Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kan ik mijn laptop opladen in het vliegtuig

Ga naar beneden

Kan ik mijn laptop opladen in het vliegtuig Empty Kan ik mijn laptop opladen in het vliegtuig

Bericht  Mari do 10 maa 2011 - 23:04

Morgen vlieg ik naar Miami, omdat dit voor het werk is hebben we de luxe dat we business class vliegen.
Aangezien mijn protemonnee dit privé nooit toelaat heb ik dus geen idee hoe en wat.

Nu staat op internet dat onze stoelen beschikken over AC power, weet iemand of ik daar gewoon mijn lader van de laptop kan inpluggen of moet ik daar een verloopje voor aanschaffen.

Dit staat er op de website van British Airways:
a universal outlet to plug in computer or electronic devices

Heeft iemand een idee of ik heel de weg gooische vrouwen kan kijken?

Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ik mijn laptop opladen in het vliegtuig Empty Re: Kan ik mijn laptop opladen in het vliegtuig

Bericht  Gast do 10 maa 2011 - 23:14

Mari schreef:Morgen vlieg ik naar Miami, omdat dit voor het werk is hebben we de luxe dat we business class vliegen.
Aangezien mijn protemonnee dit privé nooit toelaat heb ik dus geen idee hoe en wat.

Nu staat op internet dat onze stoelen beschikken over AC power, weet iemand of ik daar gewoon mijn lader van de laptop kan inpluggen of moet ik daar een verloopje voor aanschaffen.

Nouja, dat lijkt me wel duidelijk toch Wink

Gast
Gast

Kan ik mijn laptop opladen in het vliegtuig Empty Re: Kan ik mijn laptop opladen in het vliegtuig

Bericht  Mari do 10 maa 2011 - 23:19

_Donnaa schreef:
Mari schreef:Morgen vlieg ik naar Miami, omdat dit voor het werk is hebben we de luxe dat we business class vliegen.

Nouja, dat lijkt me wel duidelijk toch Wink

Haha, ja maar heb ik dan zelf geen verloopje nodig, want het is 110 volt
Mari
Mari
Prater
Prater

Bericht  Gast do 10 maa 2011 - 23:20

Als dat zo is dan is het niet universal Wink

Waarschijnlijk is het een soort stekkerdoos achtig iets met verschillende ingangen, om het zo maar te zeggen.. Anders zou het niet universal zijn..

Gast
Gast

Bericht  Gast do 10 maa 2011 - 23:22

Kijk even op de lader van je laptop. Vaak staat daar wel op welk voltage het allemaal aankan (meestal 110 tot 240 ofzo).
Overigens had ik in het vliegtuig naar Sydney (Emirates) in de EC ook gewoon een stopcontact zitten, waardoor ik lekker mijn iPhone op kon laden toch naar filmpjes kon kijken. Daar had ik ook geen verloopstekkertje voor nodig!

Gast
Gast

Bericht  Mari do 10 maa 2011 - 23:26

wolletjes schreef:Kijk even op de lader van je laptop. Vaak staat daar wel op welk voltage het allemaal aankan (meestal 110 tot 240 ofzo).
Overigens had ik in het vliegtuig naar Sydney (Emirates) in de EC ook gewoon een stopcontact zitten, waardoor ik lekker mijn iPhone op kon laden toch naar filmpjes kon kijken. Daar had ik ook geen verloopstekkertje voor nodig!

OW super handig, dan kan ik lekker kijken wat ik wil.
In EC zit het niet, mijn vriend mag mee, en die vliegt EC, ik voel me zooooo schuldig, maar moest hem prive bijboeken (4 maanden nadat we voor het werk geboekt hadden) en ik kan dat echt niet betalen. Naja toch best een leuk verjaardag cadeau, hij mag op het strand liggen, samen met de man van mijn collega en wij moeten de beurs doen.
Dan kan ik wel de laptop opladen en hem naar mijn vriend brengen, heeft hij er ook wat aan. Very Happy
Mari
Mari
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 0:43

Haha ja dat kan wel!
Maar, misschien heb je mazzel en kunnen jullie partners geupgrade worden. Misschien tegelijk inchecken op het vliegveld? Heb je meer kans iig!

Veel plezier!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 16:37

Ik wilde je heel veel plezier wensen in Miami! Zet je foto's op je FB/Hyves? smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: