Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?
+12
minoessepoes
Sarah1985
Pien
Pussycat
Novalee
Atelier Madame
Mida4you
Snoes
Shisha
Lady4
Caramba
Monte
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?
Paris1985 schreef:mijn man heeft een eigen bedrijf, en de vaste lasten zijn zo hoog omdat er heel veel elke week naar de belasting gaat. Het klinkt leuk zoveel maar helaas moet de belasting veel hebbenPussycat schreef:Paris1985 schreef:wij krijgen z'n 4000 a 5000 binnen per maand. En hebben aan vaste lasten iets van 4000 denk ik zo. Incl boodschappen diesel. Deel van het geld gaat rechtstreeks naar de belastingdienst. Hoeveel we over houden is altijd verschillend
Zo wat voor baan hebben jullie?
En veel vaste lasten zeg! hebben jullie zo'n groot huis?
Ja ik dacht al wat zonde om zo'n groot huis te hebben dan is je bedrag alsnog zo op
Maar dat is dus niet zo haha dan klinkt het al een stuk minder inderdaad
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Bij ons komt er ruim 3200 euro binnen exclusief vakantiegeld, overuren e.d.. En wij hebben in totaal, echt alles inclusief nog geen 1000 euro vaste lasten met zijn tweeën (verzekeringen, huur, gas/water/licht, gemeenteheffingen, telefoon).
Maar dat komt omdat mijn vriend huismeester is op zijn werk en wij daar dus echt voor een prikkie wonen.
Wij houden dus per maand 2200 euro over met zijn tweeën. Dat is erg luxe! Maar we sparen wel een heel groot deel met het oog op een koophuis in de toekomst. We werken beide full time.
Maar dat komt omdat mijn vriend huismeester is op zijn werk en wij daar dus echt voor een prikkie wonen.
Wij houden dus per maand 2200 euro over met zijn tweeën. Dat is erg luxe! Maar we sparen wel een heel groot deel met het oog op een koophuis in de toekomst. We werken beide full time.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
De inkomsten zijn gelijk aan die van minoessepoes, alleen de uitgaven een heel stuk meer....
Wij hebben elke maand minstens 200 euro over, als mijn man veel overgewerkt heeft is het meer. (hier zijn wel de boodschappen, benzine, telefoon,tv, internet e.d. allemaal al vanaf)
Hiervan moeten de leuke dingen (uitstapjes, weekendjes weg e.d) betaald worden, maar ook abonnementen, jaarlijkse rekeningen.
We kiezen er wel voor om niet maandelijks onze hypotheekrenteaftrek terug te krijgen, (denk ongeveer 500 euro per maand) maar dat één keer per jaar uit te laten betalen zodat we dit zeker sparen.
Wij hebben elke maand minstens 200 euro over, als mijn man veel overgewerkt heeft is het meer. (hier zijn wel de boodschappen, benzine, telefoon,tv, internet e.d. allemaal al vanaf)
Hiervan moeten de leuke dingen (uitstapjes, weekendjes weg e.d) betaald worden, maar ook abonnementen, jaarlijkse rekeningen.
We kiezen er wel voor om niet maandelijks onze hypotheekrenteaftrek terug te krijgen, (denk ongeveer 500 euro per maand) maar dat één keer per jaar uit te laten betalen zodat we dit zeker sparen.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Inkomsten: € 3684 netto
Uitgaven incl alles, ook boodschappen: € 2225
Uitgaven incl alles, ook boodschappen: € 2225
Gast- Gast
Bij ons komt er samen nu ongeveer €2100 euro binnen.
Als alle vaste lasten eraf zijn (hypotheek enz) houden we ongeveer tussen de 400 en 500 euro over per maand.
Mijn vriend heeft misschien in mei een nieuwe baan waar hij meer gaat verdienen. Dan houden we tussen de 700 en 800 euro over.
Als alle vaste lasten eraf zijn (hypotheek enz) houden we ongeveer tussen de 400 en 500 euro over per maand.
Mijn vriend heeft misschien in mei een nieuwe baan waar hij meer gaat verdienen. Dan houden we tussen de 700 en 800 euro over.
samantjuh89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 86
Punten : 141
Registratiedatum : 02-01-11
Mijn vriend studeert fulltime en werkt er af en toe naast als freelancer. Ik werk 4 dagen per week. Er komt in totaal zo'n 2300 binnen waarvan we na alle vaste lasten en boodschappen (alles) en benzine zo'n 500 over hebben. Hiervan sparen we ook een deel en we krijgen de belastingteruggave vd hypotheek jaarlijks.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind deze topics altijd zo interessant om te lezen.
Gast- Gast
Mijn vriend verdiend rond de 1700, bij mij verschilt dat erg per maand, iig minimaal 600 met een uitloop tot 900.
Mijn geld + ongeveer 300 van mijn vriend z'n salaris houden we over voor boodschappen, benzine, roken en extraatjes dus tussen de 900 en 1200
Mijn geld + ongeveer 300 van mijn vriend z'n salaris houden we over voor boodschappen, benzine, roken en extraatjes dus tussen de 900 en 1200
Gast- Gast
Ik denk dat we rond de 800 euro overhouden en daar sparen we ook een deel van (boodschappen + benzine zijn er al vanaf)
Gast- Gast
Bij ons komt er €3500 per maand binnen en er gaat automatisch €500 naar de spaarrekening. Meestal houden we aan het einde van de maand ook nog €500 over en dat storten we dan ook op de spaarrekening.
Sjors- Fluisteraar
- Aantal berichten : 148
Punten : 172
Registratiedatum : 07-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel komt er bij jullie binnen?
» Hoeveel komt er bij jullie samen binnen aan salaris?
» Hoeveel spaar jij per maand?
» Hoeveel flessen bij 9,5 maand?
» Hoeveel geld geef jij per maand uit aan....
» Hoeveel komt er bij jullie samen binnen aan salaris?
» Hoeveel spaar jij per maand?
» Hoeveel flessen bij 9,5 maand?
» Hoeveel geld geef jij per maand uit aan....
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: