Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is het laatste wat je hebt gewonnen?

+18
Catootje
smooch
maiadebij
Carra
Pancake
SuperGrover
Rouxxxe
Nandaaaatjuh
Flippin' Bitch
Toet
_Summer
SoGood
TNMN
nisavi
pluisie
Lady4
rapa nui
Jeanette
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat is het laatste wat je hebt gewonnen? - Pagina 2 Empty Re: Wat is het laatste wat je hebt gewonnen?

Bericht  SuperGrover vr 3 dec 2010 - 6:11

Ja Minella, daar ben ik ook benieuwd naar!

Ik heb gister een boekenbon en een speculaaspop gewonnen, met een kleurwedstrijd. Als kind heb ik me suf gekleurd en nooit wat gewonnen, maar na mijn 14e heb ik geen kleurwedstrijd meer verloren. angel Ik begrijp nu eindelijk pas dat het geheim originaliteit is, niet met je mooiste stiften kleuren.

(En voor de verontwaardigde moeders: ik pik niet de prijzen in van hardkleurende kleutertjes, maar van puberende brugklassers Wink)

SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het laatste wat je hebt gewonnen? - Pagina 2 Empty Re: Wat is het laatste wat je hebt gewonnen?

Bericht  Pancake vr 3 dec 2010 - 7:45

4 maanden geleden heb ik voor het eerst eens iets gewonnen. Ik heb een paar zelf ontworpen (ik mocht de kleurtjes uitzoeken) Nike hardloopschoenen gewonnen.
Pancake
Pancake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het laatste wat je hebt gewonnen? - Pagina 2 Empty Re: Wat is het laatste wat je hebt gewonnen?

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 7:47

Minella schreef:Waar doen jullie met zulke dingen mee? Vroeger won ik elke week wat, nu doe ik er eigenlijk nooit meer aan mee.

Ik heb bovenstaande allemaal via de postcodeloterij. Best veel in zo'n korte tijd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het laatste wat je hebt gewonnen? - Pagina 2 Empty Re: Wat is het laatste wat je hebt gewonnen?

Bericht  Carra vr 3 dec 2010 - 8:39

Een paar jaar geleden vulde ik echt alles in en won ik ook best veel. Zo heb ik ooit een meet en greet met *N sync gewonnen. Oh wat ben ik trots op mijn foto met Justin...haha angel

Nu doe ik eigenlijk nooit meer ergens aan mee. Ik win dus ook niets meer.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het laatste wat je hebt gewonnen? - Pagina 2 Empty Re: Wat is het laatste wat je hebt gewonnen?

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 8:39

Ik had vorige maand een staatslot gewonnen en daar heb ik 265 euro op gewonnen. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het laatste wat je hebt gewonnen? - Pagina 2 Empty Re: Wat is het laatste wat je hebt gewonnen?

Bericht  maiadebij vr 3 dec 2010 - 10:23

Een trip trap stoel via het blad kinderen en de hellingbaan van little people bij wij jonge ouders, beide in 1 week met de bel en win actie 

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het laatste wat je hebt gewonnen? - Pagina 2 Empty Re: Wat is het laatste wat je hebt gewonnen?

Bericht  smooch vr 3 dec 2010 - 10:28

Ik win nooit iets Sad
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het laatste wat je hebt gewonnen? - Pagina 2 Empty Re: Wat is het laatste wat je hebt gewonnen?

Bericht  Catootje vr 3 dec 2010 - 11:25

Kaartjes voor een dansvoorstelling, maar ik kon die dag niet. En ik moest ze op naam ophalen, dus ik kon ze helaas ook niet verkopen!
Catootje
Catootje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 113
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het laatste wat je hebt gewonnen? - Pagina 2 Empty Re: Wat is het laatste wat je hebt gewonnen?

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 14:01

Kaartjes voor Live38, in september gewonnen. Daarvoor in april kaarten gewonnen voor een show van Uri Geller.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het laatste wat je hebt gewonnen? - Pagina 2 Empty Re: Wat is het laatste wat je hebt gewonnen?

Bericht  Caroow vr 3 dec 2010 - 20:53

Vorig jaar heb ik een aantal keer 7 euro gewonnen met een kraslot. En toen ik zes of zeven was heb ik een snorkelset gewonnen met mijn stoepkrijttekening.
En dat is alles Neutral
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het laatste wat je hebt gewonnen? - Pagina 2 Empty Re: Wat is het laatste wat je hebt gewonnen?

Bericht  Shisha vr 3 dec 2010 - 21:02

De laatste keer was een paar maanden geleden met de postcodeloterij en dat was iets van 5 euro ofzo.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het laatste wat je hebt gewonnen? - Pagina 2 Empty Re: Wat is het laatste wat je hebt gewonnen?

Bericht  Ilargi vr 3 dec 2010 - 21:25

Een spelletje rummicub, van mijn oma smile
Ilargi
Ilargi
Prater
Prater

Aantal berichten : 777
Punten : 823
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het laatste wat je hebt gewonnen? - Pagina 2 Empty Re: Wat is het laatste wat je hebt gewonnen?

Bericht  Loes263 vr 3 dec 2010 - 23:02

Ik heb een Wii gewonnen van de zomer! Was met www.wkpoultje.nl waar ik een hele goede poule had ingevuld en waar ik uiteindelijk 8e van de 140.000 mensen was geworden! Op die site kon je toen een subpoule aanmaken voor je werk/familie/vrienden e.d. en ik deed mee met de poule van mijn werk (die ik ook gewonnen heb (130 euro)). En overall (van alle mensen dus) was ik 8e geworden. Ik had dus echt bijna alles goed (anders word je geen 8e van de 140.000).
Loes263
Loes263
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het laatste wat je hebt gewonnen? - Pagina 2 Empty Re: Wat is het laatste wat je hebt gewonnen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum