Mannending?
+15
Error
ExpressoB
Toet
Just MayBe
Fayebella
Butterfly78
Kqip
Angela_1986
Beachgirl
May
NoorA
Lejow
CaptainSpectacular
Monte
Arwyn
19 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Mannending?
Jen_ schreef:RYW schreef:Wat ik alleen niet zo goed snap, is dat daar irritaties over zijn, eigenlijk! Ik begrijp best dat de één het anders doet dan de ander, maar ik snap niet dat het ook nog daadwerkelijk irritant gevonden wordt.
Nouja het is geen groot irritatiepunt van mij hoor, maar vind het gewoon stom!
Behalve natuurlijk mijn eigen irritatie over 'met mij' omdat ik het dan ergens een beetje genant vind dat ik die ander niet herken, en ik wil niet dat het me zo moeilijk gemaakt wordt
Ah, ok, ik dacht al ik vond het al niet echt bij jou passen om je echt druk te gaan maken over zoiets, voor zover ik je hier 'ken'
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
RYW schreef:Jen_ schreef:RYW schreef:Wat ik alleen niet zo goed snap, is dat daar irritaties over zijn, eigenlijk! Ik begrijp best dat de één het anders doet dan de ander, maar ik snap niet dat het ook nog daadwerkelijk irritant gevonden wordt.
Nouja het is geen groot irritatiepunt van mij hoor, maar vind het gewoon stom!
Behalve natuurlijk mijn eigen irritatie over 'met mij' omdat ik het dan ergens een beetje genant vind dat ik die ander niet herken, en ik wil niet dat het me zo moeilijk gemaakt wordt
Ah, ok, ik dacht al ik vond het al niet echt bij jou passen om je echt druk te gaan maken over zoiets, voor zover ik je hier 'ken'
Nee hoor, doe ik ook niet, haha. Sommige mensen snapten niet helemaal wat ik bedoelde, toen moest ik dat uitgaan leggen, en dan komt het inderdaad over alsof ik het een big deal vind Maar dat valt mee
Gast- Gast
Als mijn vriend wordt gebeld door vrienden van hem neemt hij op met "Baas". Een beetje in vragende zin zegmaar, alsof die vriend zijn baas is
Als ik word gebeld zeg ik ook gewoon "Met Carolien". Behalve als mijn vriend belt, dan zeg ik "poooooooooopje". Tenzij ik in het openbaar ben.
Als ik word gebeld zeg ik ook gewoon "Met Carolien". Behalve als mijn vriend belt, dan zeg ik "poooooooooopje". Tenzij ik in het openbaar ben.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb ook van die flauwe vrienden.. Dan nemen ze op met 'met seksboerderij de blauwe eikel' of iets in die trend.. Hij verzint steeds iets anders..Caroow schreef:Als mijn vriend wordt gebeld door vrienden van hem neemt hij op met "Baas". Een beetje in vragende zin zegmaar, alsof die vriend zijn baas is
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik heb ook van die flauwe vrienden.. Dan nemen ze op met 'met seksboerderij de blauwe eikel' of iets in die trend.. Hij verzint steeds iets anders..Caroow schreef:Als mijn vriend wordt gebeld door vrienden van hem neemt hij op met "Baas". Een beetje in vragende zin zegmaar, alsof die vriend zijn baas is
Haha ja inderdaad. "Brandweer de Lange slang", "Sauna de geile slurf".. Dat niveau
Caroow- Lady Post-a-lot
Enige opheldering is op z'n plaats: 'baas' is tegenwoordig een positief waardeoordeel, meestal over acterende (en meestal mannelijke) entiteiten. Zo kan iemand 'een baas' zijn als hij iets respectwaardigs doet, zoals ergens in excelleren of het hoofd koel houden in een benarde situatie.Caroow schreef:Als mijn vriend wordt gebeld door vrienden van hem neemt hij op met "Baas". Een beetje in vragende zin zegmaar, alsof die vriend zijn baas is
In dit geval kan het dus ook zo zijn dat de vriend wordt aangesproken met 'baas' bij wijze van respectvolle begroeting, zij het in zeer afgezwakte vorm, aangezien het niet in de context van een respectwaardige actie wordt gebruikt.
Enigszins relevant: Like A Boss.
Laatst aangepast door CaptainSpectacular op do 10 maa 2011 - 0:03; in totaal 2 keer bewerkt
CaptainSpectacular- Fluisteraar
- Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10
Gaycafé de gebleekte anus..Caroow schreef:_Donnaa schreef:Ik heb ook van die flauwe vrienden.. Dan nemen ze op met 'met seksboerderij de blauwe eikel' of iets in die trend.. Hij verzint steeds iets anders..Caroow schreef:Als mijn vriend wordt gebeld door vrienden van hem neemt hij op met "Baas". Een beetje in vragende zin zegmaar, alsof die vriend zijn baas is
Haha ja inderdaad. "Brandweer de Lange slang", "Sauna de geile slurf".. Dat niveau
Ja idd, dat niveau ja
Gast- Gast
Vrij laag niveau dus, whaha.
Mijn man en zijn collega's hadden het altijd over een bepaalde website: bigtitsatvirginislands.com. Voor degenen die nieuwsgierig zijn, de site bestaat niet. Mijn man en zijn collega's vonden het reuzegrappig om een van de collega's te laten geloven dat die site bestond en zij (ja het was een vrouwelijke collega) was zeer preuts en weigerde de site op te zoeken, ze werd al rood bij alleen de gedachte.
Even iets anders dan telefoon opnemen, maar vergelijkbaar met een bepaald niveau
Mijn man en zijn collega's hadden het altijd over een bepaalde website: bigtitsatvirginislands.com. Voor degenen die nieuwsgierig zijn, de site bestaat niet. Mijn man en zijn collega's vonden het reuzegrappig om een van de collega's te laten geloven dat die site bestond en zij (ja het was een vrouwelijke collega) was zeer preuts en weigerde de site op te zoeken, ze werd al rood bij alleen de gedachte.
Even iets anders dan telefoon opnemen, maar vergelijkbaar met een bepaald niveau
Gast- Gast
Alex167 schreef:Vrij laag niveau dus, whaha.
Mannen blijven altijd jongens
Caroow- Lady Post-a-lot
Haha, dat doe ik ook wel eens hoor! Zeker bij mannen. Dan wordt ik gebeld door vriend T, en dan als ik dan opneem zeg ik altijd: Hee Ttje! Met mijn vriendinnen doe ik dat volgens mij nooit bedenk ik me nu..
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Wat dom dat met die lange slangen en slurven en anussen...ben blij dat mijn man dat niet doet zeg!
Gast- Gast
Als het een mannending is, ben ik een kerel. Bij mensen die ik erg goed ken, neem ik ook zo op. Waarom opnemen met mijn naam als ze toch al weten wie ze bellen
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: