Dagcafé 2011
+26
Try
Blond
Zwerver
Phileine
_Lacey_
Lavendel
Roze Roos
Zininzon
Qiara
Xanna
Lejow
Jordana
Snoes
Merai
Pannetoet
Oasis
Lotus
aniet
Lynn_
Serena
RYW
Suus
Tullow
Chocolate Cookie
Burn
VeryCherry
30 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé 2011
ABE schreef:Alex167 schreef:Balen dat je moet werken vandaag, ABE. Zal ik je anders even bellen bij Z.? Doe ik net of ik geinteresseerd ben in het product
Haha, kun je doen. Maar dan krijg je mij niet aan de lijn. Ik doe de administratie en verkoop niet. Dus als je vraagt of Z. geschikt is voor jou, denk het niet.
Ooh jammer. Dan ben ik niet geinteresseerd
Donnaa, je vriendin die 38 weken zwanger was en nog in haar gewone broeken paste?
Gast- Gast
Sannie89 schreef:Hahaha.. ben je dr nog steeds aan bezig lejow;) wanneer moeten ze af zijn?
Ja joh pffff
Volgend weekend! Dus ik heb nog even.
Maak nu de bovenkantjes en volgende week zaterdag ochtend staan er 50 cakejes in de oven
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Jaaaa, zij hahaAlex167 schreef:
Donnaa, je vriendin die 38 weken zwanger was en nog in haar gewone broeken paste?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Jaaaa, zij hahaAlex167 schreef:
Coooool! Hoe heet haar dochtertje? En is het een klein/middel/groot kindje?
Gast- Gast
Alex167 schreef:_Donnaa schreef:Jaaaa, zij hahaAlex167 schreef:
Leuk Leuk!
Nog meer baaaaaaaaaby's! Een moeder uit mijn klas is vannacht bevallen!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Wat leuk Donnaa!!
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Huh? Hoe doe je dat?! Ik kreeg ze met 14 weken niet meer dicht..._Donnaa schreef:Jaaaa, zij hahaAlex167 schreef:
Gast- Gast
Lejow schreef:Sannie89 schreef:Hahaha.. ben je dr nog steeds aan bezig lejow;) wanneer moeten ze af zijn?
Ja joh pffff
Volgend weekend! Dus ik heb nog even.
Maak nu de bovenkantjes en volgende week zaterdag ochtend staan er 50 cakejes in de oven
lekker...! sorry voor de late reactie, was spullen aan t pakken en me omkleden. werken in een jurkje werkt niet echt;)
Weet alleen echt niet wat ik aan moet.. ik alles voel ik me dik... (behalve dat jurkje hahaha) zucht
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Huh? Hoe doe je dat?! Ik kreeg ze met 14 weken niet meer dicht..._Donnaa schreef:Jaaaa, zij hahaAlex167 schreef:
Lage broeken, hoge buik en geluk hebben haha. Daar hadden we het gisteren in het dagcafé ook over :-).
Lynn_- Kletskop
Aha. Mijn buik zit echt van voren. En gewoon in het midden denk ik, niet heel hoog of laag.Lynn_ schreef:Beauty Addict schreef:Huh? Hoe doe je dat?! Ik kreeg ze met 14 weken niet meer dicht..._Donnaa schreef:Jaaaa, zij hahaAlex167 schreef:
Lage broeken, hoge buik en geluk hebben haha. Daar hadden we het gisteren in het dagcafé ook over :-).
Maar zelfs mijn lage broeken/ rokjes krijg ik niet meer aan
Gast- Gast
Ze heet hetzelfde als Marin, alleen dan met een f ipv ph en een a opt eind, lekker cryptisch heAlex167 schreef:_Donnaa schreef:Jaaaa, zij hahaAlex167 schreef:
En ze is aan de kleine kant, maar alles is goed verder
Gast- Gast
Ik vind dat een mooie naam!
Lynn_- Kletskop
Mooie naam! Ik snap hem hoor Donnaa, als de hoofdstad van. Dat is ook de tweede naam van A., alleen dat is dan wel weer met ph
Gast- Gast
Hoi Anousch, hoe gaat het met je?
Lynn_- Kletskop
Ik had net post
Van een kinderopvang, ze gaan niet verder met me in de procedure omdat ik niet genoeg werkervaring heb.
Fijnfijn.
Wat een heerlijk weer trouwens he ?
Van een kinderopvang, ze gaan niet verder met me in de procedure omdat ik niet genoeg werkervaring heb.
Fijnfijn.
Wat een heerlijk weer trouwens he ?
Gast- Gast
Lynn_ schreef:Hoi Anousch, hoe gaat het met je?
Haai!
Jawel goed en met jou??
Gast- Gast
Prima :-). Ik zit lekker in de veranda in het zonnetje. Het is hier gewoon heet!
Lynn_- Kletskop
Balen Anousch!
BA, had je mijn pm nog gezien? Ik ben benieuwd of je het acceptabel vindt
Gast- Gast
Je hebt PM. Pfft, vind zoiets altijd zoooo moeilijkAlex167 schreef:Balen Anousch!
Gast- Gast
Hee, jullie maken mij nieuwsgierig!
Lynn_- Kletskop
Niks bijzonders joh, gewoon partnerruil voor een paar dagenLynn_ schreef:Hee, jullie maken mij nieuwsgierig!
Gast- Gast
Oooooh, ik dacht iets bijzonders joh!
Lynn_- Kletskop
Alex167 schreef:Mooie naam! Ik snap hem hoor Donnaa, als de hoofdstad van. Dat is ook de tweede naam van A., alleen dat is dan wel weer met ph
Ik vind dat ook een mooie naam! En de naam in combinatie met de roepnaam van jouw dochtertje vind ik ook erg mooi.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Dat is wel een goed idee! Ooit...Tullow schreef:Goedemorgen! Ik ben ook weer van de partij!
Een meeting lijkt mij ook erg leuk, alleen wel eng idd... Ik woon ook in het hoge noorden, dus Suus en ik kunnen desnoods samen gaan, om het minder eng te maken
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: