Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

uitgaan stedelingen in de provincie - vice

+4
Caulfield
Carra
Lenthe
Bacio
8 plaatsers

Ga naar beneden

uitgaan stedelingen in de provincie - vice Empty uitgaan stedelingen in de provincie - vice

Bericht  Bacio zo 21 okt 2012 - 4:54

http://www.vice.com/nl/read/uitgaan-in-de-provincie-8-essentile-tips-voor-stedelingen

Wat vinden jullie van dit artikel?

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

uitgaan stedelingen in de provincie - vice Empty Re: uitgaan stedelingen in de provincie - vice

Bericht  Lenthe zo 21 okt 2012 - 5:05

Wel mee eens. En ik kom uit de provincie laughcry Ik kan voor mezelf heel duidelijk zeggen dat ik zelf absoluut niet zo ben en dat ik me ook totaal niet kan identificeren met dit artikel, maar dat in elk geval de helft hier wel zo over denkt.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

uitgaan stedelingen in de provincie - vice Empty Re: uitgaan stedelingen in de provincie - vice

Bericht  Carra zo 21 okt 2012 - 5:11

Haha, het gaat inderdaad wel een beetje zo. Het is een hele andere wereld, maar niet per se minder leuk. Je moet je er aan over kunnen geven en dan is er niks aan de hand. uitgaan stedelingen in de provincie - vice 3079029344
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast zo 21 okt 2012 - 7:44

Hahaha, geweldig artikel Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Caulfield zo 21 okt 2012 - 7:55

Die foto's zijn mooi smile
Caulfield
Caulfield
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 123
Punten : 130
Registratiedatum : 01-03-12

Bericht  Gast zo 21 okt 2012 - 9:30

Het enige wat ik erin herken is dat het inderdaad niet boeit wat voor interessant leven je hebt. Het wordt in vele gevallen gezien als opscheppen. Maar voor de rest? Maar dat is ook de reden dat ik nog nooit in de Boogiebar ben geweest. uitgaan stedelingen in de provincie - vice 827601

Gast
Gast

Bericht  Aziraphale zo 21 okt 2012 - 21:42

Mijn vriend knikte instemmend terwijl ik het hele artikel voorlas net. Gelukkig is hij geen uitgaanstype, hij komt wel uit De Provincie (is gelukkig nooit in de Boogiebar geweest).

Verder, erg grappig smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Bisq zo 21 okt 2012 - 22:07

Heel herkenbaar uitgaan stedelingen in de provincie - vice 394967 behalve het krijgen van klappen, dat heb ik serieus nog nooit mee gemaakt.
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Bericht  sonly zo 21 okt 2012 - 22:56

Haha klopt precies, alleen de mannen horen niet eens echt te dansen (of ze moeten extreem dronken zijn, maar dan is het eigenlijk geen dansen meer).
En vooral eens met de muziek.
En ja als je raar doet, krijg je wel klappen hier... maar t is hier soms ook wel een beetje extreem erg....
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887

Bericht  Zininzon ma 22 okt 2012 - 4:37

Ik woon in een dorp met 4000 inwoners in Twente, maar behalve het bier en 'Rosanne-gehalte' herken ik het niet...
Die foto's zijn ook wel triest hoor!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: