Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe Nivea deo (onzichtbaar voor zwart en wit)

5 plaatsers

Ga naar beneden

Nieuwe Nivea deo (onzichtbaar voor zwart en wit) Empty Nieuwe Nivea deo (onzichtbaar voor zwart en wit)

Bericht  *Rainbow di 8 maa 2011 - 6:32

Wie heeft de nieuwe Nivea deo al uitgeprobeerd? Geloof nooit zo in die dingen maar het zou toch eigenlijk wel mooi zijn als hij helpt tegen gele plekken in kleding :P Of is dat nog niet te zeggen omdat hij volgens mij nog niet zo lang verkrijgbaar is? (en je dus niet lang genoeg hebt kunnen testen omdat de gele plekken meestal na een tijdje verschijnen)...
*Rainbow
*Rainbow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 75
Punten : 93
Registratiedatum : 23-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Nivea deo (onzichtbaar voor zwart en wit) Empty Re: Nieuwe Nivea deo (onzichtbaar voor zwart en wit)

Bericht  PapillonRose di 8 maa 2011 - 6:40

Ik heb er eentje gekregen laatst. Vind 'm erg lekker, maar of het echt helpt tegen gele plekken weet ik niet. Meestal draag ik in de winter niet echt veel witte truitjes..

Maar hij ruikt wel lekker en je blijft gewoon lang fris. Qua witte strepen op zwarte kleding klopt het volgens mij wel, tot nu toe nog geen last van gehad met opdoen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Nieuwe Nivea deo (onzichtbaar voor zwart en wit) Empty Re: Nieuwe Nivea deo (onzichtbaar voor zwart en wit)

Bericht  Arwyn di 8 maa 2011 - 7:21

Ik heb hem laatst in Duitsland gekocht, maar vind hem niet zo.
Qua deo-werking niet echt, maar volgens mij zorgt deze bij mij juist weer voor witte vlekken in mijn zwarte shirtjes.. Of-ie het met wit wel goed doet weet ik niet, draag nou geen wit Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 8:31

Hier in nog geen enkele winkel te koop of juist overal uitverkocht, heb nu maar Dove gekocht, die geeft na mijn idee ook niet af!

Gast
Gast

Bericht  Sneeuwvlok wo 9 maa 2011 - 5:17

Ik heb hem gekocht omdat het mij ook echt ideaal leek. Gelijk een nieuw wit shirtje erbij gekocht om het uit te proberen. En tot nu toe nog geen gele vlekken! Wel heb ik idee dat je minder lang fris blijft..
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  BJA wo 9 maa 2011 - 6:48

Ik heb hem niet, maar ik vraag me af hoe snel je gele vlekken in witte kleding krijgt.
Bij mijn kleding komt dit nooit voor!
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 9:56

BJA schreef:Ik heb hem niet, maar ik vraag me af hoe snel je gele vlekken in witte kleding krijgt.
Bij mijn kleding komt dit nooit voor!

Ik heb ze vrij snel. Ik kan witte kleding dan ook maar een paar keer aan. Na 1x is het onder mijn armen vaak al te zien, na een paar keer dragen kunnen witte dingen bij mij gewoon weg omdat het geen porum meer is.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: