Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

foto kiezen voor op canvas --> lastig!

+9
Saxy
Sneeuwvlok
Mida4you
Chocolate Cookie
Monte
iloverocknroll1984
Lady4
Inge
Atelier Madame
13 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

foto kiezen voor op canvas --> lastig! Empty foto kiezen voor op canvas --> lastig!

Bericht  Atelier Madame zo 13 maa 2011 - 5:06

Via groupon heb ik een bon gekocht om een foto op canvas te laten afdrukken, super leuk want heb net een nieuw huisje, maar ik kan niet kiezen Very Happy Ik heb vorig jaar een reis down under gemaakt en heb een aantal fotos waartussen ik twijfel.. dussss wie kan me helpen beslissen vind ze allemaal even mooi namelijk :P
voor het idee: mn interieur is voornamelijk zwart en berkenhout. Ik heb een kiwigroene muur + assecoires.

Bedankt voor al het meedenken, het is uiteindelijk deze foto geworden -->!
5
foto kiezen voor op canvas --> lastig! P1000496


Laatst aangepast door Atelier Madame op zo 13 maa 2011 - 22:46; in totaal 1 keer bewerkt
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

foto kiezen voor op canvas --> lastig! Empty Re: foto kiezen voor op canvas --> lastig!

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 5:08

de 1e smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

foto kiezen voor op canvas --> lastig! Empty Re: foto kiezen voor op canvas --> lastig!

Bericht  Inge zo 13 maa 2011 - 5:08

wow mooie foto's

Ik ga voor 1
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

foto kiezen voor op canvas --> lastig! Empty Re: foto kiezen voor op canvas --> lastig!

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 5:08

*


Laatst aangepast door wolletjes op zo 13 maa 2011 - 10:46; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

foto kiezen voor op canvas --> lastig! Empty Re: foto kiezen voor op canvas --> lastig!

Bericht  Lady4 zo 13 maa 2011 - 5:09

Ik zou voor foto een of vijf gaan, de rest vind ik wat te somber.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

foto kiezen voor op canvas --> lastig! Empty Re: foto kiezen voor op canvas --> lastig!

Bericht  Atelier Madame zo 13 maa 2011 - 5:09

hihi ja mooi he, ik kan iedereen aanraden Nieuw Zeeland te bezoeken! Maar ik neig heel erg naar die met die regenboog, gewoon vanwege dat prachtige blauwe meer van smelwater en dan zon regenboog en de zon op de bergen.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

foto kiezen voor op canvas --> lastig! Empty Re: foto kiezen voor op canvas --> lastig!

Bericht  Atelier Madame zo 13 maa 2011 - 5:10

wolletjes schreef:ik vind ze allemaal gaaf, maar nét niet om ze op canvas af te drukken (da's persoonlijk hoor). Als ik moet kiezen, zou ik voor foto 2 gaan, maar die nog wel een beetje bewerken.
Wat zou jij dan een goed soort foto vinden voor op canvas? Ik heb er namelijk geen ervaring mee dus weet ook niet hoe et uitvalt.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

foto kiezen voor op canvas --> lastig! Empty Re: foto kiezen voor op canvas --> lastig!

Bericht  iloverocknroll1984 zo 13 maa 2011 - 5:10

Nummer 2 en 5 zijn mijn favorieten smile

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

foto kiezen voor op canvas --> lastig! Empty Re: foto kiezen voor op canvas --> lastig!

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 5:11

Foto 1.

Maar ze zijn sowieso allemaal prachtig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

foto kiezen voor op canvas --> lastig! Empty Re: foto kiezen voor op canvas --> lastig!

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 5:13

*


Laatst aangepast door wolletjes op zo 13 maa 2011 - 10:47; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

foto kiezen voor op canvas --> lastig! Empty Re: foto kiezen voor op canvas --> lastig!

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 5:15

1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

foto kiezen voor op canvas --> lastig! Empty Re: foto kiezen voor op canvas --> lastig!

Bericht  Monte zo 13 maa 2011 - 5:16

1, de rest vind ik teveel rots op de voorgrond hebben.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

foto kiezen voor op canvas --> lastig! Empty Re: foto kiezen voor op canvas --> lastig!

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 5:17

*


Laatst aangepast door wolletjes op zo 13 maa 2011 - 10:47; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

foto kiezen voor op canvas --> lastig! Empty Re: foto kiezen voor op canvas --> lastig!

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 5:18

WOl> maar dan zit er bij jou rechts ook een stuk plant wat ik weg zou halen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

foto kiezen voor op canvas --> lastig! Empty Re: foto kiezen voor op canvas --> lastig!

Bericht  Monte zo 13 maa 2011 - 5:22

Theedoosje schreef:WOl> maar dan zit er bij jou rechts ook een stuk plant wat ik weg zou halen Wink
Laughing
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

foto kiezen voor op canvas --> lastig! Empty Re: foto kiezen voor op canvas --> lastig!

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 5:22

*


Laatst aangepast door wolletjes op zo 13 maa 2011 - 10:47; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

foto kiezen voor op canvas --> lastig! Empty Re: foto kiezen voor op canvas --> lastig!

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 5:24

Wol> Ik vind de bewerkte mooiers Very Happy Hij is overigens wel erg mooi hoor :d

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

foto kiezen voor op canvas --> lastig! Empty Re: foto kiezen voor op canvas --> lastig!

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 5:26

*


Laatst aangepast door wolletjes op zo 13 maa 2011 - 10:47; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

foto kiezen voor op canvas --> lastig! Empty Re: foto kiezen voor op canvas --> lastig!

Bericht  Chocolate Cookie zo 13 maa 2011 - 5:28

Ik zou ook voor de 1ste gaan smile
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

foto kiezen voor op canvas --> lastig! Empty Re: foto kiezen voor op canvas --> lastig!

Bericht  Atelier Madame zo 13 maa 2011 - 5:29

wolletjes schreef:het is heel erg persoonlijk hoor, AM, maar bij foto 1 stoor ik me er bijvoorbeeld aan dat er links onderin een stukje groen zit terwijl dat verder nergens terugkomt aan de voorgrond. Dat zou ik er dan af willen knippen. Daarnaast vind ik veel foto's te blauw, dat zou ik er met photoshop uithalen. En andere kleuren versterken. Bovendien vind ik de foto's een beetje "saai" zeg maar, er is verder niks spannends. Maar nogmaals, het is echt heel erg persoonlijk!

maar, ik fotografeer zelf veel en niet alles komt hier aan de muur te hangen hoor! Daar zijn we ook erg selectief en kieskeurig in! Zal wel even kijken of ik een landschap heb die ik aan de muur zou hangen.

Hehe thanks voor je reactie, het is inderdaad heel erg persoonlijk smile

Met vriendlief eventjes nog zitten kijken en hij wil heeeel graag foto 4 laten afdrukken evn aangezien ik die ook vet vind ga ik die laten afdrukken smile
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

foto kiezen voor op canvas --> lastig! Empty Re: foto kiezen voor op canvas --> lastig!

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 5:34

*


Laatst aangepast door wolletjes op zo 13 maa 2011 - 10:48; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

foto kiezen voor op canvas --> lastig! Empty Re: foto kiezen voor op canvas --> lastig!

Bericht  Monte zo 13 maa 2011 - 5:39

Atelier Madame schreef:
wolletjes schreef:het is heel erg persoonlijk hoor, AM, maar bij foto 1 stoor ik me er bijvoorbeeld aan dat er links onderin een stukje groen zit terwijl dat verder nergens terugkomt aan de voorgrond. Dat zou ik er dan af willen knippen. Daarnaast vind ik veel foto's te blauw, dat zou ik er met photoshop uithalen. En andere kleuren versterken. Bovendien vind ik de foto's een beetje "saai" zeg maar, er is verder niks spannends. Maar nogmaals, het is echt heel erg persoonlijk!

maar, ik fotografeer zelf veel en niet alles komt hier aan de muur te hangen hoor! Daar zijn we ook erg selectief en kieskeurig in! Zal wel even kijken of ik een landschap heb die ik aan de muur zou hangen.

Hehe thanks voor je reactie, het is inderdaad heel erg persoonlijk smile

Met vriendlief eventjes nog zitten kijken en hij wil heeeel graag foto 4 laten afdrukken evn aangezien ik die ook vet vind ga ik die laten afdrukken smile

De rotsen op de voorgrond lijken een beetje onscherp. Maar misschien komt dit door de ''strepen'' op de rotsen?
Ik zou er denk ik wel duizelig van worden(heb ik nu al een beetje), maar meningen verschillen natuurlijk. Als jij het maar een mooie foto vind om op te hangen.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

foto kiezen voor op canvas --> lastig! Empty Re: foto kiezen voor op canvas --> lastig!

Bericht  Mida4you zo 13 maa 2011 - 5:43

Foto 5
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

foto kiezen voor op canvas --> lastig! Empty Re: foto kiezen voor op canvas --> lastig!

Bericht  Atelier Madame zo 13 maa 2011 - 5:45

wolletjes schreef:foto 4 is idd ook erg gaaf, maar een beetje flets, in mijn ogen!
heb je een bewerkingsprogramma, zoals Picnic of Picasa? Dan zou ik -persoonlijk- iets meer shadows/blacks in de foto doen, waardoor er iets meer contrast in komt!

Ik ga vanavond is eventjes wat proberen.. tis natuurlijk ook heel specifiek voor op canvas, een gewone foto komt mss toch net iets anders uit de verf.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

foto kiezen voor op canvas --> lastig! Empty Re: foto kiezen voor op canvas --> lastig!

Bericht  Sneeuwvlok zo 13 maa 2011 - 6:07

Ik zou voor foto 2 gaan. Maar iedereen zegt hier wat anders dus veel heb je er volgens mij niet aan :P
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

foto kiezen voor op canvas --> lastig! Empty Re: foto kiezen voor op canvas --> lastig!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum