Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is het laatste wat je hebt gewonnen?

+18
Catootje
smooch
maiadebij
Carra
Pancake
SuperGrover
Rouxxxe
Nandaaaatjuh
Flippin' Bitch
Toet
_Summer
SoGood
TNMN
nisavi
pluisie
Lady4
rapa nui
Jeanette
22 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat is het laatste wat je hebt gewonnen? Empty Wat is het laatste wat je hebt gewonnen?

Bericht  Jeanette do 2 dec 2010 - 9:14

Wat is het laatste wat je hebt gewonnen?

Ik kwam er toevallig op, omdat ik vandaag een brief door de bus kreeg dat ik een Ocean arrangement bij de Zwaluwehoeve heb gewonnen voor 2 personen. Altijd leuk iets winnen! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het laatste wat je hebt gewonnen? Empty Re: Wat is het laatste wat je hebt gewonnen?

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 9:20

Poe, het laatste wat ik heb gewonnen is lang geleden... gewonnen met een foto en de prijs was een publicatie in het KLM Holland Herald Magazine (wat je leest tijdens de vlucht). Nou ja, eigenlijk was de prijs 'de eer' dus.

En ik heb vorig jaar de eerste en tweede prijs gewonnen bij een andere fotowedstijd gewonnen, wat een geldprijs inhield, maar die heb ik nooit gekregen.

Not very lucky dus..

(maar om eerlijk te zijn doe ik ook bijna nooit mee met dat soort win-prijsvragen en wedstrijdjes enzo, dus dan win je ook niet snel wat)

Wel leuk dat jij dat gewonnen hebt zeg!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het laatste wat je hebt gewonnen? Empty Re: Wat is het laatste wat je hebt gewonnen?

Bericht  Jeanette do 2 dec 2010 - 9:26

Dat is balen dat je toen nooit wat ontvangen had..

Nou ik doe soms mee met wedstrijden en dan win ik soms weleens wat. Heb de laatste paar maanden een overnachting in de duurste suite van het Efteling hotel gewonnen en kaarten voor Guus Meeuwis. Helaas heb ik dat nooit met staatsloten ofzo haha. :P
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het laatste wat je hebt gewonnen? Empty Re: Wat is het laatste wat je hebt gewonnen?

Bericht  rapa nui do 2 dec 2010 - 9:27

een setje zakdoeken vanavond bij het enveloppe trekken op de wintermarkt...
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het laatste wat je hebt gewonnen? Empty Re: Wat is het laatste wat je hebt gewonnen?

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 9:30

Ik win echt nooit wat!
Het laatste wat ik volgens mij heb gewonnen is een Little People boerderij toen was Lise nog maar 1,5 ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het laatste wat je hebt gewonnen? Empty Re: Wat is het laatste wat je hebt gewonnen?

Bericht  Lady4 do 2 dec 2010 - 9:32

Vorige maand 8 euro bij de Postcode Loterij. Wat is het laatste wat je hebt gewonnen? 166342
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het laatste wat je hebt gewonnen? Empty Re: Wat is het laatste wat je hebt gewonnen?

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 9:34

10 euro met een december kraskalender !
(en ja ik weet het, december is net begonnen en ik kon me niet inhouden Embarassed)


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het laatste wat je hebt gewonnen? Empty Re: Wat is het laatste wat je hebt gewonnen?

Bericht  Jeanette do 2 dec 2010 - 9:39

Razz_ schreef:10 euro met een december kraskalender !
(en ja ik weet het, december is net begonnen en ik kon me niet inhouden Embarassed)


Haha die had ik toevallig vandaag gekregen, en ik kon me ook niet inhouden. Embarassed Helaas had ik niks haha.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het laatste wat je hebt gewonnen? Empty Re: Wat is het laatste wat je hebt gewonnen?

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 9:41

Lady4 schreef:Vorige maand 8 euro bij de Postcode Loterij. Wat is het laatste wat je hebt gewonnen? 166342

Ik wacht nog steeds op Gaston smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het laatste wat je hebt gewonnen? Empty Re: Wat is het laatste wat je hebt gewonnen?

Bericht  pluisie do 2 dec 2010 - 9:46

Ik heb vandaag kaartjes binnen gekregen voor awards gala van sterren.nl. Gister heb ik vip tickets gewonnen voor de UGGS outlet in rotterdam... (dan kun je langs de rij)
Eigenlijk win ik heel vaak kaartjes voor festivals en optredens en andere leuke feestjes Very Happy
pluisie
pluisie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 39
Punten : 39
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het laatste wat je hebt gewonnen? Empty Re: Wat is het laatste wat je hebt gewonnen?

Bericht  nisavi do 2 dec 2010 - 9:46

Laatste dat ik gewonnen heb is een dvd. Eigenlijk win ik zelden iets, dus dat was al een hele verassing Laughing

nisavi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 236
Punten : 243
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het laatste wat je hebt gewonnen? Empty Re: Wat is het laatste wat je hebt gewonnen?

Bericht  TNMN do 2 dec 2010 - 9:51

Ik heb met bingo een aantal maanden geleden een doos chocola gewonnen king

Trouwens, Jeanette, hoe is het met je Twitter?
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het laatste wat je hebt gewonnen? Empty Re: Wat is het laatste wat je hebt gewonnen?

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 9:53

Uhm, geen idee..
Ik hoop dat ik binnenkort een fles Baileys win 👽

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het laatste wat je hebt gewonnen? Empty Re: Wat is het laatste wat je hebt gewonnen?

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 9:56

Een cd van Westlife en een t-shirt.
Niks bijzonders dus.. :P

Ik denk trouwens dat ik mijn vriend weer met van die prijsvragen laat mee doen waarmee je reisjes kan winnen. Hij wint altijd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het laatste wat je hebt gewonnen? Empty Re: Wat is het laatste wat je hebt gewonnen?

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 10:14

Ik denk dat dat de €7,50 was in de Staatsloterij vorige maand.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het laatste wat je hebt gewonnen? Empty Re: Wat is het laatste wat je hebt gewonnen?

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 10:26

Gewonnen, nou dat is geloof ik al heel lang geleden! haha Ben daarin niet zo een geluksvogel, maar wie weet heb vandaag de decemberkalender aangeschaft haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het laatste wat je hebt gewonnen? Empty Re: Wat is het laatste wat je hebt gewonnen?

Bericht  SoGood do 2 dec 2010 - 10:29

Chocoladefondue
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het laatste wat je hebt gewonnen? Empty Re: Wat is het laatste wat je hebt gewonnen?

Bericht  _Summer do 2 dec 2010 - 10:35

Geld van een voetbalpoule op het werk.
_Summer
_Summer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 97
Punten : 105
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het laatste wat je hebt gewonnen? Empty Re: Wat is het laatste wat je hebt gewonnen?

Bericht  Toet do 2 dec 2010 - 11:24

Dat was een fles champagne!

In denbosch was vorig jaar een pre-carnavalsfeest. Dat was twee weken voor carnaval ofzo en wie verkleed kwam kreeg gratis entree en de mooist verklede persoon won een prijs.
Wij met 8 meiden & 3 mannen verkleed er naartoe, waren we de enige die echt helemaal verkleed waren haha!
Een vriendin en ik hadden allebei een fles champagne gewonnen, daarvoor moesten we wel met z'n alle dansen op de bar Rolling Eyes
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het laatste wat je hebt gewonnen? Empty Re: Wat is het laatste wat je hebt gewonnen?

Bericht  Flippin' Bitch do 2 dec 2010 - 11:29

Een orchideetje!
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het laatste wat je hebt gewonnen? Empty Re: Wat is het laatste wat je hebt gewonnen?

Bericht  Nandaaaatjuh vr 3 dec 2010 - 1:31

€ 35,- met een staatslot. Moet alleen het lot nog terugvinden Sad
Nandaaaatjuh
Nandaaaatjuh
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 3
Punten : 3
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het laatste wat je hebt gewonnen? Empty Re: Wat is het laatste wat je hebt gewonnen?

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 1:34

Ik heb het afgelopen jaar best veel gewonnen.
Musical kaartjes voor Joseph, 4 dagkaarten voor Ponypark Slagharen, 4 bioscoopkaartjes voor de gelukkig huisvrouw, nog een keer 2 bioscoopkaartjes waarvan ik de titel ben vergeten, 3 x 50 euro met postcodeloterij, 2 x kaarten voor festivals (wel minder bekende festivals) en pas lagen er weer kaartjes voor een wellnesscentrum naar keuze in de brievenbus.
Verder veel geldbedragen met pokertoernooien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het laatste wat je hebt gewonnen? Empty Re: Wat is het laatste wat je hebt gewonnen?

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 1:35

Waar doen jullie met zulke dingen mee? Vroeger won ik elke week wat, nu doe ik er eigenlijk nooit meer aan mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het laatste wat je hebt gewonnen? Empty Re: Wat is het laatste wat je hebt gewonnen?

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 1:38

Ik win nooit wat :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het laatste wat je hebt gewonnen? Empty Re: Wat is het laatste wat je hebt gewonnen?

Bericht  Rouxxxe vr 3 dec 2010 - 1:39

Ik zou het eerlijk gezegd niet (meer) weten haha.. Moet ook zeggen dat ik ook eigenlijk nooit aan iets mee doe dus dan schiet het ook niet echt op!
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het laatste wat je hebt gewonnen? Empty Re: Wat is het laatste wat je hebt gewonnen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum