Dagcafé 2011
+26
Try
Blond
Zwerver
Phileine
_Lacey_
Lavendel
Roze Roos
Zininzon
Qiara
Xanna
Lejow
Jordana
Snoes
Merai
Pannetoet
Oasis
Lotus
aniet
Lynn_
Serena
RYW
Suus
Tullow
Chocolate Cookie
Burn
VeryCherry
30 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2011
Geniale reactie..Qiara schreef:Merai schreef:Qiara schreef:
Lijkt mij ook leuk jou nog een keer te zien!
Die van mij is dan vast eerder Maar bij deze ben je uitgenodigd hoor!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik vind het wel stoer dat je later op een meeting binnenkomt waar ook al wat gedronken is.Merai schreef:Haha ja jullie ijs was al gebroken
Ja, herhaling gaat er sowieso komen. Kunnen we er geen themafeest van maken
Soort klein carnaval, das ook leuk voor Toet!!
Haha ja vond ik achteraf eigenlijk ook best stoer van mezelf Maar ik vond het wel geslaagd! En klein carnaval vind ik altijd goed Maar dan gaan we gewoon naar Den Bosch, dat snap jij ook wel
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Je bent erg veel met je werk en je baas bezig. Niet zo gek dat je er over droomt. Wel een vreemde, enge, vage droom. Ik snap dat je daar niet op zit te wachten. Kun je niet ergens anders aan denken? Ik kan op die manier mijn dromen wel een beetje sturen.Alex167 schreef:Smik, ik vind het ook erg bizar. Durf niet te gaan slapen, straks gaat mn droom verder waar 'ie gebleven was.
Ja ik blijf hier nog even hangen, dan droom ik hopelijk over allemaal lieve meiden reva was afgelopen week al voorbij gekomen, jij mag ook wel eens
Gast- Gast
Yeaaaah!Alex167 schreef:Smikkell schreef:Je bent erg veel met je werk en je baas bezig. Niet zo gek dat je er over droomt. Wel een vreemde, enge, vage droom. Ik snap dat je daar niet op zit te wachten. Kun je niet ergens anders aan denken? Ik kan op die manier mijn dromen wel een beetje sturen.Alex167 schreef:Smik, ik vind het ook erg bizar. Durf niet te gaan slapen, straks gaat mn droom verder waar 'ie gebleven was.
Ja ik blijf hier nog even hangen, dan droom ik hopelijk over allemaal lieve meiden reva was afgelopen week al voorbij gekomen, jij mag ook wel eens
Ja, over Reva dromen is nice
Gast- Gast
Ik baal nog steeds dat ik DB heb overgeslagen dit jaar.Merai schreef:Smikkell schreef:Ik vind het wel stoer dat je later op een meeting binnenkomt waar ook al wat gedronken is.Merai schreef:Haha ja jullie ijs was al gebroken
Haha ja vond ik achteraf eigenlijk ook best stoer van mezelf Maar ik vond het wel geslaagd! En klein carnaval vind ik altijd goed Maar dan gaan we gewoon naar Den Bosch, dat snap jij ook wel
Gast- Gast
Reva zag eruit als een Tokkie en ze negeerde me, dus zo nice was het niet
Is het zo langzamerhand geen tijd voor het nachtcafe??
Is het zo langzamerhand geen tijd voor het nachtcafe??
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik baal nog steeds dat ik DB heb overgeslagen dit jaar.Merai schreef:Smikkell schreef:Ik vind het wel stoer dat je later op een meeting binnenkomt waar ook al wat gedronken is.Merai schreef:Haha ja jullie ijs was al gebroken
Volgend jaar sleep ik je er gewoon mee naartoe
Merai- Ratel
Cool..Merai schreef:
Maar ik geloof dat ik geheel vrijwillig ook wel ga :p
Gast- Gast
Smikkell schreef:Cool..Merai schreef:
Maar ik geloof dat ik geheel vrijwillig ook wel ga :p
Ik ben ook goed in vrijwillig slepen..
Merai- Ratel
Halllooooooo
Vandaag was weer weegmoment. Ik ben helaas 0,1 aangekomen. Maar goed dat is eigenlijk niks he omdat je zo kan verschillen per week. Maar goed we gaan er weer voor Nieuwe week, nieuwe kansen
Vandaag was weer weegmoment. Ik ben helaas 0,1 aangekomen. Maar goed dat is eigenlijk niks he omdat je zo kan verschillen per week. Maar goed we gaan er weer voor Nieuwe week, nieuwe kansen
Gast- Gast
Goedemorgen!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Aah theedoosje, das toch niks joh! Dan zou ik het er gewoon op houden dat je gelijk bent gebleven. Hoeveel ben je al afgevallen in totaal en hoeveel tijd?
Ik heb geen weegschaal en soms baal ik daarvan maar meestal niet
Ik heb geen weegschaal en soms baal ik daarvan maar meestal niet
Gast- Gast
*hallo*
Ik probeer te studeren, maar ondertussen heb ik de halve uitgaan & vrije tijd pijler al gevuld. Zegt wel weer genoeg haha
Ik probeer te studeren, maar ondertussen heb ik de halve uitgaan & vrije tijd pijler al gevuld. Zegt wel weer genoeg haha
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ik ben nu 2,9 kilo kwijt in 5 weken Maar ik vond 3kg mooier staan op mijn lijst haha. Dus daar gaan we weer hard voor aan het werk
Gast- Gast
Theedoosje, wat goed!!
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Hoi RR!
Hey TD! Jammer dat je iets bent aangekomen (al vind ik 0,1 kilo niks)! Nu weer er tegenaan deze week!
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=5269
Hey TD! Jammer dat je iets bent aangekomen (al vind ik 0,1 kilo niks)! Nu weer er tegenaan deze week!
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=5269
Gast- Gast
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: