Dagcafé 2011
+18
Lynn_
Zwerver
Caro
aniet
Lotus_
sonly
Jordana
studiebol
Lejow
Suus
SuperGrover
Chocolate Cookie
Try
Blond
VeryCherry
Roze Roos
May
Burn
22 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Yup, kan je wel stellen, tis nu helemaal rood, lekker charmant
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Au! Ik krijg al pijn als ik eraan denk!
Ik heb wel zin in een vrije middag op het terras hangen! Ik ben trouwens gevraagd om bij de sollicitatiegesprekken te zitten as vrijdag, vet leuk! Zou mijn manager dan toch begrepen hebben dat ik extra wil werken?
Ik heb wel zin in een vrije middag op het terras hangen! Ik ben trouwens gevraagd om bij de sollicitatiegesprekken te zitten as vrijdag, vet leuk! Zou mijn manager dan toch begrepen hebben dat ik extra wil werken?
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Wat je jezelf al wel niet aandoet om er mooi uit te zien VC
Zo, ik heb stuk gefietst, en kwam even spullen thuis brengen, er was markt, kwam er bij toeval langs haha. En ik heb een heel leuk koopje gescoord. Ik wilde dit bord al lang, maar hij was €6,00 en dat vond ik even te veel op dat moment, en nu waren ze..... €0,75 cent, dus nu heb ik er 2!!
Zo, ik heb stuk gefietst, en kwam even spullen thuis brengen, er was markt, kwam er bij toeval langs haha. En ik heb een heel leuk koopje gescoord. Ik wilde dit bord al lang, maar hij was €6,00 en dat vond ik even te veel op dat moment, en nu waren ze..... €0,75 cent, dus nu heb ik er 2!!
Gast- Gast
Isabella, ik geloof dat ik niet helemaal snap hoe dat bord in elkaar zit. ik vermoed dat je er foto's/kaartjes aan kan hangen en achter kan doen?
Ik meld me hier ook even want ik heb mijn to do lijstje af voor vandaag
Ik moest namelijk een reisplanning in elkaar draaien voor iemand die naar Engeland wil. Nou, dat is een leuk klusje. En ik moest even een essay nakijken voor iemand. Pff als ik van dat soort dingen nou m'n werk kon maken, dat vind ik hartstikke leuk om te doen!
En nu ga ik lunchen!
Ik meld me hier ook even want ik heb mijn to do lijstje af voor vandaag
Ik moest namelijk een reisplanning in elkaar draaien voor iemand die naar Engeland wil. Nou, dat is een leuk klusje. En ik moest even een essay nakijken voor iemand. Pff als ik van dat soort dingen nou m'n werk kon maken, dat vind ik hartstikke leuk om te doen!
En nu ga ik lunchen!
Gast- Gast
Mooi koopje! Wat voor bord is het?
Roze Roos- Ratel
Het is een gepimpt prikbord eigenlijk, en het heeft touw zodat je er briefjes en foto's tussen kunt zetten. En ik heb witte punaises voor erbij, om dingen op te hangen. Komen samen in de gang met foto's, kaarten, etc.
Gast- Gast
Jaaa, zoiets dacht ik al.. Erg leuk, sowieso de kleur. Helemaal mijn ding, haha..
Gast- Gast
Whahahahaha ja, het is pure zelfkastijding hoor. Maar ik voel me nu niet meer zo kaal.
Leuk! Wat een origineel ding, nog nooit gezien!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Leuk Isabella!
VC: Ik kan het mij helemaal voorstellen!
Donnaaa: Foto van je fiets?
VC: Ik kan het mij helemaal voorstellen!
Donnaaa: Foto van je fiets?
Roze Roos- Ratel
Ja, daarom wilde ik hem, omdat het een goede kleur is voor hier in huis, waar alles grijs zwart en wit is haha
Gast- Gast
Ga je oranje punaises gebruiken
VeryCherry schreef:Ga je oranje punaises gebruiken
Haha! Nee hij komt in de gang, dus het zijn witte worden
Gast- Gast
VC: AUW! Dat lijkt me echt té pijnlijk! Brrr! Ik had ooit 1 piercing bovenin mijn oor, maar ik ben zó allergisch voor nikkel/chirurgisch staal dat we dat ding er maar uit hebben laten halen.
Gast- Gast
Mooi Donnaaa!
Roze Roos- Ratel
Tegenwoordig is het allemaal titanium, dus je kan nog eens een gokje wagenwolletjes schreef:VC: AUW! Dat lijkt me echt té pijnlijk! Brrr! Ik had ooit 1 piercing bovenin mijn oor, maar ik ben zó allergisch voor nikkel/chirurgisch staal dat we dat ding er maar uit hebben laten halen.
Gast- Gast
Voelt alweer wat beter nu, nu even opruimen en daarna opmaken. Zo naar zwemles en vanavond komt een oom van me even langs
Dat opruimen zal leuk worden, want ik heb vandaag zo'n dag dat alles uit mijn handen valt. Als in; half vol blikje bier op de bank laten vallen een er is ook al een fles roosvicee over het aanrecht gegaan Bier was trouwens van gisteravond
Dat opruimen zal leuk worden, want ik heb vandaag zo'n dag dat alles uit mijn handen valt. Als in; half vol blikje bier op de bank laten vallen een er is ook al een fles roosvicee over het aanrecht gegaan Bier was trouwens van gisteravond
_Donnaa schreef:Tegenwoordig is het allemaal titanium, dus je kan nog eens een gokje wagenwolletjes schreef:VC: AUW! Dat lijkt me echt té pijnlijk! Brrr! Ik had ooit 1 piercing bovenin mijn oor, maar ik ben zó allergisch voor nikkel/chirurgisch staal dat we dat ding er maar uit hebben laten halen.
neu, past niet bepaald (meer) bij me Bovendien was het zéér pijnlijk.. zie mijn gastmoeder nog met wattenstaafjes en alcohol mijn oor schoon proberen te maken en dat ik met mijn tanden in een handdoek beet.. auwauwauwauwauwauw
Gast- Gast
Donnaa: wat een leuke fiets zeg!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Awww, dat klinkt wel heel zielig..wolletjes schreef:_Donnaa schreef:Tegenwoordig is het allemaal titanium, dus je kan nog eens een gokje wagenwolletjes schreef:VC: AUW! Dat lijkt me echt té pijnlijk! Brrr! Ik had ooit 1 piercing bovenin mijn oor, maar ik ben zó allergisch voor nikkel/chirurgisch staal dat we dat ding er maar uit hebben laten halen.
neu, past niet bepaald (meer) bij me Bovendien was het zéér pijnlijk.. zie mijn gastmoeder nog met wattenstaafjes en alcohol mijn oor schoon proberen te maken en dat ik met mijn tanden in een handdoek beet.. auwauwauwauwauwauw
Gast- Gast
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: