Zalando
+11
Shisha
Jeanette
Arwyn
Caroow
Poisongirl
piertje
Mida4you
Monte
Zora
loura
Live Laugh Love
15 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Zalando
Kent iemand Zalando? Zijn de ervaringen goed?
Zag online wat leuke kleren.. ben benieuwd naar ervaringen.
Zag online wat leuke kleren.. ben benieuwd naar ervaringen.
Live Laugh Love- Fluisteraar
- Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10
Re: Zalando
Ja hier een Zalando fan Goede betrouwbare site nooit problemen mee... Levertijd ongeveer 3 a 4 dagen en gratis verzending. Ik bestel regelmatig daar, ze hebben zooo veel keus! Niet normaal meer
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Erg goede service. Ik had schoenen besteld en ontvangen die totaal niet overeenkwamen met de website. Heel snelle levering gehad, mail gestuurd, meteen antwoord gekregen, en daarna nog een aantal keer persoonlijk mailcontact gehad. Retour verzonden, en had het geld ook heel snel weer terug.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
loura schreef:Ja hier een Zalando fan Goede betrouwbare site nooit problemen mee... Levertijd ongeveer 3 a 4 dagen en gratis verzending. Ik bestel regelmatig daar, ze hebben zooo veel keus! Niet normaal meer
Die reclame is alleen HEEL erg irritant
Gast- Gast
+1appeltje schreef:loura schreef:Ja hier een Zalando fan Goede betrouwbare site nooit problemen mee... Levertijd ongeveer 3 a 4 dagen en gratis verzending. Ik bestel regelmatig daar, ze hebben zooo veel keus! Niet normaal meer
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Monte schreef:+1appeltje schreef:loura schreef:Ja hier een Zalando fan Goede betrouwbare site nooit problemen mee... Levertijd ongeveer 3 a 4 dagen en gratis verzending. Ik bestel regelmatig daar, ze hebben zooo veel keus! Niet normaal meer
+2
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
+4 maar vind het een hele fijne site om te bestelen
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Poisongirl schreef:+4 maar vind het een hele fijne site om te bestelen
Het is vast een typfout maar bestelen klinkt zo grappig
Gast- Gast
Die reclame is echt vreselijk! En die nieuwe ook want daar schreeuwen ze ook in :s
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Ik zie staan dat je ook met acceptgiro kunt betalen, maar ik kan dat nergens aanvinken.
Weten jullie hoe dat kan?
Laatst aangepast door Birgit op di 26 apr 2011 - 7:00; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Birgit schreef:Ik zie staan dat je ook met acceptgiro kunt betalen, maar ik kan dat nergens aanvinken.
Ik heb dat vandaag toevallig gedaan, ik was te lui om mijn pinpas te zoeken. Het stond gewoon tussen de betaalmogelijkheden (is dat stap 3?). De onderste
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Ik dacht dat ik er achter was hoe het kwam, het afleveradres was anders. Dat heb ik aangepast en nu krijg ik nog steeds maar 3 mogelijkheden: Ideal, vooruitbetaling & Paypal.
Gast- Gast
De reclame is inderdaad irritant..
Ik heb er nog nooit iets besteld. De dingen die ik leuk vind, liggen vaak ook wel in de winkel. Wat hier niet in de winkel ligt, is daar vaak ook al niet meer in mijn maat..
Ik heb er nog nooit iets besteld. De dingen die ik leuk vind, liggen vaak ook wel in de winkel. Wat hier niet in de winkel ligt, is daar vaak ook al niet meer in mijn maat..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Birgit schreef:Ik dacht dat ik er achter was hoe het kwam, het afleveradres was anders. Dat heb ik aangepast en nu krijg ik nog steeds maar 3 mogelijkheden: Ideal, vooruitbetaling & Paypal.
Ik ga wel even voor je kijken, misschien dat ik dan een goed excuus heb om nog iets te kopen
Caroow- Lady Post-a-lot
Ik heb al besteld, heb hem toch maar weer op m'n moeders adres gezet aangezien ik het niet voor elkaar kreeg :-)
Gast- Gast
Ik zie daar ook veel leuke dingen. Maar als ik wat online bestel, zit het meestal voor geen meter. Ik ga daarom liever gewoon shoppen in de stad.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Je kan je betalingswijze veranderen bij "mijn zalando". Daar kan ik uit 4 dingen kiezen.
Ik bestelde net per ongeluk een heel duur jurkje en moest er snel weer aan annuleringsmail achteraan gooien, handig!
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:Je kan je betalingswijze veranderen bij "mijn zalando". Daar kan ik uit 4 dingen kiezen.
Ik heb het nu meteen veranderd, thanks!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik heb er vandaag voor het eerst besteld!
Wat?
Caroow- Lady Post-a-lot
Zo, dat zijn grote schoenen
Maar, leuk!
Maar, leuk!
Caroow- Lady Post-a-lot