Even snel een vraag!!
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Even snel een vraag!!
Mag een baby van 9 maanden dingen eten waar gewone (halfvolle) melk in zit?
Ik wilde namelijk macaroni carbonara eten.. maar daar moet je gewone melk bij toevoegen!
Geen idee of ze dit dan al mag hebben eigenlijk?!
Kan iemand me hier antwoord op geven?
Ik wilde namelijk macaroni carbonara eten.. maar daar moet je gewone melk bij toevoegen!
Geen idee of ze dit dan al mag hebben eigenlijk?!
Kan iemand me hier antwoord op geven?
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Even snel een vraag!!
De vraag vd melk geld nog steeds!!
Al denk ik dat ik haar vanavond gewoon een potje geef! Zit volgens mij wel erg veel zout in die pakjes saus!
En daarbij zitten er ook nog uien in! Toch eerst maar bij de aardappels, vlees en groente blijven!!
Maar wat ik al zei.. ben wel benieuwd of ze dus gewone melk door een gerect mag hebben!
Al denk ik dat ik haar vanavond gewoon een potje geef! Zit volgens mij wel erg veel zout in die pakjes saus!
En daarbij zitten er ook nog uien in! Toch eerst maar bij de aardappels, vlees en groente blijven!!
Maar wat ik al zei.. ben wel benieuwd of ze dus gewone melk door een gerect mag hebben!
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
Er wordt geadviseerd om je kind pas vanaf 1 jaar gewone melk te geven. Ik zou dus ook geen producten geven waar gewone melk doorheen zit.
Gast- Gast
Als ik in die tijd een gerecht kookte waar melk doorheen moest kocht ik gewoon zo'n pakje kant-en-klare Nutrilon. Als het door een gerecht zit proef je het verschil helemaal niet.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik zou trouwens wel uitkijken met rauw ei, dat moet volgens mij ook door (klassieke) Carbonara.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik deed hetzelfde als Susan. Als het een paar weken tot haar eerste verjaardag zou zijn zou ik het niet zo erg vinden maar nu is ze nog wel erg jong denk ik.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Susan schreef:Als ik in die tijd een gerecht kookte waar melk doorheen moest kocht ik gewoon zo'n pakje kant-en-klare Nutrilon. Als het door een gerecht zit proef je het verschil helemaal niet.
Dat deed ik hier precies hetzelfde, vanaf 10 maanden gaf ik haar gewone melk als dit door het gerecht zat of om het eten net iets romiger te maken.
Laatst aangepast door Mama_van2 op di 8 maa 2011 - 10:03; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zooo suf, ik heb hier dus nooit over nagedacht met Tomas. Ben heel braaf vanaf 1 jaar begonnen met melk, maar voor die tijd gaf ik hem wel smeerkaas bijvoorbeeld. Dat is ook een melkproduct toch?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Soortgelijke onderwerpen
» Even snel een vraag..
» Snel een vraag: Profiel op je cv??!!
» Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?
» (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten
» Domme vraag koelkast maar snel antwoors nodig :)
» Snel een vraag: Profiel op je cv??!!
» Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?
» (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten
» Domme vraag koelkast maar snel antwoors nodig :)
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: