foto op canvas
+6
Dolphinne
-Belle-
mickey
Linnie1985
Alex
Poisongirl
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
foto op canvas
Voor moederdag heb ik een foto van ons zoontje naar keuze op canvas gekregen. We hebben nog nooit een foto op canvas laten drukken. We willen hem graag op 160x90. Wie heeft er ervaringen (positief/negatief) met welke aanbieder?
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10
Re: foto op canvas
Ik heb goede ervaringen met herinneringenoplinnen.nl.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Daar was ik ook al op aan het kijken inderdaad.
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Alex schreef:Ik heb goede ervaringen met herinneringenoplinnen.nl.
+1, ik heb vorig jaar daar twee doeken besteld en ik ben er erg tevreden over !
Gast- Gast
Ik heb 1,5 jaar geleden een canvasdoek gewonnen via http://www.canvassite.nl/nl-nl
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
inderdaad herinneringenoplinnen.nl En ik geloof dat als je een foto instuurt en deze niet goed genoeg is qua kwaliteit dat hun dan nog contact met je opnemen.
Gast- Gast
Hier ook herinneringenoplinnen! Doek hangt inmiddels 5 jaar aan de muur en is nog steeds heeeeeeeel mooi. Niet verkleurd of vervaagd of wat dan ook.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben het gewoon via de fotograaf gedaan, was best prijzig toen! De kwaliteit is wel erg goed. Maar nu willen we hem ophangen maar weten niet zo goed hoe. Alleen een spijker of schroef gaat niet. Heeft iemand misschien nog een idee?
-Belle-- Fluisteraar
- Aantal berichten : 438
Punten : 446
Registratiedatum : 06-11-11
Ik heb vorig jaar ook een doek besteld via herinneringenoplinnen.nl
Ik heb een doek van 60 bij 80/90. En die is erg mooi geworden.
Ook een snelle levering trouwens (en ze hebben geregeld kortingsacties)
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Dolphinne schreef:Ik heb vorig jaar ook een doek besteld via herinneringenoplinnen.nl
+1
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Herinneringen op linnen is inderdaad goed. Als je even zoekt op google vind je vaak ook nog een kortingscode.
Kruidkoek- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11
-Belle- schreef:Wij hebben het gewoon via de fotograaf gedaan, was best prijzig toen! De kwaliteit is wel erg goed. Maar nu willen we hem ophangen maar weten niet zo goed hoe. Alleen een spijker of schroef gaat niet. Heeft iemand misschien nog een idee?
In de twee zijlatjes aan de achterkant twee kleine spijkertjes tikken op dezelfde hoogte en daartussen een touw of metaaldraad spannen (afhankelijk van de zwaarte) en die draad kun je dan over 1 of 2 haakjes/schroeven hangen, die je in de muur schroeft. Het is zo ook heel erg makkelijk recht te hangen, zelfs als de spijkertjes in het schilderij of de schroeven in de muur niet helemaal recht zitten.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Niekske schreef:-Belle- schreef:Wij hebben het gewoon via de fotograaf gedaan, was best prijzig toen! De kwaliteit is wel erg goed. Maar nu willen we hem ophangen maar weten niet zo goed hoe. Alleen een spijker of schroef gaat niet. Heeft iemand misschien nog een idee?
In de twee zijlatjes aan de achterkant twee kleine spijkertjes tikken op dezelfde hoogte en daartussen een touw of metaaldraad spannen (afhankelijk van de zwaarte) en die draad kun je dan over 1 of 2 haakjes/schroeven hangen, die je in de muur schroeft. Het is zo ook heel erg makkelijk recht te hangen, zelfs als de spijkertjes in het schilderij of de schroeven in de muur niet helemaal recht zitten.
Dank je wel, hier kunnen we zeker wat mee
-Belle-- Fluisteraar
- Aantal berichten : 438
Punten : 446
Registratiedatum : 06-11-11
Ik heb ook verschillende doeken van herinneringoplinnen.nl. Snelle en goede service en vaak nog met korting ook.
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Als je nog geen canvas heb hangen thuis, kan je herinnering op linnen inderdaad prima doen.
Het canvas is echter vrij grof en geen geweldige kwaliteit, maar wel een lage prijs en snelle levertijd. Als je nog geen ander canvas gewend ben, zal je daar tevreden over zijn.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Foto op Canvas!
» Foto op canvas van vakantie
» foto kiezen voor op canvas --> lastig!
» Grens qua foto's online zetten (n.a.v. foto lijk op twitter)
» Ervaring Kruidvat foto's/canvas
» Foto op canvas van vakantie
» foto kiezen voor op canvas --> lastig!
» Grens qua foto's online zetten (n.a.v. foto lijk op twitter)
» Ervaring Kruidvat foto's/canvas
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: