Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav. kledingsetje maat 50. Een vragenlijstje

+11
Fiwen
sheila123
Bruintje Beer
Pussycat
Lindsya
pantuf
Annie24
Flip Fluitketel
M@niek
Liadan
Ezzer
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Nav. kledingsetje maat 50. Een vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Nav. kledingsetje maat 50. Een vragenlijstje

Bericht  Ezzer do 10 maa 2011 - 10:22

Ik heb nu vooral kleertjes in maat 56 gekocht.
Ik koop denk ik 1 of 2 pakjes in maat 50. Mocht het een kleintje worden dan kunnen we altijd kleertjes bij halen. Ik hou persoonlijk ook niet zo van de mouwen enz omslaan.

Over de grootte van een baby:
Volgens mij maakt het geen verschil hoe je eigen lichaamsbouw is. Wanneer je klein bent is het nog niet zo dat je ook een kleine baby krijgt.
Af en toe krijg ik het wel eens benauwd bij het idee dat het ook ruim 9 pond kan zijn. Maarja, we hebben het niet voor het zeggen he, en hij zal er toch sowieso uit moeten;-)
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. kledingsetje maat 50. Een vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Nav. kledingsetje maat 50. Een vragenlijstje

Bericht  PapillonRose do 10 maa 2011 - 10:44

Welke maat had je het meeste aangeschaft?
Een paar dingetjes maat 50. Het meeste maat 50/56 en nog een paar dingetjes 56.

Welke maat had je kindje het eerst aan?
Het eerste rompertje was maat 50/56 en het eerste pakje ook. Dit was wel wat te ruim. Verder droeg ze de eerste weken vooral maat 50 en 50/56. De 56 was meestal nog te ruim.

Wat was de lengte en het gewicht van je baby bij de geboorte?
Gewicht was 3250 gram, lengte ongeveer 49cm (ze is gemeten, maar niet met gestrekte benen dus dit was een schatting..)

Hoelang heeft hij/zij die maat gedragen?
Maat 56 draagt ze nu soms nog, maar zit al wel een paar weken met het meeste in 62. Maat 50/56 heeft ze tot ongeveer 4 maanden gedragen.

PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast do 10 maa 2011 - 10:46

Ja ik weet het. Ik zeg steeds hij, geen idee waarom. Straks is het een meisje heb ik haar de hele tijd hij genoemd! Hihi

Gast
Gast

Bericht  M@niek do 10 maa 2011 - 21:28

Mijn man en ik zijn allebei wat steviger en toch hebben we maar een kindje gekregen met het gewicht van 2500 gram en dat terwijl ik 2 weken overtijd was, dus het zegt niet altijd wat over de lichaamsbouw.

M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 10 maa 2011 - 21:30

50/56

50

3280 gram, hij was niet gemeten maar ik denk rond de 48/49cm

Hij droeg maatje 50 ongeveer een maandje.

Gast
Gast

Bericht  Linda vr 11 maa 2011 - 1:30

Maat 56, maar dat was veeeel te groot.

Maat 50. Manlief is dat in de kraamweek gelijk maar gaan halen.

48 cm, 3000 gram.

Maat 50 heeft ze 6 weken aangehad. Maat 56 8 weken, sommige dingen past ze nu nog. Maar ze draagt ze vooral 62.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 1:42

Welke maat had je het meeste aangeschaft? 56
Welke maat had je kindje het eerst aan? 56
Wat was de lengte en het gewicht van je baby bij de geboorte?3805 gr en 53 cm, 3930 en 54 cm.
Hoelang heeft hij/zij die maat gedragen? Beide 4 maanden.

Gast
Gast

Bericht  _Jet vr 11 maa 2011 - 4:09

Welke maat had je het meeste aangeschaft? 56
Welke maat had je kindje het eerst aan? 56
Wat was de lengte en het gewicht van je baby bij de geboorte? 4840 gr. en 56 cm.
Hoelang heeft hij/zij die maat gedragen? Een paar weken geloof ik. Volgens mij zat ze al vrij snel in maat 62. Nu met 4 maanden draagt ze 68/74. Maar ik heb dan ook een grote meid (vergeleken met heel veel anderen) Wink
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: