Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Betaling Zalando

+2
Star007
Jerry
6 plaatsers

Ga naar beneden

Betaling Zalando Empty Betaling Zalando

Bericht  Jerry di 28 aug 2012 - 6:28

Ik wilde dit weekend voor het eerst iets bij Zalando bestellen. Een vriendin van me zei dat je eerst een hele boel kunt bestellen, dan dingen die je wilt houden kunt betalen en de rest gewoon terug stuurt.

Alleen als ik naar betalen ga, krijg ik geen optie van 'accept giro' of iets anders waarmee ik pas betaal nadat ik de producten heb ontvangen...

Weet iemand of dit veranderd is?
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Betaling Zalando Empty Re: Betaling Zalando

Bericht  Star007 di 28 aug 2012 - 6:44

Naar mijn weten is dit nooit een optie geweest bij Zalando..........helaas.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Betaling Zalando Empty Re: Betaling Zalando

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 7:03

Heb altijd achteraf betaald bij Zalando, nooit vooraf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Betaling Zalando Empty Re: Betaling Zalando

Bericht  Nala di 28 aug 2012 - 7:13

Heb je veel besteld? Bij je eerste bestelling kan je maar tot een bepaalde limiet (dacht iets van een €200-€250). Bij je tweede bestelling kan je wel ongelimiteerd bestellen.
Nala
Nala
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 138
Punten : 166
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Betaling Zalando Empty Re: Betaling Zalando

Bericht  Jerry di 28 aug 2012 - 7:15

aha, dát is 't 'm dus! Ik heb nog nooit wat bij ze besteld... Misschien moet je eerst tot een bepaald bedrag zijn gekomen en hun vertrouwen winnen, voordat je er op los kunt bestellen :P
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Betaling Zalando Empty Re: Betaling Zalando

Bericht  Jerry di 28 aug 2012 - 7:20

Jahoor, dat is het dus. Ik heb net een bestelling gedaan, netjes via I-deal betaald. Nu op proef iets in m'n winkelmandje en nu kan ik ook voor 'accept giro' kiezen Laughing
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Betaling Zalando Empty Re: Betaling Zalando

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 7:24

Ik had dat laatst ook. Betaalde altijd achteraf (en gewoon op tijd ook) en nu ineens kan dat niet meer... :S

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Betaling Zalando Empty Re: Betaling Zalando

Bericht  Jerry di 28 aug 2012 - 7:26

oh, hahahaha, bij mij kan 't nu wel confused
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Betaling Zalando Empty Re: Betaling Zalando

Bericht  Parel di 28 aug 2012 - 7:27

Kan wel weer!
Je moet gewoon bestellen en dan krijg je ´op rekening´.
Tenminste, dat had ik.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Betaling Zalando Empty Re: Betaling Zalando

Bericht  Jerry di 28 aug 2012 - 7:29

Dit zegt Zalando zelf:

"In sommige gevallen, zoals gebruikelijk in de online markt, kunnen wij uw kredietwaardigheid checken met behulp van kredietinformatiebureaus. De uitkomst hiervan kan invloed hebben op de betalingsmogelijkheden die u tot uw beschikking hebt. Wij behouden ons het recht de betalingsmogelijkheid van het betalen op rekening voor bepaalde bestellingen niet te accepteren en in plaats daarvan u één van de andere betaalmogelijkheden aan te bieden. Wij vragen om uw begrip betreffende onze aanpak voor de betaalwijze betalen op rekening."


Maar, even een zijweggetje, dit stond er ook:

"U hebt ook de mogelijkheid bij ons om uw bestelling op rekening te kopen. Hierdoor kunt de artikelen in één keer achteraf betalen. Zo kunt u eerst bepalen of u de complete bestelling wilt houden of dat u deze (gedeeltelijk) wilt retourneren.

Waneer u kiest voor betalen op rekening ontvangt u bij aflevering van uw bestelling een rekening en acceptgiro. U hebt na ontvangst 14 dagen de tijd om uw factuur te voldoen via de bijgesloten acceptgiro of via internet bankieren. Deze betalingstermijn is onafhankelijk van onze 100-dagen retourrecht.

Uw recht om uw bestelling te retourneren binnen 100 dagen blijft behouden na het voldoen van de factuur. Indien de geretourneerde goederen in orde zijn, storten wij het aankoopbedrag terug na ontvangst."

Nou mijn vraag: als je achteraf betaalt, moet je dan eerst wel het hele bedrag betalen, ook als je spullen terug stuurt? Of kun je alleen de spullen die je wilt hebben betalen en de rest gewoon terugsturen? Dat lijkt mij namelijk zo fijn aan achteraf betalen!
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Betaling Zalando Empty Re: Betaling Zalando

Bericht  Arwyn di 28 aug 2012 - 7:35

Ik heb echt nog nooit via een accept giro kunnen betalen bij Zalando..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Betaling Zalando Empty Re: Betaling Zalando

Bericht  Herfstblaadjes di 28 aug 2012 - 7:55

Jerry schreef:Dit zegt Zalando zelf:

"In sommige gevallen, zoals gebruikelijk in de online markt, kunnen wij uw kredietwaardigheid checken met behulp van kredietinformatiebureaus. De uitkomst hiervan kan invloed hebben op de betalingsmogelijkheden die u tot uw beschikking hebt. Wij behouden ons het recht de betalingsmogelijkheid van het betalen op rekening voor bepaalde bestellingen niet te accepteren en in plaats daarvan u één van de andere betaalmogelijkheden aan te bieden. Wij vragen om uw begrip betreffende onze aanpak voor de betaalwijze betalen op rekening."


Maar, even een zijweggetje, dit stond er ook:

"U hebt ook de mogelijkheid bij ons om uw bestelling op rekening te kopen. Hierdoor kunt de artikelen in één keer achteraf betalen. Zo kunt u eerst bepalen of u de complete bestelling wilt houden of dat u deze (gedeeltelijk) wilt retourneren.

Waneer u kiest voor betalen op rekening ontvangt u bij aflevering van uw bestelling een rekening en acceptgiro. U hebt na ontvangst 14 dagen de tijd om uw factuur te voldoen via de bijgesloten acceptgiro of via internet bankieren. Deze betalingstermijn is onafhankelijk van onze 100-dagen retourrecht.

Uw recht om uw bestelling te retourneren binnen 100 dagen blijft behouden na het voldoen van de factuur. Indien de geretourneerde goederen in orde zijn, storten wij het aankoopbedrag terug na ontvangst."

Nou mijn vraag: als je achteraf betaalt, moet je dan eerst wel het hele bedrag betalen, ook als je spullen terug stuurt? Of kun je alleen de spullen die je wilt hebben betalen en de rest gewoon terugsturen? Dat lijkt mij namelijk zo fijn aan achteraf betalen!

Je hoeft alleen de spullen die je houdt te betalen, als je de rest binnen 14 dagen terugstuurt gaat dat goed.
Herfstblaadjes
Herfstblaadjes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Betaling Zalando Empty Re: Betaling Zalando

Bericht  Nala di 28 aug 2012 - 7:56

Jerry schreef:Dit zegt Zalando zelf:

"In sommige gevallen, zoals gebruikelijk in de online markt, kunnen wij uw kredietwaardigheid checken met behulp van kredietinformatiebureaus. De uitkomst hiervan kan invloed hebben op de betalingsmogelijkheden die u tot uw beschikking hebt. Wij behouden ons het recht de betalingsmogelijkheid van het betalen op rekening voor bepaalde bestellingen niet te accepteren en in plaats daarvan u één van de andere betaalmogelijkheden aan te bieden. Wij vragen om uw begrip betreffende onze aanpak voor de betaalwijze betalen op rekening."


Maar, even een zijweggetje, dit stond er ook:

"U hebt ook de mogelijkheid bij ons om uw bestelling op rekening te kopen. Hierdoor kunt de artikelen in één keer achteraf betalen. Zo kunt u eerst bepalen of u de complete bestelling wilt houden of dat u deze (gedeeltelijk) wilt retourneren.

Waneer u kiest voor betalen op rekening ontvangt u bij aflevering van uw bestelling een rekening en acceptgiro. U hebt na ontvangst 14 dagen de tijd om uw factuur te voldoen via de bijgesloten acceptgiro of via internet bankieren. Deze betalingstermijn is onafhankelijk van onze 100-dagen retourrecht.

Uw recht om uw bestelling te retourneren binnen 100 dagen blijft behouden na het voldoen van de factuur. Indien de geretourneerde goederen in orde zijn, storten wij het aankoopbedrag terug na ontvangst."

Nou mijn vraag: als je achteraf betaalt, moet je dan eerst wel het hele bedrag betalen, ook als je spullen terug stuurt? Of kun je alleen de spullen die je wilt hebben betalen en de rest gewoon terugsturen? Dat lijkt mij namelijk zo fijn aan achteraf betalen!

Dat willen ze idd, maar ik doe altijd alleen de dingen die ik hou betalen en het is al altijd goed gegaan Betaling Zalando 561177
Nala
Nala
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 138
Punten : 166
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Betaling Zalando Empty Re: Betaling Zalando

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum