Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gewonnen!

+14
Belle1985
Japie
juffie001
Mizz_S
Elsje
Atelier Madame
ekiaam87
Jeanette
Kabouter
Flinder
Silver
Zwerver
Kqip
Poisongirl
18 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Gewonnen! Empty Gewonnen!

Bericht  Poisongirl do 3 maa 2011 - 22:06

Gisteravond zaten mijn man en ik in de auto en waren we 3fm aan het luisteren. MetMichien was erop gepresenteerd door Domien. Op een gegeven moment stelde hij 4 vragen ik wist de antwoorden. Dus ik zei: Ach ik sms eens. Wordt ik opgebeld door 3fm dat mijn antwoord goed was en dat ik doorverbonden werd met Domien Very Happy Moest ik mijn antwoorden geven en toen had ik een MetMichielinBadeendje gewonnen en een spel voor de nintendo DS (die ik iet heb, maar dat ff terzijde). Toen moest ik nog fragmenten van nummers raden maar dat lukte niet. Maar toch heb ik iets gewonnen voor de tweede keer in mjn leven Very Happy Very Happy

Jullie nog iets leuks meegemaakt/ gewonnen?
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gewonnen! Empty Re: Gewonnen!

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 22:07

Wat leuk! Je hebt dus iets gewonnen én je bent op de radio geweest! Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gewonnen! Empty Re: Gewonnen!

Bericht  Poisongirl do 3 maa 2011 - 22:14

Haha, ja inderdaad, zo had ik het nog niet bekeken Cool

Wat een ontzettend lekkere avatar heb je trouwens :P
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gewonnen! Empty Re: Gewonnen!

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 22:30

Wat leuk, joh! Is toch een bijzondere ervaring!

De laatste keer dat ik iets won is echt al 5/6 jaar geleden ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gewonnen! Empty Re: Gewonnen!

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 22:39

Poisongirl schreef:Gisteravond zaten mijn man en ik in de auto en waren we 3fm aan het luisteren. MetMichien was erop gepresenteerd door Domien. Op een gegeven moment stelde hij 4 vragen ik wist de antwoorden. Dus ik zei: Ach ik sms eens. Wordt ik opgebeld door 3fm dat mijn antwoord goed was en dat ik doorverbonden werd met Domien Very Happy Moest ik mijn antwoorden geven en toen had ik een MetMichielinBadeendje gewonnen en een spel voor de nintendo DS (die ik iet heb, maar dat ff terzijde). Toen moest ik nog fragmenten van nummers raden maar dat lukte niet. Maar toch heb ik iets gewonnen voor de tweede keer in mjn leven Very Happy Very Happy

Jullie nog iets leuks meegemaakt/ gewonnen?

Kaartjes voor de finale van TVOH waar ik pas veel later achter kwam Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gewonnen! Empty Re: Gewonnen!

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 22:43

Poisongirl schreef:Haha, ja inderdaad, zo had ik het nog niet bekeken Cool

Wat een ontzettend lekkere avatar heb je trouwens :P

Heerlijk he I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gewonnen! Empty Re: Gewonnen!

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 23:06

Wat leuk Poisongirl! Happy you!

Ik heb een keer wat gewonnen bij Bart Arends van 3FM, ik won een cd van Kesha en van nog een groep waar ik even de naam kwijt van ben. En bij Hotradio won ik een dvd box van een seizoen van Baantjer.

Ik heb wel eens een enorm Nivea pakket, een mini-mascara van Dior, geurzakjes van Agent Provocateur voor in de kledingkast, en een bodylotion gewonnen, allemaal van de Glamour.

En toen Michael Pilarzcyk ( zal het wel heeel fout schrijven ) nog bij TMF werkte won ik een cd van de Venga Boys bij de dag top 5. Verder nog wel meer kleine dingetjes, zoals Wieckse Rosé glazen bij de Viva, de nieuwste haarverf van John Frieda, meer dan eens gratis bioscoopkaartjes waar je voor kon bellen toen ik nog lid was van de Veronica gids, een minuut gratis winkelen bij C1000.. Und so on und so on Very Happy

Iets winnen is altijd leuk Very Happy Mensen zeggen wel eens "jij wint echt vaak wat!" Maar dat komt omdat ik ook overal aan mee doe hahaha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gewonnen! Empty Re: Gewonnen!

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 23:14

Ik won toen trouwens € 1.000,- bij Radio 538. Dat was wel een klapper in 1x haha. Had daarvoor nooit wat gewonnen. En daarna ook niet meer overigens Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gewonnen! Empty Re: Gewonnen!

Bericht  Kqip do 3 maa 2011 - 23:17

Vroeger best wel veel gewonnen met slagzinnen afmaken enzo. 1x kreeg ik een heel Sanexpakket met een tas erbij, heb een keer een set banden gewonnen voor mn racefiets op een beurs en mn moeder wint altijd van die raadspellen :P
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gewonnen! Empty Re: Gewonnen!

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 23:17

Ik heb ooit een reis cheers gewonnen en dat was het grootste wat ik ooit heb gewonnen en het duurste haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gewonnen! Empty Re: Gewonnen!

Bericht  Zwerver do 3 maa 2011 - 23:19

Alex167 schreef:Ik won toen trouwens € 1.000,- bij Radio 538. Dat was wel een klapper in 1x haha. Had daarvoor nooit wat gewonnen. En daarna ook niet meer overigens Wink
Dat is tenminste leuk om te winnen Very Happy
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gewonnen! Empty Re: Gewonnen!

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 23:20

wc-eend schreef:
Alex167 schreef:Ik won toen trouwens € 1.000,- bij Radio 538. Dat was wel een klapper in 1x haha. Had daarvoor nooit wat gewonnen. En daarna ook niet meer overigens Wink
Dat is tenminste leuk om te winnen Very Happy

Jaaa, enorm leuk! En het stond de dag erna al op mijn rekening. Toevallig had ik nieuwe kleren nodig, dus dat kwam erg goed uit! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gewonnen! Empty Re: Gewonnen!

Bericht  Silver do 3 maa 2011 - 23:21

Een wasmachine, Met een prijsvraag op internet die wordt nog altijd gebruikt door me ouders... En met bingo's heb ik ook vaak wel raak, maar niet zulke dure prijzen als anderen opnoemden Gewonnen! 561177
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gewonnen! Empty Re: Gewonnen!

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 23:39

Alex167 schreef:
wc-eend schreef:
Alex167 schreef:Ik won toen trouwens € 1.000,- bij Radio 538. Dat was wel een klapper in 1x haha. Had daarvoor nooit wat gewonnen. En daarna ook niet meer overigens Wink
Dat is tenminste leuk om te winnen Very Happy

Jaaa, enorm leuk! En het stond de dag erna al op mijn rekening. Toevallig had ik nieuwe kleren nodig, dus dat kwam erg goed uit! Very Happy

Wauw wat een mooie prijs, en daar kun je flink van winkelen! Ik zou helemaal in paniek raken haha 'wat moet ik kiezen en ik wil dat, en dat en dat' Very Happy Heb je alles toen uitgegeven aan shoppen? Lijkt me heerlijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gewonnen! Empty Re: Gewonnen!

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 23:41

Jen_ schreef:
Wauw wat een mooie prijs, en daar kun je flink van winkelen! Ik zou helemaal in paniek raken haha 'wat moet ik kiezen en ik wil dat, en dat en dat' Very Happy Heb je alles toen uitgegeven aan shoppen? Lijkt me heerlijk!

Heerlijke prijs! Ik heb gewoon gekocht wat ik wilde hebben zonder heel erg op te letten wat het kostte en ik kwam tot € 500,- ongeveer. De rest heb ik op mijn spaarrekening gezet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gewonnen! Empty Re: Gewonnen!

Bericht  Flinder do 3 maa 2011 - 23:45

Ik heb een keer een reis gewonnen voor vier personen. Dat was erg gaaf!
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gewonnen! Empty Re: Gewonnen!

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 23:52

Flinder schreef:Ik heb een keer een reis gewonnen voor vier personen. Dat was erg gaaf!

Jij ook. Gaaf. Waarheen? Wat moest je doen? Waren het 2 weken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gewonnen! Empty Re: Gewonnen!

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 23:52

Alex167 schreef:
Jen_ schreef:
Wauw wat een mooie prijs, en daar kun je flink van winkelen! Ik zou helemaal in paniek raken haha 'wat moet ik kiezen en ik wil dat, en dat en dat' Very Happy Heb je alles toen uitgegeven aan shoppen? Lijkt me heerlijk!

Heerlijke prijs! Ik heb gewoon gekocht wat ik wilde hebben zonder heel erg op te letten wat het kostte en ik kwam tot € 500,- ongeveer. De rest heb ik op mijn spaarrekening gezet.

Oh heerlijk! Ik heb vorig jaar voor het eerst 700 euro uitgegeven in 1 keer aan kleding (13e maand) ik was helemaal euforisch haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gewonnen! Empty Re: Gewonnen!

Bericht  Flinder vr 4 maa 2011 - 0:02

Caribbeanlover schreef:
Flinder schreef:Ik heb een keer een reis gewonnen voor vier personen. Dat was erg gaaf!

Jij ook. Gaaf. Waarheen? Wat moest je doen? Waren het 2 weken?

Nou ik was net geslaagd en je moest smsen naar de examenbox geloof ik. Het waren tien dagen naar Lloret de Mar. Het is niet een bestemming die ik zelf had uitgekozen maar ik heb het erg leuk gehad met drie vriendinnen!
Wat moest jij doen?
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gewonnen! Empty Re: Gewonnen!

Bericht  Kabouter vr 4 maa 2011 - 0:08

Wat een leuke prijzen zitten erbij joh! Ik win eigenlijk nooit wat..en heb dus het meedoen met prijsvragen enzo maar opgegeven..haha! Nou ga ik dus ook nooit meer iets winnen.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gewonnen! Empty Re: Gewonnen!

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 0:29

Ik heb nooit iets gewonnen owja, op de basisschool in de kleuterklas had je de BOBO (boekje) en daar heb ik toen een rugzakje van gewonnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gewonnen! Empty Re: Gewonnen!

Bericht  Jeanette vr 4 maa 2011 - 0:43

Wat ik gewonnen heb? Kaartjes voor feestjes, helikoptervlucht, overnachting in Efteling Hotel (en jawel, de duurste suite), arrangement bij de Zwaluwehoeve, vorig jaar kaartjes voor Guus Meeuwis.

Altijd leuk om iets te winnen! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gewonnen! Empty Re: Gewonnen!

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 0:47

Flinder schreef:
Caribbeanlover schreef:
Flinder schreef:Ik heb een keer een reis gewonnen voor vier personen. Dat was erg gaaf!

Jij ook. Gaaf. Waarheen? Wat moest je doen? Waren het 2 weken?

Nou ik was net geslaagd en je moest smsen naar de examenbox geloof ik. Het waren tien dagen naar Lloret de Mar. Het is niet een bestemming die ik zelf had uitgekozen maar ik heb het erg leuk gehad met drie vriendinnen!
Wat moest jij doen?

Bedenken hoe ik nederland in 1 dag zou laten zien. Was iets meer dan 1 week.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gewonnen! Empty Re: Gewonnen!

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 1:15

Ik heb ook wel eens iets bij 3FM gewonnen, een computerspel. Ik moest een favoriete top 3 samenstellen en die van mij werd er uit gekozen. Ik ben ook nog op de radio geweest!

Bij RTL FM heb ik een keer een dvd van MIss Congeniality 2 gewonnen, dat was voor het inzenden van een liefdesgedicht Embarassed en dat lazen ze dan 's avonds laat voor haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gewonnen! Empty Re: Gewonnen!

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 3:49

Ik heb nog nooit wat gewonnen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gewonnen! Empty Re: Gewonnen!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum