Mannending?
+15
Error
ExpressoB
Toet
Just MayBe
Fayebella
Butterfly78
Kqip
Angela_1986
Beachgirl
May
NoorA
Lejow
CaptainSpectacular
Monte
Arwyn
19 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Mannending?
Ik zit nou Ali B op volle toeren te kijken en Ali werd gebeld door Denni Christian. Ali neemt op met 'Denni Christian!' en dat deed me eraan denken dat mijn vriend dat dus ook heel vaak doet! Als een van zijn vrienden hem belt, neemt hij 9 van de 10 keer op met hun voornaam, ook geen hoi ervoor of zo, echt alleen de naam. Ik vind dat zo apart he! Is dat nou echt een mannending of zo?? Haha
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Mannending?
Arwyn schreef:Ik zit nou Ali B op volle toeren te kijken en Ali werd gebeld door Denni Christian. Ali neemt op met 'Denni Christian!' en dat deed me eraan denken dat mijn vriend dat dus ook heel vaak doet! Als een van zijn vrienden hem belt, neemt hij 9 van de 10 keer op met hun voornaam, ook geen hoi ervoor of zo, echt alleen de naam. Ik vind dat zo apart he! Is dat nou echt een mannending of zo?? Haha
dus alli zei niet: met ali B? maar: met dannie christiaan?
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Eigenlijk wil ik altijd nog een keer, als X belt, opnemen met "met X". Ik word alleen nooit gebeld :<
CaptainSpectacular- Fluisteraar
- Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10
Monte schreef:Arwyn schreef:Ik zit nou Ali B op volle toeren te kijken en Ali werd gebeld door Denni Christian. Ali neemt op met 'Denni Christian!' en dat deed me eraan denken dat mijn vriend dat dus ook heel vaak doet! Als een van zijn vrienden hem belt, neemt hij 9 van de 10 keer op met hun voornaam, ook geen hoi ervoor of zo, echt alleen de naam. Ik vind dat zo apart he! Is dat nou echt een mannending of zo?? Haha
Nee, hij zei geen 'met' ervoor. Hij riep Denni's naam
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Oooh, is dat een mannending? Ik doe dat ook áltijd. En meestal ook een beetje te hard
NoorA- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10
Ik doe het alleen soms bij een vriendin, maar zeg dan Hoi *naam vriendin* of iets in die trant.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik zeg dat ook wel eens hoor. Als een goeie vriendin belt neem ik ook wel eens op met : Heey ******
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
@Monte, ik denk dat ie 't woordje 'met' dan wel weglaat dus Ali B. z'n tel. gaat, hij ziet dat 't Dennie Christiaan is en zegt dan 'Dennie'.
@Arwyn, ik ken idd ook wel een aantal mannen die zo hun telefoon opnemen. Maar zelf doe ik het ook wel eens maar dan zeg ik er wel 'Hoi' ofzoiets voor dus als jij mij zou bellen dan zou ik zeggen 'Hoi Arwyn'.
Haha zo wil ik op m'n werk wel eens de tel. opnemen en zeggen 'Niemand thuis' of 'Nú éven níet' Mijn clienten zeggen altijd dat we dat moeten doen maar we durven niet zo goed...
@Arwyn, ik ken idd ook wel een aantal mannen die zo hun telefoon opnemen. Maar zelf doe ik het ook wel eens maar dan zeg ik er wel 'Hoi' ofzoiets voor dus als jij mij zou bellen dan zou ik zeggen 'Hoi Arwyn'.
Haha zo wil ik op m'n werk wel eens de tel. opnemen en zeggen 'Niemand thuis' of 'Nú éven níet' Mijn clienten zeggen altijd dat we dat moeten doen maar we durven niet zo goed...
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ow ik doe dat ook wel, hangt wel af wie me belt hoor haha.
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Mimpie schreef:Ik zeg dat ook wel eens hoor. Als een goeie vriendin belt neem ik ook wel eens op met : Heey ******
Maar als je er hoi voor zegt, vind ik het heel anders! Ali zei echt alleen Denni's naam, helemaal niks voor, ik vind dat zo apart!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
May schreef:Ik doe het alleen soms bij een vriendin, maar zeg dan Hoi *naam vriendin* of iets in die trant.
+1
Butterfly78- Fluisteraar
- Aantal berichten : 163
Punten : 200
Registratiedatum : 01-01-11
aha, nee dat doe ik nooit. Ik zeg altijd met ''eigen naam''Lejow schreef:Monte schreef:Arwyn schreef:Ik zit nou Ali B op volle toeren te kijken en Ali werd gebeld door Denni Christian. Ali neemt op met 'Denni Christian!' en dat deed me eraan denken dat mijn vriend dat dus ook heel vaak doet! Als een van zijn vrienden hem belt, neemt hij 9 van de 10 keer op met hun voornaam, ook geen hoi ervoor of zo, echt alleen de naam. Ik vind dat zo apart he! Is dat nou echt een mannending of zo?? Haha
Nee, hij zei geen 'met' ervoor. Hij riep Denni's naam
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Als mn vader belt dan neem ik meestal ook zo op met 'pa, hoe is het oid'. Bij mn broer is het altijd; 'broer' als ie belt en als ik hem bel neemt hij ook op met 'zuster' whehe. Maar bij mn vriend ofzo neem ik weer niet zo op. Hangt een beetje af van de persoon bij mij
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Ja dat doet mijn schoonbroer ook altijd. Ik weet nooit zo goed wat ik dan moet zeggen. Meestal zeg toch nog mijn eigen naam. Beetje dubbel
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Ik neem bij sommige mensen ook wel met de naam van de ander, zonder 'hoi' ofzo ervoor. En bij een vriendin zeg ik vaak wel gangster achter haar naam, dus als zij belt zeg ik bijvoorbeeld 'Eva Gangster!'.
Als ik dat doe is het geloof ik vaak uit enthousiasme dat diegene belt.
Als ik dat doe is het geloof ik vaak uit enthousiasme dat diegene belt.
Just MayBe- Zwijger
- Aantal berichten : 9
Punten : 10
Registratiedatum : 02-03-11
Doe ik zelf ook! Dan zeg ik heel enthousiast 'Marjolein!'
Weet je wat pas raar is? Of meer soort van irritant. Ik heb een vriendin, die neemt altijd op met haar naam. Terwijl ze ziet dat ik het ben. Zegt ze 'met Marieke' Of als haar vriend opneemt, en zegt 'Marieke, Jen aan de telefoon!' pakt ze hem over zegt ze 'met Marieke' zo afstandelijk.
(ze heet geen Marieke hoor
Weet je wat pas raar is? Of meer soort van irritant. Ik heb een vriendin, die neemt altijd op met haar naam. Terwijl ze ziet dat ik het ben. Zegt ze 'met Marieke' Of als haar vriend opneemt, en zegt 'Marieke, Jen aan de telefoon!' pakt ze hem over zegt ze 'met Marieke' zo afstandelijk.
Gast- Gast
Dat doe ik ook wel eens. En ook wel eens 'met naam van de ander'
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Jen_ schreef:Doe ik zelf ook! Dan zeg ik heel enthousiast 'Marjolein!'
Hoezo is dat raar of irritant?
Als ik zie dat 't een vriendin is, neem ik eigenlijk meestal op "Hee chick!" en bij één vriendin is 't eigenlijk standaard "Helleuuu..?"
Gast- Gast
à la George Takei?Trisha schreef:"Helleuuu..?"
CaptainSpectacular- Fluisteraar
- Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10
CaptainSpectacular schreef:à la George Takei?Trisha schreef:"Helleuuu..?"
Maar dan meer vragend
Gast- Gast
Ik doe dat ook soms wel, maar dan alleen de voornaam noemen en met lekker veel enthousiasme m erin gooien
Gast- Gast
Die is blijven hangen in het vaste-telefoonlijn-stadiumJen_ schreef:Doe ik zelf ook! Dan zeg ik heel enthousiast 'Marjolein!'
Gast- Gast
Trisha schreef:Jen_ schreef:Doe ik zelf ook! Dan zeg ik heel enthousiast 'Marjolein!'
Hoezo is dat raar of irritant?
Als ik zie dat 't een vriendin is, neem ik eigenlijk meestal op "Hee chick!" en bij één vriendin is 't eigenlijk standaard "Helleuuu..?"
Als jij een heel goede vriendin van me bent, al 15 jaar lang, en je belt mij, ik zie je naam in het scherm, dan zeg ik niet 'Met Jen' maar dan zeg ik 'hallo Trisha!'
Gast- Gast
Okee zo... Ik moet toegeven dat ik niet bij iedereen namelijk vol enthousiasme reageer, al zijn 't vriendinnen, bij 'oude' vriendinnen wel dus wat betreft snap ik je wel
Gast- Gast
Trisha schreef:Okee zo... Ik moet toegeven dat ik niet bij iedereen namelijk vol enthousiasme reageer, al zijn 't vriendinnen, bij 'oude' vriendinnen wel dus wat betreft snap ik je wel
Ja toch, slaat toch nergens op? Kom eens uit die rol, je ziet op je scherm dat ik het ben! Kan er met mijn hoofd niet bij hoor.
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: