Dagcafé 2011
+24
Didi
May
Phileine
Toet
Sjaantje
Blond
Pannetoet
Lynn_
Caroow
Serena
Xanna
Suus
Burn
Jeanette
VeryCherry
Try
Lotus_
Oasis
Penélope
Snoes
mickey
Lejow
Chocolate Cookie
Cheesegirl
28 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Wat verwacht je dan?VeryCherry schreef:Ben nu al drie keer gaan kijken voor de post en er is nog steeds niets
Ik verwacht niks schokkends hoor, maar ik word er nerveus van.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Alex, misschien kan het niet hoor. Maar je had toch ook een koortslip, kan daar dat gevoel in je gezicht niet vandaan komen?
Gast- Gast
Das goed, ik moet wel zo mijn zoontje uit school halen hoor
*weg*
Niet quoten please.
*weg*
Niet quoten please.
Laatst aangepast door VeryCherry op do 10 maa 2011 - 3:52; in totaal 1 keer bewerkt
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Wat een frustrerende situatie, VC!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Auxo schreef:Alex, misschien kan het niet hoor. Maar je had toch ook een koortslip, kan daar dat gevoel in je gezicht niet vandaan komen?
Ik heb het nooit eerder gehad (ik heb best vaak een koortslip), maar het is wel dezelfde kant ... zou misschien kunnen?
Gast- Gast
Reva schreef:Alex is t ook gevoelig als je heel zacht met je vingertoppen of nagel langs je huid gaat? Dan is het vaak iets met je kiezen/tandvlees. Kan ook richting je slapen etc zijn.
Exit: dat tintelt/steekt.
Anousch, graag gedaan. Had je er iets aan?
Ja zeker!
Gast- Gast
Klinkt erg heftig VC. Heb hier zo af en toe wel ens iets gelezen, maar dat het zo erg was heb ik nooit meegekregen. Knuffel voor jou
Gast- Gast
Alex167 schreef:Auxo schreef:Alex, misschien kan het niet hoor. Maar je had toch ook een koortslip, kan daar dat gevoel in je gezicht niet vandaan komen?
Ik heb het nooit eerder gehad (ik heb best vaak een koortslip), maar het is wel dezelfde kant ... zou misschien kunnen?
Misschien praat ik onzin hoor, maar als ik zelf een koortslip heb dan heb ik soms ook last van het gebied er omheen, ook mijn wang bijvoorbeeld. Dus vandaar dat ik hier meteen aan dacht.
Gast- Gast
Anousch schreef:Reva schreef:Alex is t ook gevoelig als je heel zacht met je vingertoppen of nagel langs je huid gaat? Dan is het vaak iets met je kiezen/tandvlees. Kan ook richting je slapen etc zijn.
Exit: dat tintelt/steekt.
Anousch, graag gedaan. Had je er iets aan?
Ja zeker!
Joeehoee, mijn padvindertaak van vandaag zit er weer op dan dus
Gast- Gast
Jeetje VC, ik ken je hele verhaal niet maar het klinkt heel k*t allemaal... Sterkte .
Lynn_- Kletskop
Hoiiii lady's
Had daarstraks even een klein baal momentje.. School had ingesproken dat mijn leslocatie geen genoeg aanmeldingen had en het niet door zou gaan. Nou ik was dus pisnijdig en meteen op gebeld. Nu hebben ze me bij een andere locatie geplaatst, voor een andere dag (donderdag) dus gelukkig gaat het voor mij nog door!
Had daarstraks even een klein baal momentje.. School had ingesproken dat mijn leslocatie geen genoeg aanmeldingen had en het niet door zou gaan. Nou ik was dus pisnijdig en meteen op gebeld. Nu hebben ze me bij een andere locatie geplaatst, voor een andere dag (donderdag) dus gelukkig gaat het voor mij nog door!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
VC, erg he om zo in onzekerheid te zitten...je zou gewoon willen dat alles weer normaal was en je nooit schulden had, en je eens geld over had voor leuke dingen...
Gast- Gast
Ik heb in het begin vooral veel meegekregen en nu zijn het vooral vaak losse stukjes en dan weet ik niet meer precies waar het over gaat, sorry..
Gast- Gast
Gelukkig maar, CC! Fijn!
Auxo, het is de hele linkerkant van mijn gezicht, vanaf mijn wenkbrauw tot halverwege mijn wang. Dus het zou wel bijzonder zijn als het van de koortslip is Maar anders zou ik het ook niet weten.
Auxo, het is de hele linkerkant van mijn gezicht, vanaf mijn wenkbrauw tot halverwege mijn wang. Dus het zou wel bijzonder zijn als het van de koortslip is Maar anders zou ik het ook niet weten.
Gast- Gast
Alex167 schreef:Gelukkig maar, CC! Fijn!
Je kieeeeezeeeeen.
Gast- Gast
Ja, ik dacht ook aan je kiezen.
Lynn_- Kletskop
Halloo allemaal!
Ik heb koppijn en heb al lekker weekend en ben er nog aan toe ook! pf... Ik heb geen zin alles terug te lezen (Sorry, I'm lazy, get used to it) maaarr... Een knuffel (en een borrel?) voor een ieder die 't nodig heeft
Ik heb koppijn en heb al lekker weekend en ben er nog aan toe ook! pf... Ik heb geen zin alles terug te lezen (Sorry, I'm lazy, get used to it) maaarr... Een knuffel (en een borrel?) voor een ieder die 't nodig heeft
Gast- Gast
Lynn_ schreef:Ja, ik dacht ook aan je kiezen.
Ja maar sexy lexy slaat mij bewust over.
Gast- Gast
Ja hallo, als jij me negeert als ik je op kom zoeken
Maar zouden dat mijn kiezen zijn? Ik voel niks aan mijn kiezen. Of is het nu heel dom dat ik dat zeg?
Maar zouden dat mijn kiezen zijn? Ik voel niks aan mijn kiezen. Of is het nu heel dom dat ik dat zeg?
Gast- Gast
Ja dat kan dat je niks aan je tanden of kiezen zelf voelt. Juist heel goed. Heel naar gevoel kan dat geven, net. Of t een beetje slaapt of zon verdoofd gevoel maar dan 'pijnlijke'.
Dromen tellen niet!
Dromen tellen niet!
Gast- Gast
ben ik ook weer even, tussen twee baksessies door. Wie mijn FB heeft, kan alvast een foto zien van wat ik aan het maken ben Jummie, maar het is niet voor mij
Gast- Gast
Ik zei toch ook al bij mn vorige post over het stukje bij je slaap. Daarna zeg je zelf wenkbrauwen...zelfde hoogte. Pffff tis bijna vermoeiend om altijd gelijk te hebben.
Gast- Gast
Oh oké, dan vergeef ik je
Als ik op mijn jukbeender (wat is het enkelvoud daarvan? ) duw, doe het vet pijn. Als ik er niet op duw is het een soort verdoofd gevoel. Blegh, ik wil geen last van m'n kiezen. Krijgt die stomme tandarts straks nog gelijk met z'n verstandskiezen eruit (die van mij dan, niet die van hem, staat een beetje krom, maar geen zin om na te denken).
Als ik op mijn jukbeender (wat is het enkelvoud daarvan? ) duw, doe het vet pijn. Als ik er niet op duw is het een soort verdoofd gevoel. Blegh, ik wil geen last van m'n kiezen. Krijgt die stomme tandarts straks nog gelijk met z'n verstandskiezen eruit (die van mij dan, niet die van hem, staat een beetje krom, maar geen zin om na te denken).
Gast- Gast
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: