Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jouw beste aankoop van de laatste tijd

+3
mzcharlotte
Sjaantje
Arwyn
7 plaatsers

Ga naar beneden

Jouw beste aankoop van de laatste tijd Empty Jouw beste aankoop van de laatste tijd

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 0:43

Wat is het en waarom?
Mijn beste aankoop zijn mijn hardloopschoenen, de Nike Lunarswift 2. Ik heb ruim een jaar last van knieblessures gehad, die telkens weer terugkwamen. Met deze nieuwe schoenen kan ik weer gewoon lekker 10km lopen zonder pijn. Ik heb recensies gelezen waarin mensen vertellen dat ze met deze schoenen geen last meer van blessures hadden, en bij mij is dat dus ook zo. Ben er heel blij mee! Had voorheen ook altijd Nike, maar deze zijn toch wel echt mijn nieuwe vrienden smile
Jouw beste aankoop van de laatste tijd Images?q=tbn:ANd9GcTZj1VuWBUXrzrNIK3762MjAtk5zglNPhqfc7EPsdNlMtyXpg8MoA

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw beste aankoop van de laatste tijd Empty Re: Jouw beste aankoop van de laatste tijd

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 0:45

Nu ik eraan gewend ben toch zeker wel:


Jouw beste aankoop van de laatste tijd Macbook-air

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw beste aankoop van de laatste tijd Empty Re: Jouw beste aankoop van de laatste tijd

Bericht  Arwyn zo 5 jun 2011 - 0:47

Jouw beste aankoop van de laatste tijd SONY%20VAIO%20VPCEB4M1EWI-500x500

Heb hem inmiddels alweer sinds februari, maar ben er nog steeds erg blij mee!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw beste aankoop van de laatste tijd Empty Re: Jouw beste aankoop van de laatste tijd

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 0:47

Mijn vitrage en rolgordijnen.

Jouw beste aankoop van de laatste tijd 007-3

Naast mijn auto het duurste wat ik ooit in mijn leven heb gekocht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw beste aankoop van de laatste tijd Empty Re: Jouw beste aankoop van de laatste tijd

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 0:48

Mijn kast Very Happy
Jouw beste aankoop van de laatste tijd Edland+4


Laatst aangepast door Smikkell op zo 5 jun 2011 - 0:53; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw beste aankoop van de laatste tijd Empty Re: Jouw beste aankoop van de laatste tijd

Bericht  Sjaantje zo 5 jun 2011 - 0:48

Mijn nieuwe vriendje:

Jouw beste aankoop van de laatste tijd Canon-powershot-sx210-is-test
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw beste aankoop van de laatste tijd Empty Re: Jouw beste aankoop van de laatste tijd

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 0:49

ABE, jouw huis heeft wel echt een totale metamorfose gehad, he Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw beste aankoop van de laatste tijd Empty Re: Jouw beste aankoop van de laatste tijd

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 0:49

Sjaantje schreef:Mijn nieuwe vriendje:

Jouw beste aankoop van de laatste tijd Canon-powershot-sx210-is-test
Sexy Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw beste aankoop van de laatste tijd Empty Re: Jouw beste aankoop van de laatste tijd

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 0:50

Bobbie, hoe duur waren ze als ik vragen mag?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw beste aankoop van de laatste tijd Empty Re: Jouw beste aankoop van de laatste tijd

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 0:53

Smikkell schreef:ABE, jouw huis heeft wel echt een totale metamorfose gehad, he Very Happy

Klopt eigenlijk best wel. Maar ik ben nog helemaal niet klaar. smile Woonkamer en hal zijn zo goed als klaar. Hier en daar moeten nog wat dingen worden vervangen, opgehangen, verplaatst e.d. Maar nu moeten mijn slaapkamer en badkamer nog. Maar ik voel me al meer dan thuis. Dit is mijn ding, mijn huis. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw beste aankoop van de laatste tijd Empty Re: Jouw beste aankoop van de laatste tijd

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 0:54

Angel Blue Eyes schreef:
Smikkell schreef:ABE, jouw huis heeft wel echt een totale metamorfose gehad, he Very Happy

Klopt eigenlijk best wel. Maar ik ben nog helemaal niet klaar. Jouw beste aankoop van de laatste tijd 561177 Woonkamer en hal zijn zo goed als klaar. Hier en daar moeten nog wat dingen worden vervangen, opgehangen, verplaatst e.d. Maar nu moeten mijn slaapkamer en badkamer nog. Maar ik voel me al meer dan thuis. Dit is mijn ding, mijn huis. Very Happy
Very Happy I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw beste aankoop van de laatste tijd Empty Re: Jouw beste aankoop van de laatste tijd

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 0:54

Purple schreef:Bobbie, hoe duur waren ze als ik vragen mag?
120 euro. Maar er is ook nog een versie van vorig jaar, die waren 100 euro (maar alleen nog in maatje 36 in die winkel, dus daar gingen mijn voeten niet in Wink).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw beste aankoop van de laatste tijd Empty Re: Jouw beste aankoop van de laatste tijd

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 1:26

Bobbie schreef:
Purple schreef:Bobbie, hoe duur waren ze als ik vragen mag?
120 euro. Maar er is ook nog een versie van vorig jaar, die waren 100 euro (maar alleen nog in maatje 36 in die winkel, dus daar gingen mijn voeten niet in Wink).

En ze zijn nog mooi ook! Leuk in het zwart. Vind hardloopschoenen altijd zo lelijk. 120 euro is wel een normale prijs voor hardloopschoenen. Ik zal deze onthouden als ik weer nieuwe moet, hoewel ik gelukkig nooit last heb van blessure's.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw beste aankoop van de laatste tijd Empty Re: Jouw beste aankoop van de laatste tijd

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 1:26

Sjaantje schreef:Mijn nieuwe vriendje:

Die camera heb ik ook, fijn is 'ie he?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw beste aankoop van de laatste tijd Empty Re: Jouw beste aankoop van de laatste tijd

Bericht  mzcharlotte zo 5 jun 2011 - 1:27

Mijn trouwjurk I love you
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw beste aankoop van de laatste tijd Empty Re: Jouw beste aankoop van de laatste tijd

Bericht  Cheesegirl zo 5 jun 2011 - 1:31

Jouw beste aankoop van de laatste tijd Samsung_galaxy_s1

Toch echt wel heel blij met deze telefoon. Het was een dure aanschaf, maar het is het geld zeker waard! Very Happy
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw beste aankoop van de laatste tijd Empty Re: Jouw beste aankoop van de laatste tijd

Bericht  Tyrael zo 5 jun 2011 - 3:02

Mijn Macbook Pro, heb 'm meteen gekocht toen ik een financiële meevaller kreeg en nog geen seconde spijt van gehad Very Happy
Tyrael
Tyrael
Prater
Prater

Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw beste aankoop van de laatste tijd Empty Re: Jouw beste aankoop van de laatste tijd

Bericht  Middleme zo 5 jun 2011 - 3:30

Dat is tot nu toe toch echt mijn digitale camera!

Jouw beste aankoop van de laatste tijd Casio_h15_470

Hij maakt superfoto's en de batterij gaat ook echt enorm lang mee! (ruim 800 foto's/filmpjes op 1 accu en daarbij heb ik m ook in de bergen gebruikt)
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw beste aankoop van de laatste tijd Empty Re: Jouw beste aankoop van de laatste tijd

Bericht  Sjaantje zo 5 jun 2011 - 3:36

Jen_ schreef:
Sjaantje schreef:Mijn nieuwe vriendje:

Die camera heb ik ook, fijn is 'ie he?
Jaaaah! Ik heb z'n grote broer ook al (de SX20) maar deze wilde ik al 11 hele maanden lang voor in mijn tas. Steeds was er een reden om het 'toch nog maar even niet' te doen maar nu ie bij Dixons in de aanbieding was en ik er toevallig tegenaan liep, kon ik hem niet meer laten liggen. Me loves Canon!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw beste aankoop van de laatste tijd Empty Re: Jouw beste aankoop van de laatste tijd

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 3:48

Jouw beste aankoop van de laatste tijd Br802623-02qlv01

Ik loooove mijn jas Very Happy .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw beste aankoop van de laatste tijd Empty Re: Jouw beste aankoop van de laatste tijd

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 3:55

Jouw beste aankoop van de laatste tijd Expedit-boekenkast-wit__0092712_PE229410_S4
Met alle bijbehorende troepjes die er in staan. Hij staat op z'n zij en wordt gebruikt als tv kast. Ideaal.

Samen met een ronde eethoek.
Jouw beste aankoop van de laatste tijd Brocante-keuken-tafel-uit-grootmoederstijd-VERKOCHT-10979142

en stoeltjes.
Jouw beste aankoop van de laatste tijd Jokkmokk-tafel-en--stoelen-antiekbeits__41352_PE135783_S4

De eettafel en stoeltjes heb ik tweedehands gekocht en zelfs geschuurd en wit geschilderd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw beste aankoop van de laatste tijd Empty Re: Jouw beste aankoop van de laatste tijd

Bericht  Bliss zo 5 jun 2011 - 4:02

Mijn huis! smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw beste aankoop van de laatste tijd Empty Re: Jouw beste aankoop van de laatste tijd

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 4:05

Mijn wasmachine!

Heb er al drie wasjes in gedraaid. En zo fijn dat ie in de kast kan staan, keurig weggewerkt!

Jouw beste aankoop van de laatste tijd B030b003

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw beste aankoop van de laatste tijd Empty Re: Jouw beste aankoop van de laatste tijd

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum