Dagcafé 2011
+24
Didi
May
Phileine
Toet
Sjaantje
Blond
Pannetoet
Lynn_
Caroow
Serena
Xanna
Suus
Burn
Jeanette
VeryCherry
Try
Lotus_
Oasis
Penélope
Snoes
mickey
Lejow
Chocolate Cookie
Cheesegirl
28 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Hee Toet! Nee weinig carnaval gevierd, veel gewerkt en tussendoor wel even naar het buurthuis geweest. Ik vind de kroegen écht te druk met carnaval, er is geen lol aan om daar met je rolstoel doorheen te moeten dus geen kroeg voor mij! Zaterdagavond heb ik op mijn nichtje gepast zodat mijn zus en zwager met een vriendin wél carnaval konden vieren.
Op het kdv wél lekker carnaval gevierd natuurlijk, leuk met die kleintjes!
En jij?
Op het kdv wél lekker carnaval gevierd natuurlijk, leuk met die kleintjes!
En jij?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik weet niet waar dat mooie weer van Isabella gebleven is hoor! Ik woon in dezelfde stad, maar blegh, het is hier koud, winderig en somber! blugh
Overigens zit ik te wachten op de postbode, die heeft mijn nieuwe lens. MAar volgens de TNT-track & trace is de chauffeur al de hele dag onderweg en heb de bezorgbus hier nog niet in de straat gezien (wel bij het postkantoor, gheghe).
Overigens zit ik te wachten op de postbode, die heeft mijn nieuwe lens. MAar volgens de TNT-track & trace is de chauffeur al de hele dag onderweg en heb de bezorgbus hier nog niet in de straat gezien (wel bij het postkantoor, gheghe).
Gast- Gast
Ik zit naast de verwarming, maar toch heb ik koude handen
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Wol: óf je huis is onvindbaar, óf de chauffeur heeft heul veul pakketjes Wachten is vervelend, maar hij komt vast nog wel vandaag.
Anousch, lekker zo'n fris bed! Ik heb een hekel aan bed opmaken maar het is óh zo lekker om dan 's avonds in bed te stappen!
Chance: kopje thee helpt misschien? of op de bank gaan liggen met een warme kruik op je buik en daar dan je handen op leggen (zo lig ik dus vaak 's avonds in bed )
Meiden, ik ben ervandoor, fijne dag allemaal en tot gauw!
Anousch, lekker zo'n fris bed! Ik heb een hekel aan bed opmaken maar het is óh zo lekker om dan 's avonds in bed te stappen!
Chance: kopje thee helpt misschien? of op de bank gaan liggen met een warme kruik op je buik en daar dan je handen op leggen (zo lig ik dus vaak 's avonds in bed )
Meiden, ik ben ervandoor, fijne dag allemaal en tot gauw!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
wolletjes schreef:Ik weet niet waar dat mooie weer van Isabella gebleven is hoor! Ik woon in dezelfde stad, maar blegh, het is hier koud, winderig en somber! blugh
.
Hier schijnt wel een licht zonnetje, maar het waait wel
Gast- Gast
Hier was zelfs even sneeuw daarnet! Nu weer regen.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Nee nee nee, niet zeggen dames! Want ik ga NU met de fiets weg en ik wil niet nat regenen.
Gast- Gast
Ik zal het niet meer zeggen .Isabella schreef:Nee nee nee, niet zeggen dames! Want ik ga NU met de fiets weg en ik wil niet nat regenen.
Lynn_- Kletskop
wolletjes schreef:Ik weet niet waar dat mooie weer van Isabella gebleven is hoor! Ik woon in dezelfde stad, maar blegh, het is hier koud, winderig en somber! blugh
Welke lens krijg je ?
Ik heb trouwens ook hetgene besteld wat ik je liet zien! dus die krijg ik als het goed is vandaag/morgen!
Gast- Gast
Reva schreef:Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr heb t zo koud!
Anousch: Wat fijn!
Nog thanks he! dankzij jou was ik voorbereid!
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Ieuw VC Ik zou een snee brood in mijn mond proppen en net zo gaan terugpraten!
Het huis is schoon, nu nog even bij de Jumbo cola halen & dan zitten mijn huishoudelijke klussen erop voor vandaag. Alleen nog even koken vanavond, vooraf stokbrood met kruidenboter, daarna pasta en als toetje chocolademousse. Ik wil vriendin verrassen met een lekker etentje.
Laatst aangepast door Vilein op do 10 maa 2011 - 2:51; in totaal 1 keer bewerkt
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Auxo schreef:Lynn, zei je nou sneeuw? :o
Ja, ssssst. Isabella mag het niet horen .
Lynn_- Kletskop
Droge huid?Alex167 schreef:Ik ben er ook weer! Mijn gezicht doet pijn aan één kant, wat kan dat zijn?
Lynn_- Kletskop
Ben nu al drie keer gaan kijken voor de post en er is nog steeds niets
Ik verwacht niks schokkends hoor, maar ik word er nerveus van.
Ik verwacht niks schokkends hoor, maar ik word er nerveus van.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ik heb me voorgenomen om de hele dag niks te doen. Maar nu ik echt niks aan het doen ben krijg ik een 'ik verveel me gevoel'. En dat terwijl ik zó uitkeek naar een dag niks doen. Haha, snappen jullie me nog?
Lynn_- Kletskop
Lynn_ schreef:Droge huid?Alex167 schreef:Ik ben er ook weer! Mijn gezicht doet pijn aan één kant, wat kan dat zijn?
Nee, dat is het niet. Het voelt alsof ik heel hard in mijn gezicht geslagen ben, beetje beurs gevoel. En het tintelt.
Gast- Gast
Alex is t ook gevoelig als je heel zacht met je vingertoppen of nagel langs je huid gaat? Dan is het vaak iets met je kiezen/tandvlees. Kan ook richting je slapen etc zijn.
Exit: dat tintelt/steekt.
Anousch, graag gedaan. Had je er iets aan?
Exit: dat tintelt/steekt.
Anousch, graag gedaan. Had je er iets aan?
Laatst aangepast door Reva op do 10 maa 2011 - 2:58; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wat moet ik nu toch weer koken, ik heb totaal geen honger?!
Lynn_ schreef:Auxo schreef:Lynn, zei je nou sneeuw? :o
Ja, ssssst. Isabella mag het niet horen .
Ik zal zachtjes praten.
Gast- Gast
Reva, ik heb je een mailtje gestuurd
VC, om topicvervuiling in het andere topic te voorkomen ga ik hier even verder..
Ik dacht dat er wel betere tijden aan zaten te komen, maar dat is dus niet het geval?
Ik dacht dat er wel betere tijden aan zaten te komen, maar dat is dus niet het geval?
Gast- Gast
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: