Uitgaan vrijgezellenfeest
+2
Sarah1985
smooch
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Uitgaan vrijgezellenfeest
Binnenkort heb ik een vrijgezellenfeest van een collega. Degene die het organiseert gaan ervan uit dat iedereen geld in een pot doet voor het uitgaan, maar ik heb hier eigenlijk niet zo'n zin in. Er zijn een aantal stevige drinkers bij en zelf drink ik geen alcohol. Het budget is al vrij hoog dus het staat me een beetje tegen om dan andermans drankjes te betalen.
Vinden jullie dat ik het kan maken om voor te stellen dat iedereen bij het uitgaan voor zichzelf betaalt? Ik wil ook weer geen zeur zijn....
Vinden jullie dat ik het kan maken om voor te stellen dat iedereen bij het uitgaan voor zichzelf betaalt? Ik wil ook weer geen zeur zijn....
Gast- Gast
Re: Uitgaan vrijgezellenfeest
Ik zou het probleem gewoon uitleggen en vragen of jij wat minder in de pot mag doen? Ieder voor zich betalen is een heel gedoe, dat vind ik zelf iig nooit zo handig. Dus dan lijkt bovenstaande me een goede oplossing.
Gast- Gast
Ah ik hou helemaal niet van een gezamelijke pot maken, ik ben altijd meer geld kwijt dan dat ik een keer een rondje geef. Je kunt ook zeggen dat je niet mee doet met de pot, en dan dus ook geen drankjes aan nemen van een ander.
Gast- Gast
Het is toch niet nodig om een gezamelijke pot te maken als je uitgaat, lijkt me ook echt niet handig.
Ik zou inderdaad vragen of het geen idee is als ieder bvoor zich gaat betalen. Want je hebt altijd mensen er tussen die flink drinken en andere die nauwelijks drinken.
Ik zou het ook niet prettig vinden.
Ik zou inderdaad vragen of het geen idee is als ieder bvoor zich gaat betalen. Want je hebt altijd mensen er tussen die flink drinken en andere die nauwelijks drinken.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
smooch schreef:Het is toch niet nodig om een gezamelijke pot te maken als je uitgaat, lijkt me ook echt niet handig.
Ja maar dan bepaal je ook meteen iets voor hen. Ik zou gewoon zeggen dat ik niet mee doe, maar ook geen drankjes van anderen verwacht.
Gast- Gast
Je kan het altijd voorstellen wat ze ermee doen is aan hun.
Maar je kan inderdaad ook alleen benoemen dat jij er niet aan mee doet.
Maar je kan inderdaad ook alleen benoemen dat jij er niet aan mee doet.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Onze groep maakt ook elke stapavond een pot, ik doe hier niet aan mee, Ten eerste omdat ik niet veel drink en (vergeleken met hun tempo) en ik drink dan fris. Ik stel voor dat je vraagt of dat je minder in de pot meedoet en alleen aangeeft als je wat te drinken wilt en anders niet meedoen met de pot en zelf je drinken halen.
Gast- Gast
Ik heb een hekel aan een pot, zelf drink ik mischien 2 keer wat fris drinken. Toen wij in juni een vrijgezellenfeest hadden, Hadden we voor die hele dag een pot. En er was nog geld over voor stappen. En 1 iemand haalde drinken voor iedereen sommigen hadden fris andere mixjes wat 3 muntjes kost. Heel oneerlijk.
Ik zou gewoon zeggen dat je liever minder betaald omdat je niet veel drinkt
Ik zou gewoon zeggen dat je liever minder betaald omdat je niet veel drinkt
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou niet meedoen met de pot en er voor kiezen je eigen drankje te betalen. En dan natuurlijk ook écht niks meedrinken uit de pot.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Allen hoe doe je het dan met de bruid? gaat die haar eigen drankjes betalen of gaat dat wel van de pot af? In dat geval zou ik er wel een paar euro ingooien en dan verder zelf betalen
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Misschien een idee dat de mensen die alcohol willen drinken meer in de pot doen dan de mensen die alleen fris drinken
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ik doe nooit mee met een pot, haal altijd mijn eigen drankjes. Anderen drinken veel sneller dan ik en alcohol drink ik ook niet veel, meestal fris o.i.d. Je kan dit gewoon voorstellen hoor, zou het heel raar vinden als ze daar een probleem van maken. Ik zou niet voorstellen minder in de pot te doen, zou dan gewoon voorstellen je eigen drankjes te halen en dus ook niks aan te nemen als ze voor iedereen drinken gaan halen.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb het aangekaart en ik doe nu de helft in de pot. Ze vond het gelukkig helemaal niet vreemd dus ik heb me voor niks zo drukgemaakt
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» heesheid na uitgaan tips?
» Waar in Amsterdam uitgaan?
» uitgaan stedelingen in de provincie - vice
» Donderdagavond uitgaan in Amsterdam
» Uitgaan terwijl je een vriend hebt?
» Waar in Amsterdam uitgaan?
» uitgaan stedelingen in de provincie - vice
» Donderdagavond uitgaan in Amsterdam
» Uitgaan terwijl je een vriend hebt?
Pagina 1 van 1