Zwart voor ogen
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zwart voor ogen
Vandaag had ik iets raars, ik was aan het werk en zat gewoon achter m'n bureau. Ineens zag ik wazig en werd het echt zwart voor m'n ogen, een paar seconden lang en toen trok het weg. Toen ik daarna opstond, voelde ik me een beetje duizelig en daarna ging het wel weer.
Ik heb wel vaker dat het zwart wordt voor m'n ogen als ik bijv. op mn hurken heb gezeten en dan omhoog kom, maar zo vanuit het niets heb ik het nog nooit gehad volgens mij. Wie heeft dit ook wel eens?
Ik ben net vorige week naar de huisarts geweest voor een paar klachten, dus heb geen zin om nu meteen weer te gaan.
Ik heb wel vaker dat het zwart wordt voor m'n ogen als ik bijv. op mn hurken heb gezeten en dan omhoog kom, maar zo vanuit het niets heb ik het nog nooit gehad volgens mij. Wie heeft dit ook wel eens?
Ik ben net vorige week naar de huisarts geweest voor een paar klachten, dus heb geen zin om nu meteen weer te gaan.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Zwart voor ogen
Ja dat heb ik ook wel eens. Gister toevallig nog, ik liep mijn slaapkamer in om iets te pakken en ik moest even op bed gaan zitten omdat ik niets meer zag. Het is bij mij hetzelfde als wanneer ik te snel opsta ofzo.
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Ik heb het ook wel eens maar meestal is het wel een teken dat er iets aan de hand is, bijvoorbeeld ongesteld zijn of honger hebben.
Ik zou het wel even in de gaten houden als ik jou was.
Ik zou het wel even in de gaten houden als ik jou was.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Ik heb dat op het moment best regelmatig. Maar ik zie ook de hele dag door "sterretjes".
Probeer in ieder geval genoeg te drinken, zeker met dit benauwde weer. Als je er dan lang last van blijft houden zou ik even naar de huisarts gaan. (hoewel ik dat zelf ook niet doe )
Probeer in ieder geval genoeg te drinken, zeker met dit benauwde weer. Als je er dan lang last van blijft houden zou ik even naar de huisarts gaan. (hoewel ik dat zelf ook niet doe )
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Misschien was je suiker ff aan de lage kant...
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Ja dat zou kunnen hoor, mijn bloedsuiker is sowieso altijd laag. Ik weet ook nog dat ik kort voor mn pauze erge honger had, maar weet nu ff niet meer wanneer het nou zwart voor mn ogen werd, 's morgens of 's middags!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb het slechts een paar keer gehad, maar toen bleek ik evenwichtsstoornisgriep te hebben. De huisarts legde het uit als; Dan wil het bolletje even niet meer in zijn holletje. Hoe serieus moet je dat nemen haha.
Gast- Gast
Ik heb het twee weken geleden heel erg gehad. Meerdere keren per dag zelfs. Dan begon het met een gekleurde vlek en die breidde zich uit over mijn gehele gezichtsveld. Zo'n aanval duurde ongeveer twintig minuten tot een drie kwartier. Heel eng.
Ook zag ik steeds zwart zodra ik opstond. Nu is het weer oké. Het was de week voordat ik ongesteld moest worden, maar dit had ik niet eerder gehad...
Ook zag ik steeds zwart zodra ik opstond. Nu is het weer oké. Het was de week voordat ik ongesteld moest worden, maar dit had ik niet eerder gehad...
Gast- Gast
Ik heb er ook weleens last van. Heeft bij mij met een lage bloeddruk te maken. Ik ben ook een aantal keer flauwgevallen, maar dat was met opstaan.
Gelukkig nog nooit in de klas!
Gelukkig nog nooit in de klas!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe Nivea deo (onzichtbaar voor zwart en wit)
» ogenwrijven/handjes voor de ogen
» Wie wil er voor mij.. (rode ogen verwijderen foto)
» Tijger in Blijdorp sterft voor de ogen van publiek
» Tablet: wit of zwart?
» ogenwrijven/handjes voor de ogen
» Wie wil er voor mij.. (rode ogen verwijderen foto)
» Tijger in Blijdorp sterft voor de ogen van publiek
» Tablet: wit of zwart?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: