Laatste aankoop topic !
+40
yellow
claudiaveronique
Sugarfall
Zwerver
Lies
Shy
Gekke G
Dolphinne
Rosa
_Femme
VeryCherry
Caresses
Sylvana
Flippin' Bitch
Silver
Es
SnowWhite
Lotus
PieceOfCake
Tazz
Caroow
lente
Puk
Woezies
Roze Roos
GeKKiE
M_as
Sterre
studiebol
Lady4
Muppetje
Arwyn
Beachgirl
_Summer
_Lacey_
Jeanette
Tania
Diesel
Tsjip
Oasis
44 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Laatste aankoop topic !
Dat was zonet een jerrycan benzine.. Stond midden op de weg ineens stil, was vergeten te tanken. Echt heel erg stom, het is me ook nog nooit eerder overkomen! Gelukkig was er een collega bij me, die heeft me richting een parkeerplaats geduwd haha. Bij het tankstation, gelukkig vlakbij, bezine gehaald.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Lady4 schreef:Dat was zonet een jerrycan benzine.. Stond midden op de weg ineens stil, was vergeten te tanken. Echt heel erg stom, het is me ook nog nooit eerder overkomen! Gelukkig was er een collega bij me, die heeft me richting een parkeerplaats geduwd haha. Bij het tankstation, gelukkig vlakbij, bezine gehaald.
Ooh wat erg!
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Een fotoalbum en ook foto's besteld. (Vanmiddag ingeplakt als cadeautje voor mijn vriend).
Verder nog
Alleen ik twijfel of ik hem zal houden. Hij zit nu erg mooi maar heb gelezen dat de omvang snel uitrekt, en dat terwijl ik hem in de smalste omvang heb gekocht terwijl hij op z'n strakst zit, dus ben bang dat hij na een tijdje te wijd wordt, jammer
Verder nog
Alleen ik twijfel of ik hem zal houden. Hij zit nu erg mooi maar heb gelezen dat de omvang snel uitrekt, en dat terwijl ik hem in de smalste omvang heb gekocht terwijl hij op z'n strakst zit, dus ben bang dat hij na een tijdje te wijd wordt, jammer
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Caresses: Die bh heb ik ook, maar dan in het paars.
Heb hem inmiddels al een tijdje en draag hem bijna elke week, maar bij mij is die helemaal niet uitgerekt!
Heb hem inmiddels al een tijdje en draag hem bijna elke week, maar bij mij is die helemaal niet uitgerekt!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn laatste aankopen waren een nieuw zwart blazertje van de h&M en een nieuw vuilnisbakje voor in de badkamer en een nieuwe wcborstel
Gast- Gast
Ow fijn om te horen, misschien dan toch maar houden. En als hij toch uitrekt kan ik hem misschien weer strakker laten naaien.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Jeanette schreef:Jeugdsentiment!
Dvd van;
Oeh, die heb ik hier ook in de kast staan, mijn zoontje vind het geweldig
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ik heb bij de apotheek een gezichtsverzorgingslijn van Vichy gehaald, ik hoop dat het iets is
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Ik ben laatst zo goed geslaagd in een outletwinkeltje van pieces/villa. Ik had voor € 45 samen, een leuk zwart kanten uitgaansjurke, een blauwgrijsjurkje met driekwart pofmouwtjes, 2 zomerjurkes een donkerblauw met witte stippen en een witte strapless met bloemenprint. Een beige tuniekje, een shawl met fleurige bloemenprint en 2 haarbandjes. Was echt helemaal blij
Rosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10
Ik vergeet helemaal dat ik 5 boeken voor €2,50 bij de Kringloop heb gekocht Blij blij!
Gast- Gast
Mijn laatste aankopen waren gisteren.
Bij de action: rotan hart met lint om op te hangen, cakevorm van silicone, schaar, aansteker (voor kaarsen), gekleurd knutselpapier.
Bij de Plus: gewone boodschappen voor gister en vandaag. (oa een quiche, een stamppotje zuurkool, sterrenmix thee)
Bij de action: rotan hart met lint om op te hangen, cakevorm van silicone, schaar, aansteker (voor kaarsen), gekleurd knutselpapier.
Bij de Plus: gewone boodschappen voor gister en vandaag. (oa een quiche, een stamppotje zuurkool, sterrenmix thee)
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Ik heb als laatste een nieuwe winterjas, geurtje voor mijn lief, sjaal voor bij mijn jas gekocht!
Gekke G- Fluisteraar
- Aantal berichten : 17
Punten : 18
Registratiedatum : 07-12-10
Ik heb gisteren hele leuke sloffen gekocht, niet aangepast en thuis bleken ze echt ruk te zitten!
Dus die gaan door naar mijn nichtje!
Heb nog een spijkerrokje gekocht en 2 geurtjes voor mezelf!
Dus die gaan door naar mijn nichtje!
Heb nog een spijkerrokje gekocht en 2 geurtjes voor mezelf!
Woezies- Fluisteraar
- Aantal berichten : 162
Punten : 276
Registratiedatum : 26-11-10
Wat een geweeelllddige lakens Liva!
Ik heb als laatste uggs, 2 vesten, een jurkje en een ketting gekocht . Shopattack.
Ik heb als laatste uggs, 2 vesten, een jurkje en een ketting gekocht . Shopattack.
Gast- Gast
En de bodylotion. Hmm hij is zo lekker! Zag net de reclame, heel retro jaren 80 stijl, erg leuk.
Gast- Gast
DVD van Feyenoord voor mijn broer.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
De eetclub van Saskia Noort.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
@ Jen: Ah volgens mij heb ik ook collega's die vorig jaar dagen het huis niet meer uitkwamen vanwege The Killing. Nu ben ik wel nieuwsgierig, ik wil weer een leuke spannende serie!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Bourjois Blush
Syoss Heat-Protect Styling- Spray
2 minutes Intensive Repair Mask
( Syoss was 2 voor 6,00 euro )
Zwitsal bodylotion
( ruikt zooo lekker! )
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Primark aankopen
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Jen_ schreef:
Hoe ruikt deze? Fris, niet te zwaar? Zou je dat een beetje kunnen omschrijven?
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Ik geef geld uit als water. Gelukkig is het mijn spaargeld en geniet ik er ook nog een beetje van (voor iemand die al haar geld oppot, is dit al een hele stap)
Twee van dezen, die vanavond nog worden gebracht. Liggen al een week achter in de auto van mijn moeder
En onderstaande kleur voor mijn eetkamertafel! (Ik had eerst Gamma eigen merk en dat is niet te harden, dus nu 101 woonideeen van Praxis. Ik denk dat ik er nog wel even een beetje Gamma troep bij in mik, maar ehmz....)
En nu moet ik nog de muren van mijn woning... Onderstaande kleuren spreken mij het meeste aan, dus als jullie er één het mooiste van vinden... Spui het!
En na dit hoef ik alleen nog maar rolgordijnen, tegels voor de keuken en hanglampen voor boven de eethoek.... :joker:
Twee van dezen, die vanavond nog worden gebracht. Liggen al een week achter in de auto van mijn moeder
En onderstaande kleur voor mijn eetkamertafel! (Ik had eerst Gamma eigen merk en dat is niet te harden, dus nu 101 woonideeen van Praxis. Ik denk dat ik er nog wel even een beetje Gamma troep bij in mik, maar ehmz....)
En nu moet ik nog de muren van mijn woning... Onderstaande kleuren spreken mij het meeste aan, dus als jullie er één het mooiste van vinden... Spui het!
En na dit hoef ik alleen nog maar rolgordijnen, tegels voor de keuken en hanglampen voor boven de eethoek.... :joker:
Gast- Gast
Het truitje heb ik bij Zara gekocht. Heb hem ff opgezocht op de site, maar daar ziet ie er wat lomp uit. In het echt is het shirtje leuker!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Je laatste aankoop!
» Show je laatste aankoop!
» Jouw beste aankoop van de laatste tijd
» Positief topic: Wat is je laatste ontvangen compliment?
» Wat heb jij als laatste en op 1 na laatste gekocht?
» Show je laatste aankoop!
» Jouw beste aankoop van de laatste tijd
» Positief topic: Wat is je laatste ontvangen compliment?
» Wat heb jij als laatste en op 1 na laatste gekocht?
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: