Mannending?
+15
Error
ExpressoB
Toet
Just MayBe
Fayebella
Butterfly78
Kqip
Angela_1986
Beachgirl
May
NoorA
Lejow
CaptainSpectacular
Monte
Arwyn
19 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Mannending?
ik zeg nooit mijn naam tenzij ik het nummer niet ken, dan alleen met ..... en als ik anoniem gebeld word dan zeg ik "hallo" of neem niet op
als mijn vriend gebeld word en hij kent het nummer niet dan zegt hij alleen zijn naam zonder 'met' dus haha
als mijn vriend gebeld word en hij kent het nummer niet dan zegt hij alleen zijn naam zonder 'met' dus haha
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik deed dat vroeger wel Jen, zo heel netjes met ''met'' ervoor... Zo hadden mijn ouders dat mij geleerd en het was toen bijna nog iets bijzonders om gebeld te worden, ofzo... en ik wist gewoon niet anders, het was een stramien geworden. Denk dat dit voor je vriendin ook geldt, het is waarschijnlijk automatisme voor haar om zo de telefoon op te nemen.
Gast- Gast
Ik merk dat artsen in het ziekenhuis dat ook vaak doen... Piepen ze elkaar op, of bellen ze elkaar en dan beginnen ze al gelijk. 'Henk, patiënt X heeft.. '
Mannen zijn gewoon van weining woorden denk ik
Mannen zijn gewoon van weining woorden denk ik
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Meestal neem ik de telefoon op met "Ja?" of "Wat moet je?" (laatste alleen bij vrienden).
Het naam noemen van degene die belt vind ik persoonlijk weer wat ehmz... Ik weet hoe hinderlijk ik het vind als mensen de telefoon opnemen met "Hoi ABE", want dan zeg ik altijd alsnog "Hoi, met ABE, maar dat wist je wel hihihihi". Dat vind ik zooooooooooooooooooooo irritant van mezelf.
Het naam noemen van degene die belt vind ik persoonlijk weer wat ehmz... Ik weet hoe hinderlijk ik het vind als mensen de telefoon opnemen met "Hoi ABE", want dan zeg ik altijd alsnog "Hoi, met ABE, maar dat wist je wel hihihihi". Dat vind ik zooooooooooooooooooooo irritant van mezelf.
Gast- Gast
Het ligt eraan wie er belt maar meestal neem ik idd op met de naam van diegene die belt..
Alleen bij mannen trouwens..
Alleen bij mannen trouwens..
Gast- Gast
Ik vind dat altijd heel irritant als mensen dat doen! Zeker als ik ze niet zo goed ken, want dan weet ik niet meer wat ik moet zeggen
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10
Sneeuwvlok schreef:Ik vind dat altijd heel irritant als mensen dat doen! Zeker als ik ze niet zo goed ken, want dan weet ik niet meer wat ik moet zeggen
Dan zeg je 'Hey...' is toch niet zo moeilijk?
Gast- Gast
Is dat zo raar dan? Ik doe dat eigenlijk altijd.Jen_ schreef:
Weet je wat pas raar is? Of meer soort van irritant. Ik heb een vriendin, die neemt altijd op met haar naam. Terwijl ze ziet dat ik het ben. Zegt ze 'met Marieke' Of als haar vriend opneemt, en zegt 'Marieke, Jen aan de telefoon!' pakt ze hem over zegt ze 'met Marieke' zo afstandelijk.
(ze heet geen Marieke hoor
Gast- Gast
Ik neem ook altijd op met mijn eigen naam. Ze bellen mij toch? Dan weten ze in ieder geval dat ze mij aan de lijn hebben. Mijn man zegt trouwens altijd de naam van degene die hem belt, als Pietje hem belt neem hij op met 'Pietje!' Erg irritant.
Gast- Gast
Als ze jou bellen is het toch ook de bedoeling dat ze jou aan de lijn krijgen? Waarom zou je dan nog je naam zeggen?Alex167 schreef:Ik neem ook altijd op met mijn eigen naam. Ze bellen mij toch? Dan weten ze in ieder geval dat ze mij aan de lijn hebben. Mijn man zegt trouwens altijd de naam van degene die hem belt, als Pietje hem belt neem hij op met 'Pietje!' Erg irritant.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Als ze jou bellen is het toch ook de bedoeling dat ze jou aan de lijn krijgen? Waarom zou je dan nog je naam zeggen?Alex167 schreef:Ik neem ook altijd op met mijn eigen naam. Ze bellen mij toch? Dan weten ze in ieder geval dat ze mij aan de lijn hebben. Mijn man zegt trouwens altijd de naam van degene die hem belt, als Pietje hem belt neem hij op met 'Pietje!' Erg irritant.
Nou ja, dat hoort toch? Als mijn moeder belt neem ik overigens gewoon op met 'Hoi!' of als mijn man belt neem ik op met 'Hoi lieverd' ofzo. Maar verder altijd met mijn naam.
Gast- Gast
Ik zeg alleen m`n naam als er onbekend gebeld wordt of met een onbekend nummer..
Gast- Gast
Ik vind het vooral irritant als er een onbekend nummer belt, en dan neem je op, en dan zegt zo iemand 'Hey, met mij'.
Weet ik veel wie 'mij' is? Ik ken wel meer mensen, ik kan echt niet iedereen op stem herkennen aan de telefoon, hoor.
Weet ik veel wie 'mij' is? Ik ken wel meer mensen, ik kan echt niet iedereen op stem herkennen aan de telefoon, hoor.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Alex167 schreef:_Donnaa schreef:Als ze jou bellen is het toch ook de bedoeling dat ze jou aan de lijn krijgen? Waarom zou je dan nog je naam zeggen?Alex167 schreef:Ik neem ook altijd op met mijn eigen naam. Ze bellen mij toch? Dan weten ze in ieder geval dat ze mij aan de lijn hebben. Mijn man zegt trouwens altijd de naam van degene die hem belt, als Pietje hem belt neem hij op met 'Pietje!' Erg irritant.
Nou ja, dat hoort toch? Als mijn moeder belt neem ik overigens gewoon op met 'Hoi!' of als mijn man belt neem ik op met 'Hoi lieverd' ofzo. Maar verder altijd met mijn naam.
Ja maar hoezo hoort dat dan? Op je mobiel he? Tegen je beste vriendin kan je toch ook 'Hoi Jen' zeggen als je mijn naam in het scherm ziet staan? Waarom zo officieel? Tegen je man zeg je toch ook niet 'Met Alex' als hij belt?
Nouja hoef er ook niet een heel ding van te maken, ik vind het gewoon afstandelijk.
Gast- Gast
Alex167 schreef:Ik neem ook altijd op met mijn eigen naam. Ze bellen mij toch? Dan weten ze in ieder geval dat ze mij aan de lijn hebben. Mijn man zegt trouwens altijd de naam van degene die hem belt, als Pietje hem belt neem hij op met 'Pietje!' Erg irritant.
Haha dat die ik dus altijd. Waarom vind je dat irritant?
Gast- Gast
Ik zeg dan altijd; Heeey mij!RYW schreef:Ik vind het vooral irritant als er een onbekend nummer belt, en dan neem je op, en dan zegt zo iemand 'Hey, met mij'.
Gast- Gast
Jen_ schreef:Alex167 schreef:_Donnaa schreef:Als ze jou bellen is het toch ook de bedoeling dat ze jou aan de lijn krijgen? Waarom zou je dan nog je naam zeggen?Alex167 schreef:Ik neem ook altijd op met mijn eigen naam. Ze bellen mij toch? Dan weten ze in ieder geval dat ze mij aan de lijn hebben. Mijn man zegt trouwens altijd de naam van degene die hem belt, als Pietje hem belt neem hij op met 'Pietje!' Erg irritant.
Ja maar hoezo hoort dat dan? Op je mobiel he? Tegen je beste vriendin kan je toch ook 'Hoi Jen' zeggen als je mijn naam in het scherm ziet staan? Waarom zo officieel? Tegen je man zeg je toch ook niet 'Met Alex' als hij belt?
Nouja hoef er ook niet een heel ding van te maken, ik vind het gewoon afstandelijk.
Ik vind het ook niet per sé horen. Wel als het een vaste lijn betreft, en je woont met meerdere mensen in het huis, dan is het wel zo handig. Maar een mobiele telefoon is toch eigenlijk altijd wel persoonlijk, 99 van de 100 keer neemt de eigenaar gewoon zelf op in de meeste gevallen.
RYW- Ratel
Ik bedoel het niet afstandelijk, dat is misschien jouw beleving dan. Als ik Miep bel en zij neemt op met 'Met Miep' maak ik daar ook geen big deal van. Ze heet toch Miep? En inderdaad, tegen mijn man zeg ik niet 'Met Alex', zoals je in mijn vorige post kunt lezen. Hij zou het waarschijnlijk heel raar vinden als ik dat zou zeggen
Gast- Gast
Alex167 schreef:Ik bedoel het niet afstandelijk, dat is misschien jouw beleving dan. Als ik Miep bel en zij neemt op met 'Met Miep' maak ik daar ook geen big deal van. Ze heet toch Miep? En inderdaad, tegen mijn man zeg ik niet 'Met Alex', zoals je in mijn vorige post kunt lezen. Hij zou het waarschijnlijk heel raar vinden als ik dat zou zeggen
Ja, dat bedoel ik! Ik vind het dus ook raar van mijn vriendin...
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik zeg dan altijd; Heeey mij!RYW schreef:Ik vind het vooral irritant als er een onbekend nummer belt, en dan neem je op, en dan zegt zo iemand 'Hey, met mij'.
Hahahaha oh ja, dat doet mijn moeder wel eens als ze mij belt en ik ben er niet, en dan neemt mijn hulp op. Dan zegt zij 'met het huis van RYW' en dan zegt mijn moeder steevast 'dag huis!'
RYW- Ratel
Alex167 schreef:Ik bedoel het niet afstandelijk, dat is misschien jouw beleving dan. Als ik Miep bel en zij neemt op met 'Met Miep' maak ik daar ook geen big deal van. Ze heet toch Miep? En inderdaad, tegen mijn man zeg ik niet 'Met Alex', zoals je in mijn vorige post kunt lezen. Hij zou het waarschijnlijk heel raar vinden als ik dat zou zeggen
Nou nou, niet zo bijdehant he!
Gast- Gast
Wat ik alleen niet zo goed snap, is dat daar irritaties over zijn, eigenlijk! Ik begrijp best dat de één het anders doet dan de ander, maar ik snap niet dat het ook nog daadwerkelijk irritant gevonden wordt.
Behalve natuurlijk mijn eigen irritatie over 'met mij' omdat ik het dan ergens een beetje genant vind dat ik die ander niet herken, en ik wil niet dat het me zo moeilijk gemaakt wordt
Behalve natuurlijk mijn eigen irritatie over 'met mij' omdat ik het dan ergens een beetje genant vind dat ik die ander niet herken, en ik wil niet dat het me zo moeilijk gemaakt wordt
RYW- Ratel
Jen_ schreef:Alex167 schreef:Ik bedoel het niet afstandelijk, dat is misschien jouw beleving dan. Als ik Miep bel en zij neemt op met 'Met Miep' maak ik daar ook geen big deal van. Ze heet toch Miep? En inderdaad, tegen mijn man zeg ik niet 'Met Alex', zoals je in mijn vorige post kunt lezen. Hij zou het waarschijnlijk heel raar vinden als ik dat zou zeggen
Zo was het niet bedoeld, Miep
Gast- Gast
RYW schreef:Wat ik alleen niet zo goed snap, is dat daar irritaties over zijn, eigenlijk! Ik begrijp best dat de één het anders doet dan de ander, maar ik snap niet dat het ook nog daadwerkelijk irritant gevonden wordt.
Nouja het is geen groot irritatiepunt van mij hoor, maar vind het gewoon stom!
Gast- Gast
Alex167 schreef:Jen_ schreef:Alex167 schreef:Ik bedoel het niet afstandelijk, dat is misschien jouw beleving dan. Als ik Miep bel en zij neemt op met 'Met Miep' maak ik daar ook geen big deal van. Ze heet toch Miep? En inderdaad, tegen mijn man zeg ik niet 'Met Alex', zoals je in mijn vorige post kunt lezen. Hij zou het waarschijnlijk heel raar vinden als ik dat zou zeggen
Zo was het niet bedoeld, Miep
Gelukkig
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: