Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe hoog is jullie gas/elektra rekening?

+17
SoCali
Winegum
TukTuk
Shisha
Lindsya
Flip Fluitketel
Lejow
sonly
Zora
Primrose
Phileine
blondje1313
Sarah1985
Mari
Pien
kimz
Atelier Madame
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe hoog is jullie gas/elektra rekening? - Pagina 2 Empty Re: Hoe hoog is jullie gas/elektra rekening?

Bericht  Lejow za 12 maa 2011 - 2:31

Flip Fluitketel schreef:Wij betalen 93 euro per maand. We hebben een rijtjeshuis 130m, 3slaapkamers, grote zolder, open trappen. Wij zijn wel omhoog gegaan qua maandbedrag verleden jaar, de vorige bewoner woonde hier alleen.

Hier uit zou ik moeten aannemen dat wij dus heel veel overhouden haha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hoog is jullie gas/elektra rekening? - Pagina 2 Empty Re: Hoe hoog is jullie gas/elektra rekening?

Bericht  TukTuk za 12 maa 2011 - 3:10

Lejow schreef:
Flip Fluitketel schreef:Wij betalen 93 euro per maand. We hebben een rijtjeshuis 130m, 3slaapkamers, grote zolder, open trappen. Wij zijn wel omhoog gegaan qua maandbedrag verleden jaar, de vorige bewoner woonde hier alleen.

Hier uit zou ik moeten aannemen dat wij dus heel veel overhouden haha

Nou zegt niks hoor, wij betalen nu 121, rijtjes woning ook, slecht geisoleerd alleen, ook 3 slaapkamers, geen zolder, en volgens de verbruiksmanager van essent zouden we eigenlijk op 152 moeten zitten..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hoog is jullie gas/elektra rekening? - Pagina 2 Empty Re: Hoe hoog is jullie gas/elektra rekening?

Bericht  Winegum zo 13 maa 2011 - 22:04

Wij betalen nu iets van 60/70 euro voor gas en elektra. Wij hadden hem vorig jaar op 125 staan, beter te veel dan te weinig. Maar we kregen wel 900 euro terug als ik het goed heb. We konden hem op ongeveer 40 zetten volgens hun berekening, maar dat vond ik toch wel erg riskant.

Wij hebben een appartement van 65m2. De verwarming staat hier regelmatig aan en ook altijd over de 20 graden als we thuis zijn. Moet wel zeggen dat de warmte altijd goed blijft hangen als je eenmaal stookt.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hoog is jullie gas/elektra rekening? - Pagina 2 Empty Re: Hoe hoog is jullie gas/elektra rekening?

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 23:13

Wij betalen 109 euro per maand en krijgen bijna elk jaar iets terug. Niet veel hoor maar we hoeven ook niet te betalen dus voor ons is dit prima.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hoog is jullie gas/elektra rekening? - Pagina 2 Empty Re: Hoe hoog is jullie gas/elektra rekening?

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 3:31

Wij betalen 200 per maand smile zijn sinds augustus vorig jaar 50 euro omhoog gegaan gezien we toen een klein beetje bij moesten betalen. En dit jaar dan dus niet als het goed is Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hoog is jullie gas/elektra rekening? - Pagina 2 Empty Re: Hoe hoog is jullie gas/elektra rekening?

Bericht  SoCali ma 14 maa 2011 - 10:52

Ik woon alleen in een app van ongeveer 70 m2
Als ik weg ben staat de verwarming op 16,5 en als ik het 's avonds koud heb op 20,5

Overdag als ik thuis ben ligt het aan het weer, als de zon schijnt dan schijnt ie namelijk lekker hier de woonkamer in en heb ik dat niet nodig.

Ik betaal nu 142 per maand, zal wel te veel zijn maar ja, mis het nu niet echt en vind het dan wel fijn als ik later in het jaar wat terug zou krijgen.
SoCali
SoCali
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hoog is jullie gas/elektra rekening? - Pagina 2 Empty Re: Hoe hoog is jullie gas/elektra rekening?

Bericht  Makamba ma 14 maa 2011 - 21:03

€80 euro per maand. Appartement is 60m2. De rest zit bij de huurprijs inbegrepen.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hoog is jullie gas/elektra rekening? - Pagina 2 Empty Re: Hoe hoog is jullie gas/elektra rekening?

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 21:50

Wij betalen sinds de vorige afrekening 130 euro per maand. We wonen in een tussenwoning van 120 m2, maar daar verwarmen we meestal maar 45m2 van. Toen we hier net kwamen wonen, stond het bedrag op 250 euro :shock: , de vorige bewoners hadden de verwarming de hele dag in het hele huis op 25 graden staan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hoog is jullie gas/elektra rekening? - Pagina 2 Empty Re: Hoe hoog is jullie gas/elektra rekening?

Bericht  M@niek di 15 maa 2011 - 8:14

Wij hebben een hoekwoning, betalen 100 euro p.m. Ik moest 10 euro terug betalen dit jaar :o
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hoog is jullie gas/elektra rekening? - Pagina 2 Empty Re: Hoe hoog is jullie gas/elektra rekening?

Bericht  Bruintje Beer di 15 maa 2011 - 9:38

Wij betaalde in de zomerperiode 2010 75 euro omdat we heel veel terugkregen van het 2009/2010. Met de winter hebben we dit weer teruggezet naar 150 euro.
We hebben een rijtjeshuis.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hoog is jullie gas/elektra rekening? - Pagina 2 Empty Re: Hoe hoog is jullie gas/elektra rekening?

Bericht  BJA vr 18 maa 2011 - 4:37

Ik betaalde 60 euro voor warmte (stadsverwarming) en 60 euro voor elektriciteit.
Ik krijg 120 terug voor warmte en 560 voor elektriciteit! Very Happy
Nuon heeft mijn termijn bedrag aangepast naar 54/40, maar heb dit zelf weer verhoogd naar 60/50

Oh ja, ik woon alleen op 60m3 in een appartement.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hoog is jullie gas/elektra rekening? - Pagina 2 Empty Re: Hoe hoog is jullie gas/elektra rekening?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum