Dagcafé 2011
+24
Didi
May
Phileine
Toet
Sjaantje
Blond
Pannetoet
Lynn_
Caroow
Serena
Xanna
Suus
Burn
Jeanette
VeryCherry
Try
Lotus_
Oasis
Penélope
Snoes
mickey
Lejow
Chocolate Cookie
Cheesegirl
28 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Zei dat 1 van die meiden, Burn?
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Wat een kleuterklas, Burn. Jammer dat het er zo aan toe gaat.
BA, ik snap 'm nu. Vlot he?
BA, ik snap 'm nu. Vlot he?
Gast- Gast
Ja, CC Dat zei 1 van die meiden.
Ik heb alleen gezegd, ja gek he! (En ondertussen mijn tranen heeeeel hard wegslikken!)
Ik heb alleen gezegd, ja gek he! (En ondertussen mijn tranen heeeeel hard wegslikken!)
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Burn, ik weet zooo goed hoe je je voelt. Arme jij! Probeer er alsjeblieft boven te staan, ook al is het moeilijk!
Gast- Gast
Burn, ik heb even terug gelezen maar wat rot zeg wat dat betreft kun je beter in een jongensklas dan een meidenklas zitten, meiden zijn zo gemeen
Ik ga morgen weer verder met huiswerk:) vandaag weer 2 kaarten ontvangen. vd week ook al 3 gaat lekker
Ik ga morgen weer verder met huiswerk:) vandaag weer 2 kaarten ontvangen. vd week ook al 3 gaat lekker
Gast- Gast
Gelukkig! Nog een uur, dan is deze verschrikkelijke dag voorbij! Blegh!
Burn- Lady Post-a-lot
Ik ben ook blij dat ik de enige dame op kantoor ben.. Toen er nog veel andere meiden waren, was het heel anders..
Laatst aangepast door _Donnaa op wo 9 maa 2011 - 23:49; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik heb een bikini en een vest besteld bij de H&M..
Vorig jaar heb ik ook zo`n mooi dun vestje daar gekocht, zou daar nog wel 10 van willen, maar die zijn er (nog) niet..
Vorig jaar heb ik ook zo`n mooi dun vestje daar gekocht, zou daar nog wel 10 van willen, maar die zijn er (nog) niet..
Gast- Gast
Sannie89 schreef:Burn, ik heb even terug gelezen maar wat rot zeg wat dat betreft kun je beter in een jongensklas dan een meidenklas zitten, meiden zijn zo gemeen
jongens kunnen ook zo gemeen doen hoor...
maar rot voor je Burn, succes met het laatste uurtje!
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
_Donnaa schreef:Ik heb een bikini en een vest besteld bij de H&M..
Ik heb het jurkje dat Mozz net liet zien besteld en nog sandaaltjes en een rokje en voor mijn dochter een geweldig schattig jurkje. Ik moest toch nog iets kopen voor 2 bruiloften
Gast- Gast
Serena schreef:Sannie89 schreef:Burn, ik heb even terug gelezen maar wat rot zeg wat dat betreft kun je beter in een jongensklas dan een meidenklas zitten, meiden zijn zo gemeen
jongens kunnen ook zo gemeen doen hoor...
maar rot voor je Burn, succes met het laatste uurtje!
Maar anders dan meiden.. meiden blijven ook vaak oud zeer omhoog halen. jongens meestal niet (geld natuurlijk niet altijd heh;) maar over t algemeen. ik kan vaak ook beter met jongens dan meiden overweg)
Maar t blijft gewoon onwijs kut voor burn. tis nooit fijn om genegeerd te worden, je mag er zijn hoor burn
Gast- Gast
Bedankt voor alle knuffeltjes lieve meiden! Jullie laten even zien dat meiden ook lief kunnen doen!
Genoeg geklaagd. Ik zet me erover heen, en laat ze lekker stikken!Hoop ik!
Genoeg geklaagd. Ik zet me erover heen, en laat ze lekker stikken!
Burn- Lady Post-a-lot
Alex167 schreef:_Donnaa schreef:Ik heb een bikini en een vest besteld bij de H&M..
Ik heb het jurkje dat Mozz net liet zien besteld en nog sandaaltjes en een rokje en voor mijn dochter een geweldig schattig jurkje. Ik moest toch nog iets kopen voor 2 bruiloften
Ohhh hahahaha sorry! Laat je me even weten hoe ie valt ?
Gast- Gast
mozzarella schreef:Alex167 schreef: Ik heb het jurkje dat Mozz net liet zien besteld en nog sandaaltjes en een rokje en voor mijn dochter een geweldig schattig jurkje. Ik moest toch nog iets kopen voor 2 bruiloften
Ohhh hahahaha sorry! Laat je me even weten hoe ie valt ?
Geeft niks, I it! Ik laat het je zeker weten! Hopelijk komt ie snel binnen!
Gast- Gast
Daar ben ik weer.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Daar ben ik weer.
Hoe ging het gesprek?
Burn- Lady Post-a-lot
Heb een lamme hand van het schrijven Moet nog kopietjes maken en het dan brengen.
maar wel goed dus?
Ik ben eten moeder wil gezellig aan tafel eten.... dus dat doen we dan maar tot straks
Ik ben eten moeder wil gezellig aan tafel eten.... dus dat doen we dan maar tot straks
Gast- Gast
Ik ben er ook weer, ik hou het voor gezien voor vandaag. Heb vanmorgen 1 sollicitatie gestuurd en net een hele lijst met uitzendbureau's gebeld of zij iets passends voor mij hebben. Ik moest bij allemaal mijn C.V opsturen en daar ben ik net een hele tijd mee bezig geweest.
Ga nu even wat eten en 'pauzeren', ik voel me wat flauwtjes.
Niemand kan nu nog zeggen dat ik niet actief bezig ben met werk zoeken
Ga nu even wat eten en 'pauzeren', ik voel me wat flauwtjes.
Niemand kan nu nog zeggen dat ik niet actief bezig ben met werk zoeken
Gast- Gast
Wat goed van je Storm!!
Je bent hartstikke goed bezig, Storm! Heb je geen baan meer of raak je je baan kwijt?
Gast- Gast
Ik heb geen zin meer in school, ik ga er vandoor!
Burn- Lady Post-a-lot
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: