Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Laatste aankoop topic !

+40
yellow
claudiaveronique
Sugarfall
Zwerver
Lies
Shy
Gekke G
Dolphinne
Rosa
_Femme
VeryCherry
Caresses
Sylvana
Flippin' Bitch
Silver
Es
SnowWhite
Lotus
PieceOfCake
Tazz
Caroow
lente
Puk
Woezies
Roze Roos
GeKKiE
M_as
Sterre
studiebol
Lady4
Muppetje
Arwyn
Beachgirl
_Summer
_Lacey_
Jeanette
Tania
Diesel
Tsjip
Oasis
44 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Laatste aankoop topic ! - Pagina 4 Empty Re: Laatste aankoop topic !

Bericht  Zwerver wo 8 dec 2010 - 9:27

Jeanette schreef:Het truitje heb ik bij Zara gekocht. Heb hem ff opgezocht op de site, maar daar ziet ie er wat lomp uit. In het echt is het shirtje leuker!

Laatste aankoop topic ! - Pagina 4 3666156818_1_1_3
I like! cheers
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste aankoop topic ! - Pagina 4 Empty Re: Laatste aankoop topic !

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 9:57

Sugarfall schreef:
Jen_ schreef:Laatste aankoop topic ! - Pagina 4 Schermafbeelding-2010-10-05-om-12.13.35

Hoe ruikt deze? Fris, niet te zwaar? Zou je dat een beetje kunnen omschrijven? smile
Hij is niet fris, hij is wel zwaar, maar niet op een manier als een opium-zwaar. Ik heb even een omschrijving van internet

Top:
Oranjebloesem en roze peper.

Hart:
Iris, hyacint, heliotroop en muskus

Love, Chloé is een poederige geur die de huid langdurig omhult met haar vrouwelijke aura.

Vooral dat poederige ben ik het mee eens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste aankoop topic ! - Pagina 4 Empty Re: Laatste aankoop topic !

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 9:57

Sterre schreef:@ Jen: Ah volgens mij heb ik ook collega's die vorig jaar dagen het huis niet meer uitkwamen vanwege The Killing. Nu ben ik wel nieuwsgierig, ik wil weer een leuke spannende serie!

Ik raad hem aan! Ben jij nu de Sterre die ik tegenkwam in de stad?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste aankoop topic ! - Pagina 4 Empty Re: Laatste aankoop topic !

Bericht  claudiaveronique wo 8 dec 2010 - 10:05

Nicola schreef:Ik ben laatst zo goed geslaagd in een outletwinkeltje van pieces/villa. Ik had voor € 45 samen, een leuk zwart kanten uitgaansjurke, een blauwgrijsjurkje met driekwart pofmouwtjes, 2 zomerjurkes :P een donkerblauw met witte stippen en een witte strapless met bloemenprint. Een beige tuniekje, een shawl met fleurige bloemenprint en 2 haarbandjes. Was echt helemaal blij
Waar is dat outlet winkeltje?? angel
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste aankoop topic ! - Pagina 4 Empty Re: Laatste aankoop topic !

Bericht  Sugarfall wo 8 dec 2010 - 10:14

Jen_ schreef:
Sugarfall schreef:
Jen_ schreef:Laatste aankoop topic ! - Pagina 4 Schermafbeelding-2010-10-05-om-12.13.35

Hoe ruikt deze? Fris, niet te zwaar? Zou je dat een beetje kunnen omschrijven? smile
Hij is niet fris, hij is wel zwaar, maar niet op een manier als een opium-zwaar. Ik heb even een omschrijving van internet

Top:
Oranjebloesem en roze peper.

Hart:
Iris, hyacint, heliotroop en muskus

Love, Chloé is een poederige geur die de huid langdurig omhult met haar vrouwelijke aura.

Vooral dat poederige ben ik het mee eens.

Ooh dat klinkt goed! Ik ga hem denk ik ook aanschaffen, vind alleen het flesje er al zo mooi uitzien. smile
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste aankoop topic ! - Pagina 4 Empty Re: Laatste aankoop topic !

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 10:22

Ik heb Chloe Signature en die vind ik echt super lekker, maar niet op mezelf. Niet omdat hij dan niet lekker ruikt, maar omdat het gewoon echt zo erg niet mijn geur is. Een goede vriendin van mij heeft hem ook en bij haar vind ik hem weer super lekker. Raar is dat. Hij is te poederig voor me. Terwijl als ik hem op heb ik wel vaak hoor dat ik lekker ruik en dat vind ik dan stom:P. ik weet eigenlijk niet waarom ik dit vertel hahaha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste aankoop topic ! - Pagina 4 Empty Re: Laatste aankoop topic !

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 10:25

Powerbabe schreef:Ik heb Chloe Signature en die vind ik echt super lekker, maar niet op mezelf. Niet omdat hij dan niet lekker ruikt, maar omdat het gewoon echt zo erg niet mijn geur is. Een goede vriendin van mij heeft hem ook en bij haar vind ik hem weer super lekker. Raar is dat. Hij is te poederig voor me. Terwijl als ik hem op heb ik wel vaak hoor dat ik lekker ruik en dat vind ik dan stom:P. ik weet eigenlijk niet waarom ik dit vertel hahaha.

Omdat het je dwars zit dat de geur niet lekker op jou ruikt, terwijl je het wel een lekker geurtje vindt? :P

Het heeft te maken met je huidtype. Meer weet ik ook niet. Maar het geurtje van de eeuw, Matroeska (of zoiets), rook op iedereen goddelijk, maar bij mij was het net alsof ik uit een mesthoop was gekropen. :S

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste aankoop topic ! - Pagina 4 Empty Re: Laatste aankoop topic !

Bericht  yellow wo 8 dec 2010 - 10:27

Caresses schreef:Laatste aankoop topic ! - Pagina 4 1zzme8j

OOOOh die is zooo mooi! Was ie duur? Van welk merk is ie?
yellow
yellow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 76
Punten : 101
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste aankoop topic ! - Pagina 4 Empty Re: Laatste aankoop topic !

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 10:29

Isa schreef:
Powerbabe schreef:Ik heb Chloe Signature en die vind ik echt super lekker, maar niet op mezelf. Niet omdat hij dan niet lekker ruikt, maar omdat het gewoon echt zo erg niet mijn geur is. Een goede vriendin van mij heeft hem ook en bij haar vind ik hem weer super lekker. Raar is dat. Hij is te poederig voor me. Terwijl als ik hem op heb ik wel vaak hoor dat ik lekker ruik en dat vind ik dan stom:P. ik weet eigenlijk niet waarom ik dit vertel hahaha.

Omdat het je dwars zit dat de geur niet lekker op jou ruikt, terwijl je het wel een lekker geurtje vindt? :P

Het heeft te maken met je huidtype. Meer weet ik ook niet. Maar het geurtje van de eeuw, Matroeska (of zoiets), rook op iedereen goddelijk, maar bij mij was het net alsof ik uit een mesthoop was gekropen. :S

Nou nee dat is het dus niet.. want ik denk dan niet van goh ik stink, maar gewoon nee hmm nee niet mijn geur. Het past gewoon niet bij me. Ik ben meer van de zware, bloemige geuren. Heb Chloe toevallig vandaag weer eens op omdat ik eens in de zoveel tijd denk van goh toch wel zonde laat ik hem weer eens op doen haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste aankoop topic ! - Pagina 4 Empty Re: Laatste aankoop topic !

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 10:32

Powerbabe schreef:
Isa schreef:
Powerbabe schreef:Ik heb Chloe Signature en die vind ik echt super lekker, maar niet op mezelf. Niet omdat hij dan niet lekker ruikt, maar omdat het gewoon echt zo erg niet mijn geur is. Een goede vriendin van mij heeft hem ook en bij haar vind ik hem weer super lekker. Raar is dat. Hij is te poederig voor me. Terwijl als ik hem op heb ik wel vaak hoor dat ik lekker ruik en dat vind ik dan stom:P. ik weet eigenlijk niet waarom ik dit vertel hahaha.

Omdat het je dwars zit dat de geur niet lekker op jou ruikt, terwijl je het wel een lekker geurtje vindt? :P

Het heeft te maken met je huidtype. Meer weet ik ook niet. Maar het geurtje van de eeuw, Matroeska (of zoiets), rook op iedereen goddelijk, maar bij mij was het net alsof ik uit een mesthoop was gekropen. :S

Nou nee dat is het dus niet.. want ik denk dan niet van goh ik stink, maar gewoon nee hmm nee niet mijn geur. Het past gewoon niet bij me. Ik ben meer van de zware, bloemige geuren. Heb Chloe toevallig vandaag weer eens op omdat ik eens in de zoveel tijd denk van goh toch wel zonde laat ik hem weer eens op doen haha.

Het is hem net niet voor jou. Net zoals ik nu alle deo's van mijn moeder leegspuit, omdat ze het net niet zijn voor haar. Ow, ik kan ook niet met betere voorbeelden komen hè. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste aankoop topic ! - Pagina 4 Empty Re: Laatste aankoop topic !

Bericht  Sterre wo 8 dec 2010 - 10:33

Jen_ schreef:
Sterre schreef:@ Jen: Ah volgens mij heb ik ook collega's die vorig jaar dagen het huis niet meer uitkwamen vanwege The Killing. Nu ben ik wel nieuwsgierig, ik wil weer een leuke spannende serie!

Ik raad hem aan! Ben jij nu de Sterre die ik tegenkwam in de stad?

Yes, that's me. Ik ga wel even op zoek naar die serie. Leuk!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste aankoop topic ! - Pagina 4 Empty Re: Laatste aankoop topic !

Bericht  Parisienne wo 8 dec 2010 - 11:20

Een kerstpyjamatje voor N.oa.. zo schattig! Ik zie haar al zitten op kerstochtend:
In de wipstoel, voor de kerstboom met haar kerstpyjamatje aan.. kan niet wachten!

Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste aankoop topic ! - Pagina 4 Empty Re: Laatste aankoop topic !

Bericht  Bliss do 9 dec 2010 - 5:54

Ik heb deze laarzen van de week besteld bij Schuurman Schoenen, lekker warm voor in de winter!

Laatste aankoop topic ! - Pagina 4 Schoen

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste aankoop topic ! - Pagina 4 Empty Re: Laatste aankoop topic !

Bericht  Jeanette do 9 dec 2010 - 6:00

wc-eend schreef:
Jeanette schreef:Het truitje heb ik bij Zara gekocht. Heb hem ff opgezocht op de site, maar daar ziet ie er wat lomp uit. In het echt is het shirtje leuker!

Laatste aankoop topic ! - Pagina 4 3666156818_1_1_3
I like! cheers

Thnx! Ben er ook blij mee! Wink
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste aankoop topic ! - Pagina 4 Empty Re: Laatste aankoop topic !

Bericht  Plien84 do 9 dec 2010 - 6:03

Laatste aankoop topic ! - Pagina 4 DL865_79226_12044_41_5184

Laatste aankoop topic ! - Pagina 4 DL865_79230_50016_41_5181
Deze heb ik al, maar bevalt zo goed dat ik hem in de sale ook gno int zwart en grijs heb besteld.

Laatste aankoop topic ! - Pagina 4 DXL865_77734_07028_18_2169

Laatste aankoop topic ! - Pagina 4 96889_0307a1D

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste aankoop topic ! - Pagina 4 Empty Re: Laatste aankoop topic !

Bericht  Arwyn do 9 dec 2010 - 6:07

Bliss schreef:Ik heb deze laarzen van de week besteld bij Schuurman Schoenen, lekker warm voor in de winter!

Laatste aankoop topic ! - Pagina 4 Schoen

Oh, die wil ik! Heb al alle winkels in de buurt gebeld, maar ze hebben nergens mijn maat meer.. Snik!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste aankoop topic ! - Pagina 4 Empty Re: Laatste aankoop topic !

Bericht  Bliss do 9 dec 2010 - 6:09

Welke maat heb je dan? Kun je ze niet ook gewoon online bestellen?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste aankoop topic ! - Pagina 4 Empty Re: Laatste aankoop topic !

Bericht  Caresses do 9 dec 2010 - 6:10

yellow schreef:
Caresses schreef:Laatste aankoop topic ! - Pagina 4 1zzme8j

OOOOh die is zooo mooi! Was ie duur? Van welk merk is ie?
Hij is van WOW (o.a. te koop bij v&d) Hij is 40,- maar als je hem bestelt bij http://www.ellure.nl/default.asp?page=shopgids krijg je een kortingsbon van 12,50 die je hiervoor kan gebruiken en de verzendkosten zijn gratis smile.

Retouren kost wel geld maar als je hem van tevoren gaat passen bij de v&d dan weet je welke maat je nodig hebt.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste aankoop topic ! - Pagina 4 Empty Re: Laatste aankoop topic !

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 6:30

Laatste aankoop topic ! - Pagina 4 Kerstboom_nordmann_175

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste aankoop topic ! - Pagina 4 Empty Re: Laatste aankoop topic !

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 6:42

Bij de DA krijg je 40% korting op het hele L'Oreal assortiment. Ik heb dus meteen het volgende ingeslagen:

Laatste aankoop topic ! - Pagina 4 3600521627402_1_Loreal_Paris_True_Match_Blush_145_Rose_for_medium_skin_tones

Laatste aankoop topic ! - Pagina 4 New-volume-million-lashes-mascara-for-your-eyes-only

En verder nog twee cadeautjes voor een verlaat Sinterklaasfeestje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste aankoop topic ! - Pagina 4 Empty Re: Laatste aankoop topic !

Bericht  Arwyn do 9 dec 2010 - 7:06

Bliss: Ik heb maat 41, online is hij te bestellen tot maat 40, 41 is uitverkocht.. Sad Kan nog wel andere filialen bellen, maar ja, in die plaatsen kom ik nooit dus dat schiet niet op!
Ze lijken me echt heerlijk, dus als iemand ze in maat 41 ziet staan.. angel

Caresses: Ik ga gelijk even op die site kijken! Heb er 1 van en die bevalt me prima!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste aankoop topic ! - Pagina 4 Empty Re: Laatste aankoop topic !

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 7:07

Voor 4 euro heb ik 10 Kinderen en 10 Autoweek gekocht bij de Bibliotheek haha! Altijd leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste aankoop topic ! - Pagina 4 Empty Re: Laatste aankoop topic !

Bericht  Bliss do 9 dec 2010 - 7:31

Arwyn schreef:Bliss: Ik heb maat 41, online is hij te bestellen tot maat 40, 41 is uitverkocht.. Sad Kan nog wel andere filialen bellen, maar ja, in die plaatsen kom ik nooit dus dat schiet niet op!
Ze lijken me echt heerlijk, dus als iemand ze in maat 41 ziet staan.. angel

Caresses: Ik ga gelijk even op die site kijken! Heb er 1 van en die bevalt me prima!

Oh dat is jammer ja, ik heb maat 40 idd. Heb je al bij Van Woensel (of Avance heet dat trouwens tegenwoordig) gekeken? Daar hebben ze ze ook namelijk.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste aankoop topic ! - Pagina 4 Empty Re: Laatste aankoop topic !

Bericht  Arwyn do 9 dec 2010 - 7:44

Bliss schreef:
Arwyn schreef:Bliss: Ik heb maat 41, online is hij te bestellen tot maat 40, 41 is uitverkocht.. Sad Kan nog wel andere filialen bellen, maar ja, in die plaatsen kom ik nooit dus dat schiet niet op!
Ze lijken me echt heerlijk, dus als iemand ze in maat 41 ziet staan.. angel

Caresses: Ik ga gelijk even op die site kijken! Heb er 1 van en die bevalt me prima!

Oh dat is jammer ja, ik heb maat 40 idd. Heb je al bij Van Woensel (of Avance heet dat trouwens tegenwoordig) gekeken? Daar hebben ze ze ook namelijk.

Heb gelijk even gekeken, maar zie ze niet op de site staan..
Bij de sites waar ik ze verder gevonden heb, zijn ze helaas ook al uitverkocht in mijn maat.
Ohh, waarom heb ik nou toch niet mijn mama's kleine voetjes, haha. Zou zo veel makkelijker zijn! Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste aankoop topic ! - Pagina 4 Empty Re: Laatste aankoop topic !

Bericht  Joli86 do 9 dec 2010 - 10:29

Als laatste heb ik een tubetje koortslippencreme gekocht.... Het is er echt het weer voor... Ballen, zo'n dikke frotlip... Cry
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste aankoop topic ! - Pagina 4 Empty Re: Laatste aankoop topic !

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum