukkig niet getrouwd. Het lijkt me echt heel vervelend als je dat geregel er ook nog bij krijgt. Ook dat laat je inzien dat de situatie wel serieus is. Ik vind het wel echt heel erg dat het zo kan lopen na zoveel jaar alles samen gedeeld te hebben. Dan is het ineens alleen nog maar goedemorgen...
Okidoki
Okidoki
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 9:30

Francaise_ schreef:
Tea-Leaf schreef:

hug

Meis toch. Jij woont niet om de hoek he? Anders kwam ik je zo een heleboel thee en koekjes of wat je dan maar lekker vindt brengen + real life knuffel.

Het lijkt me vreselijk kut, mooier kan ik het niet benoemen.

Hang tight girl!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 9:33

Ik hoop dat dat ons er dan doorheen zal trekken.. Dat we laten zien dat we ons er wel doorheen slaan en er veel sterker uitkomen! En dan vinden we een veel leukere kerel, ooit! Eén die er wel voor wil vechten als we uitelkaar zijn gegroeid want ik vind het nog steeds een slap excuus. Als je echt van iemand zegt te houden dan kan je toch vechten, desnoods even afstand nemen maar niet gelijk huis en haard verbranden? En aan de andere kant is dit voor je eigen ontwikkeling natuurlijk veel beter... Grrrrr! Ik wil geen man meer! Nooooooit ;-)

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 9:36

Tea-Leaf schreef:
Francaise_ schreef:
Tea-Leaf schreef:

hug

Meis toch. Jij woont niet om de hoek he? Anders kwam ik je zo een heleboel thee en koekjes of wat je dan maar lekker vindt brengen + real life knuffel.

Hang tight girl!
Weer in Grunn! :-(.. Je woont niet in de buurt van E.gmond he?
Maar misschien moeten we na al die jaren inderdaad maar eens lekker gaan daten met thee (wijn) en heel veel zakdoeken want ik las ook niet zo'n blij verhaal van jou :-(.. Stom en oneerlijk leven!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 9:44

Francaise_ schreef:
Tea-Leaf schreef:
Francaise_ schreef:
Tea-Leaf schreef:

hug

Hang tight girl!
Weer in Grunn! :-(.. Je woont niet in de buurt van E.gmond he?
Maar misschien moeten we na al die jaren inderdaad maar eens lekker gaan daten met thee (wijn) en heel veel zakdoeken want ik las ook niet zo'n blij verhaal van jou :-(.. Stom en oneerlijk leven!

Ja dat is niet dichtbij.. laughcry

En you are so right, we moeten eens meeten!! Al was het maar voor de thee ( oeh oeh of wijn ja! ). Zakdoeken zitten bij mij standaard in tas, jaszak, mandje onder de tafel en in nachtkastje. Wahaha.

Gast
Gast

Bericht  Okidoki ma 14 maa 2011 - 9:46

Ja, ik hoop ook echt dat ik er snel weer bovenop kom. Ik vind het zo vervelend om bij ieder ding al in tranen uit te barsten en mezelf eigenlijk een beetje te verwaarlozen met eten/slapen. Het verdriet delen met iemand die precies hetzelfde voelt is voor mij al echt ontzettend fijn. In mijn omgeving is niemand die dit ooit heeft meegemaakt en zij kunnen dan ook echt niet beseffen hoe ik me op dit moment voel.

Haha, zo'n soort reactie kreeg ik ook "ik weet zeker dat er voor jou een betere,leukere en lievere man rondloopt dan ik". Dan denk ik HOU JE MOND! Als ik voor jou kies dan is dat toch mijn keuze. Ondertussen wil hij dan denk ik zeggen "voor jou 10 anderen".

Maar het feit dat hij 7 jaar zomaar aan de kant zet en er niet voor wil vechten doet ontzettend veel pijn. En ook dat hij zijn gevoelens al direct aan de kant kan zetten door met een andere te gaan rotzooien. Daar kan ik echt niet bij en ik had gehoopt dat ik toch wel meer waard zou zijn na zo'n lange tijd...

En uiteindelijk weten wij allebei dat we er beter en sterker uitkomen en dat er voor ons allebei ergens een hele leuke man rondloopt. Maarja, dat is op dit moment niet iets wat ik wil horen en waar ik iets mee kan.
Okidoki
Okidoki
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Roze Roos ma 14 maa 2011 - 10:58

Steeds als ik je topictitel zie moet ik denken aan dat liedje "een vrijgezel die gaat pas slapen, als ie alle sterren heeft gezien"

Maar ga leuke dingen voor jezelf zoeken, veel doen en afspreken met vriendinnen en bekijken voor JOU wat belangrijk is in je leven en waar je blij van wordt!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 11:00

Roze Roos schreef:Steeds als ik je topictitel zie moet ik denken aan dat liedje "een vrijgezel die gaat pas slapen, als ie alle sterren heeft gezien"

Maar ga leuke dingen voor jezelf zoeken, veel doen en afspreken met vriendinnen en bekijken voor JOU wat belangrijk is in je leven en waar je blij van wordt!
Ik ben fan van 'Waarom fluister ik je naam nog'.

Zoeken ga ik maar hier wil ik graag dingen vinden...

Gast
Gast

Bericht  Roze Roos ma 14 maa 2011 - 11:05

Hier in de zin van op het forum?

Ik heb echt "af moeten kicken" nadat mijn relatie van ruim 5 jaar uit ging. Wat mij goed heeft geholpen is bewust bezig zijn met leuke dingen doen, afspreken met vriendinnen/eten bij mijn ouders. Ik was daarnaast druk met mijn studie en baan, maar ben vooral gestart met dingen alleen doen die ik leuk vond. Zoals lekker lezen, DVD's kijken en heb heel veel vrouwenseries gezien en daarbij weggezwijmeld!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 11:10

Roze Roos schreef:Hier in de zin van op het forum?

Ik heb echt "af moeten kicken" nadat mijn relatie van ruim 5 jaar uit ging. Wat mij goed heeft geholpen is bewust bezig zijn met leuke dingen doen, afspreken met vriendinnen/eten bij mijn ouders. Ik was daarnaast druk met mijn studie en baan, maar ben vooral gestart met dingen alleen doen die ik leuk vond. Zoals lekker lezen, DVD's kijken en heb heel veel vrouwenseries gezien en daarbij weggezwijmeld!
Ja, ik moet even uit de cirkel van mensen die roepen dat we weer samen komen. Ik wil weer eerst mijn eigen frisse toekomst. Lezen en dvd's kijken doe ik al, heeeeeeeerlijk ;-)

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: