Nieuwe Nivea deo (onzichtbaar voor zwart en wit)
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nieuwe Nivea deo (onzichtbaar voor zwart en wit)
Wie heeft de nieuwe Nivea deo al uitgeprobeerd? Geloof nooit zo in die dingen maar het zou toch eigenlijk wel mooi zijn als hij helpt tegen gele plekken in kleding Of is dat nog niet te zeggen omdat hij volgens mij nog niet zo lang verkrijgbaar is? (en je dus niet lang genoeg hebt kunnen testen omdat de gele plekken meestal na een tijdje verschijnen)...
*Rainbow- Fluisteraar
- Aantal berichten : 75
Punten : 93
Registratiedatum : 23-01-11
Re: Nieuwe Nivea deo (onzichtbaar voor zwart en wit)
Ik heb er eentje gekregen laatst. Vind 'm erg lekker, maar of het echt helpt tegen gele plekken weet ik niet. Meestal draag ik in de winter niet echt veel witte truitjes..
Maar hij ruikt wel lekker en je blijft gewoon lang fris. Qua witte strepen op zwarte kleding klopt het volgens mij wel, tot nu toe nog geen last van gehad met opdoen.
Maar hij ruikt wel lekker en je blijft gewoon lang fris. Qua witte strepen op zwarte kleding klopt het volgens mij wel, tot nu toe nog geen last van gehad met opdoen.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik heb hem laatst in Duitsland gekocht, maar vind hem niet zo.
Qua deo-werking niet echt, maar volgens mij zorgt deze bij mij juist weer voor witte vlekken in mijn zwarte shirtjes.. Of-ie het met wit wel goed doet weet ik niet, draag nou geen wit
Qua deo-werking niet echt, maar volgens mij zorgt deze bij mij juist weer voor witte vlekken in mijn zwarte shirtjes.. Of-ie het met wit wel goed doet weet ik niet, draag nou geen wit
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Hier in nog geen enkele winkel te koop of juist overal uitverkocht, heb nu maar Dove gekocht, die geeft na mijn idee ook niet af!
Gast- Gast
Ik heb hem gekocht omdat het mij ook echt ideaal leek. Gelijk een nieuw wit shirtje erbij gekocht om het uit te proberen. En tot nu toe nog geen gele vlekken! Wel heb ik idee dat je minder lang fris blijft..
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb hem niet, maar ik vraag me af hoe snel je gele vlekken in witte kleding krijgt.
Bij mijn kleding komt dit nooit voor!
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
BJA schreef:Ik heb hem niet, maar ik vraag me af hoe snel je gele vlekken in witte kleding krijgt.
Ik heb ze vrij snel. Ik kan witte kleding dan ook maar een paar keer aan. Na 1x is het onder mijn armen vaak al te zien, na een paar keer dragen kunnen witte dingen bij mij gewoon weg omdat het geen porum meer is.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Zwart voor ogen
» Nieuwe Voor- Na foto's
» Nieuwe forumnaam voor mij
» Inspiratie voor een nieuwe forumnaam?
» nieuwe buren. wat voor kadotje?
» Nieuwe Voor- Na foto's
» Nieuwe forumnaam voor mij
» Inspiratie voor een nieuwe forumnaam?
» nieuwe buren. wat voor kadotje?
Pagina 1 van 1