Zalando retouren
+2
sanna
Jerry
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zalando retouren
Ik heb een product naar Zalando teruggestuurd, op zaterdag de doos bij 'n tnt-punt afgegeven (géén bewijsje meegekregen). Op de site van Zalando staat dat je een mail krijgt wanneer de retourzending bij hun binnen is. Maar hoe lang duurt zoiets? Had 't pakketje niet allang bij hun binnen moeten zijn?
Ervaringsdeskundigen?
Ervaringsdeskundigen?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Zalando retouren
Duurt soms wel een week. Beetje vreemd dat je geen verzendbewijs mee hebt gekregen.. Die krijg je normaal gesproken altijd!
sanna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 61
Punten : 379
Registratiedatum : 06-12-10
Ik had die doos niet meegegeven als ik geen bewijs had gekregen. Heb je er wel naar gevraagd?
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Het pakket zal wel aangekomen zijn, maar de administratie nog niet verwerkt. Ik heb één keer iets retour gestuurd naar Zalando en dat duurde ook een week ofzo.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ik denk dat je morgen of vrijdag dat mailtje wel krijgt, ik heb het meestal na een kleine week.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik weet niet hoe het nu is, maar een tijdje terug was het érg druk met de retouren van Zalando. Als dat nu nog zo is kan het best een week duren voordat het verwerkt is en je een mail krijgt,
Gast- Gast
Monte schreef:Ik had die doos niet meegegeven als ik geen bewijs had gekregen. Heb je er wel naar gevraagd?
Nee, simpelweg niet aan gedacht
Jerry- Ratel
Ik heb ma mijn Zalando pakket terug gestuurd. En ik kreeg gisteren al een mailtje dat ze het geld gaan overmaken. Best een snelle reactie dus.
aardbeitje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 153
Registratiedatum : 23-11-10
Zorgen gemaakt om niks: vandaag een mailtje dat het pakketje bij hun terug was. Wel een wijze les dat ik de volgende keer altijd een bonnetje vraag bij de tnt
Jerry- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: