Vrijdagavond plannen
+9
Arwyn
Zininzon
ExpressoB
Xanna
Lynn_
Julia
girli
me-girl
dolfijntje24
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Vrijdagavond plannen
Storm schreef:Ik ook niet, mijn vriend kijkt 'm nu maar ik vind er echt niks aan.ExpressoB schreef:film kijken dus op rtl5 maar ik vind 'm niet zo boeiend
kijk 'm deels wel mee kan vele malen erger met zijn film keuze haha
heb wel zin om iets te doen maar wat...maja word 'm toch niet meer vanavond
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ons dochtertje is 1 nachtje uit logeren bij opa en oma. Hebben we lekker alle tijd voor elkaar. Dat hebben we de afgelopen tijd een beetje moeten missen omdat mijn man het erg druk heeft met zijn werk. Gezellig filmpje kijken en wat lekkers erbij
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik ben net terug van een avondje Ikea We hebben een hele mooie garderobekast gekocht, maar wat een gesjouw naar huis zeg Gelukkig staat alles nu binnen en kunnen we de aanhangwagen morgen terugbrengen. Mijn vriend is gelijk begonnen met in elkaar zetten, maar ik ga nog lekker even laptoppen met een kopje thee en dan naar bed
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben net thuis van een etentje met drie vriendinnen, in de stad. Hang nu lekker op de bank. Ben gisteravond tijdens een paar rondjes schaatsen in het T.hialf twee keer hard op mijn achterhoofd gevallen en heb daar last van. Hoofdpijn en af en toe wat misselijk. Even een beetje rustig aan kan geen kwaad dus.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: