Jouw beste aankoop van de laatste tijd
+3
mzcharlotte
Sjaantje
Arwyn
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Jouw beste aankoop van de laatste tijd
Wat is het en waarom?
Mijn beste aankoop zijn mijn hardloopschoenen, de Nike Lunarswift 2. Ik heb ruim een jaar last van knieblessures gehad, die telkens weer terugkwamen. Met deze nieuwe schoenen kan ik weer gewoon lekker 10km lopen zonder pijn. Ik heb recensies gelezen waarin mensen vertellen dat ze met deze schoenen geen last meer van blessures hadden, en bij mij is dat dus ook zo. Ben er heel blij mee! Had voorheen ook altijd Nike, maar deze zijn toch wel echt mijn nieuwe vrienden
Mijn beste aankoop zijn mijn hardloopschoenen, de Nike Lunarswift 2. Ik heb ruim een jaar last van knieblessures gehad, die telkens weer terugkwamen. Met deze nieuwe schoenen kan ik weer gewoon lekker 10km lopen zonder pijn. Ik heb recensies gelezen waarin mensen vertellen dat ze met deze schoenen geen last meer van blessures hadden, en bij mij is dat dus ook zo. Ben er heel blij mee! Had voorheen ook altijd Nike, maar deze zijn toch wel echt mijn nieuwe vrienden
Gast- Gast
Re: Jouw beste aankoop van de laatste tijd
Heb hem inmiddels alweer sinds februari, maar ben er nog steeds erg blij mee!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn vitrage en rolgordijnen.
Naast mijn auto het duurste wat ik ooit in mijn leven heb gekocht.
Naast mijn auto het duurste wat ik ooit in mijn leven heb gekocht.
Gast- Gast
Mijn kast
Laatst aangepast door Smikkell op zo 5 jun 2011 - 0:53; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Mijn nieuwe vriendje:
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
ABE, jouw huis heeft wel echt een totale metamorfose gehad, he
Gast- Gast
Smikkell schreef:ABE, jouw huis heeft wel echt een totale metamorfose gehad, he
Klopt eigenlijk best wel. Maar ik ben nog helemaal niet klaar. Woonkamer en hal zijn zo goed als klaar. Hier en daar moeten nog wat dingen worden vervangen, opgehangen, verplaatst e.d. Maar nu moeten mijn slaapkamer en badkamer nog. Maar ik voel me al meer dan thuis. Dit is mijn ding, mijn huis.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Smikkell schreef:ABE, jouw huis heeft wel echt een totale metamorfose gehad, he
Klopt eigenlijk best wel. Maar ik ben nog helemaal niet klaar. Woonkamer en hal zijn zo goed als klaar. Hier en daar moeten nog wat dingen worden vervangen, opgehangen, verplaatst e.d. Maar nu moeten mijn slaapkamer en badkamer nog. Maar ik voel me al meer dan thuis. Dit is mijn ding, mijn huis.
Gast- Gast
120 euro. Maar er is ook nog een versie van vorig jaar, die waren 100 euro (maar alleen nog in maatje 36 in die winkel, dus daar gingen mijn voeten niet in ).Purple schreef:Bobbie, hoe duur waren ze als ik vragen mag?
Gast- Gast
Bobbie schreef:120 euro. Maar er is ook nog een versie van vorig jaar, die waren 100 euro (maar alleen nog in maatje 36 in die winkel, dus daar gingen mijn voeten niet in ).Purple schreef:Bobbie, hoe duur waren ze als ik vragen mag?
En ze zijn nog mooi ook! Leuk in het zwart. Vind hardloopschoenen altijd zo lelijk. 120 euro is wel een normale prijs voor hardloopschoenen. Ik zal deze onthouden als ik weer nieuwe moet, hoewel ik gelukkig nooit last heb van blessure's.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Mijn nieuwe vriendje:
Die camera heb ik ook, fijn is 'ie he?
Gast- Gast
Mijn trouwjurk
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Toch echt wel heel blij met deze telefoon. Het was een dure aanschaf, maar het is het geld zeker waard!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Mijn Macbook Pro, heb 'm meteen gekocht toen ik een financiële meevaller kreeg en nog geen seconde spijt van gehad
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Dat is tot nu toe toch echt mijn digitale camera!
Hij maakt superfoto's en de batterij gaat ook echt enorm lang mee! (ruim 800 foto's/filmpjes op 1 accu en daarbij heb ik m ook in de bergen gebruikt)
Hij maakt superfoto's en de batterij gaat ook echt enorm lang mee! (ruim 800 foto's/filmpjes op 1 accu en daarbij heb ik m ook in de bergen gebruikt)
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Jaaaah! Ik heb z'n grote broer ook al (de SX20) maar deze wilde ik al 11 hele maanden lang voor in mijn tas. Steeds was er een reden om het 'toch nog maar even niet' te doen maar nu ie bij Dixons in de aanbieding was en ik er toevallig tegenaan liep, kon ik hem niet meer laten liggen. Me loves Canon!Jen_ schreef:Sjaantje schreef:Mijn nieuwe vriendje:
Die camera heb ik ook, fijn is 'ie he?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Met alle bijbehorende troepjes die er in staan. Hij staat op z'n zij en wordt gebruikt als tv kast. Ideaal.
Samen met een ronde eethoek.
en stoeltjes.
De eettafel en stoeltjes heb ik tweedehands gekocht en zelfs geschuurd en wit geschilderd.
Gast- Gast
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn wasmachine!
Heb er al drie wasjes in gedraaid. En zo fijn dat ie in de kast kan staan, keurig weggewerkt!
Heb er al drie wasjes in gedraaid. En zo fijn dat ie in de kast kan staan, keurig weggewerkt!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Jouw beste aankoop?
» Beste aankoop!
» Beste aankoop van het jaar!
» Jouw laatste e-mail?
» Laatste aankoop topic !
» Beste aankoop!
» Beste aankoop van het jaar!
» Jouw laatste e-mail?
» Laatste aankoop topic !
Pagina 1 van 1